Δήλωση 2ης ξένης Γλώσσας για τους μαθητές που θα φοιτήσουν στην Ε΄τάξη,το σχολικό έτος 2020-2021.

Αγαπητοί γονείς, των μαθητών της Δ΄τάξης

Συμπληρώστε  και στείλτε την παρακάτω υπεύθυνη δήλωση στο email του σχολείου.Μπορείτε να την κατεβάσετε και από εδώ.

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
Ο/Η υπογεγραμμένος/-η ……………………………………………………………………..…, γονέας του μαθητή/-τριας…………………………………………………………………. της ……………..τάξης του ……………………………………………….Δημοτικού Σχολείου …………………………
ΔΗΛΩΝΩ
Η Β’ ξένη γλώσσα που επιθυμώ να παρακολουθήσει το παιδί μου στην ……… τάξη  για το σχολικό έτος 2020-2021 είναι:
α. Γαλλική Γλώσσα
β. Γερμανική Γλώσσα
…../…../2020
Ο/Η ΔΗΛΩΝ/-ΟΥΣΑ
Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις | Σχολιάστε

Οδηγίες προς τους γονείς για την επαναλειτουργία του σχολείου.

Αγαπητοί γονείς

Διαβάστε με προσοχή τις οδηγίες που ακολουθούν!

Από τη Δευτέρα 1η Ιουνίου τα Δημοτικά Σχολεία θα ανοίξουν πάλι  για να υποδεχθούν τους  μικρούς μαθητές.

Οι συνθήκες όμως της επαναλειτουργίας τους είναι πολύ διαφορετικές και χρήζουν ιδιαίτερης προσοχής από όλους μας στην τήρηση των αναγκαίων μέτρων για τον περιορισμό της διασποράς του COVID 19 στο σχολικό περιβάλλον.

Με την με αρ. πρωτ.  63417/ΓΔ4/26/5/2020 εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ. δίνονται οδηγίες για την επαναλειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Σύμφωνα με αυτές:

α) για την αποφυγή συνωστισμού κατά την προσέλευση – αποχώρηση στη σχολική μονάδα, θα πρέπει να τηρούνται αποστάσεις μεταξύ των μαθητών/τριών. Για τον σκοπό αυτό, δε θα πραγματοποιείται η συγκέντρωση στον προαύλιο χώρο πριν την έναρξη του ωρολογίου προγράμματος και η καθιερωμένη διαδικασία (ενημέρωση, προσευχή) θα πραγματοποιείται εντός των αιθουσών. Για τον ίδιο λόγο παρακαλείσθε να αποφεύγετε τον συνωστισμό στις δύο εισόδους/εξόδους του σχολείου.

β) Οι σχολικές αίθουσες θα διαμορφωθούν έτσι ώστε να μεγιστοποιείται η απόσταση μεταξύ των μαθητών (ίση με 1,5 μέτρo μήκος) στο πλαίσιο του εφικτού, δηλαδή ένας μαθητής ανά θρανίο. Μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός μαθητών ανά σχολική αίθουσα ορίζεται στους (15). Συνεπώς, όλα τα τμήματα του σχολείου μας θα χωριστούν κατά αλφαβητική σειρά σε υποτμήματα ίσης δυναμικότητας στα οποία θα γίνεται εκ περιτροπής διδασκαλία.

γ)  Κατά την πρώτη εβδομάδα έναρξης λειτουργίας, οι μαθητές του α΄ υποτμήματος προσέρχονται και παρακολουθούν μαθήματα τις ημέρες Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή, ενώ οι μαθητές του β΄ υποτμήματος τις ημέρες Τρίτη και Πέμπτη. Ακολούθως, την επόμενη εβδομάδα, οι μαθητές του α΄ υποτμήματος προσέρχονται και παρακολουθούν μαθήματα τις ημέρες Τρίτη και Πέμπτη, ενώ του β΄ υποτμήματος τις ημέρες Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή. Κατά τον ίδιο τρόπο, με εναλλαγή ημερών παρακολούθησης ανά εβδομάδα για κάθε υποτμήμα, θα συνεχίσουμε και για τις επόμενες εβδομάδες, μέχρι τη λήξη των μαθημάτων (26 Ιουνίου). Έχει ληφθεί μέριμνα ώστε τα αδέρφια να έρχονται τις ίδιες ημέρες.

Παρακαλείσθε να τηρείτε τις αποστάσεις κατά την προσέλευση των παιδιών και κατά τη διάρκεια της αναμονής σας πριν την λήξη των μαθημάτων.

Επίσης, η επικοινωνία σας με το εκπαιδευτικό προσωπικό και τη διεύθυνση του σχολείου θα πρέπει να γίνεται εξ αποστάσεως καθώς απαγορεύεται η είσοδος σε ενήλικους που δεν ανήκουν στο εκπαιδευτικό προσωπικό και στο βοηθητικό προσωπικό.

Ο/η εκπαιδευτικός κάθε τμήματος θα σας ενημερώσει για τα ονόματα των μαθητών που θα περιλαμβάνει το κάθε υποτμήμα με μήνυμα ή τηλεφώνημα.

δ) Τι θα πρέπει να προσέξουν μαθητές και εκπαιδευτικοί στα διαλείμματα:
• Σταδιακή και με σειρά έξοδος των μαθητών στο προαύλιο.
• Διαφορετικοί χώροι για τους μαθητές κάθε τμήματος/ υποτμήματος στο προαύλιο.
• Φυσικός αερισμός των αιθουσών ιδίως στο διάλειμμα.
• Απαγόρευση παιχνιδιών με μπάλα (π.χ. μπάσκετ, ποδόσφαιρο, βόλεϊ).

ε) Με ευθύνη και της σχολικής επιτροπής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του δήμου ορίζεται η παροχή υπηρεσιών καθαριότητας και κατά τη διάρκεια λειτουργίας των σχολικών μονάδων, σύμφωνα με τις οδηγίες της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας του Υπουργείου Υγείας και του Ε.Ο.Δ.Υ.

στ) Για το υπόλοιπο του σχολικού έτους 2019-2020 δεν πραγματοποιούνται οι εκδρομές, επισκέψεις, εκδηλώσεις, μαθητικοί αγώνες, προγράμματα ανταλλαγής μαθητών και εκπαιδευτικών και τέλος, αναστέλλεται η λειτουργία των σχολικών βιβλιοθηκών.

ζ) Τα κυλικεία των σχολικών μονάδων παραμένουν κλειστά μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους. Γι αυτό θα πρέπει οι μαθητές να έχουν μαζί τους κολατσιό και νερό.

η) Δε θα λειτουργήσει το ολοήμερο πρόγραμμα.

θ)Οι Α΄,Β΄,και Γ΄τάξεις θα σχολούν 13:10΄ και οι Δ΄,Ε΄,και Στ΄τάξεις 13:15΄.

ι)Η αποχώρηση της Α΄και Δ΄τάξης θα γίνεται από την πίσω έξοδο.(Πίσω από το ξεν. ΑΛΚΥΩΝ)

κ)Η χρήση μάσκας είναι προαιρετική για τους μαθητές.

λ)Οι γονείς πρέπει να είναι πολύ προσεχτικοί , και να θερμομετρούν καθημερινά τα παιδιά τους και αν διαπιστώνουν ότι έχουν κάποιο σύμπτωμα γρίπης, όπως πυρετό, βήχα, ,καταβολή, πονόλαιμο, αρθραλγίες / μυαλγίες ή ρινική συμφόρηση να τα κρατούν στο σπίτι και να συμβουλεύονται τον γιατρό.

μ)Την πρώτη ημέρα που θα έρθουν οι μαθητές στο σχολείο,θα εισέλθουν μόνοι τους στην αυλή και θα κατευθυνθούν στο σημείο που βρίσκεται ο δάσκαλός τους.

Την περίοδο αυτή που τα κρούσματα στη χώρα μας είναι ιδιαίτερα χαμηλά και τα τμήματα του σχολείου θα είναι ολιγομελή, είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να μάθουν κυρίως τα παιδιά μας πως θα εφαρμόσουν τους νέους κανόνες στη νέα σχολική πραγματικότητα. Με τη συνεργασία όλων μας και τη σωστή τήρηση των οδηγιών η σχολική χρονιά θα τελειώσει αισίως.

Με εκτίμηση, η Δ/ντρια και οι Εκπ/κοί του 1ου Δημοτικού σχολείου Σκιάθου.

Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις | Σχολιάστε

Η σημασία των θετικών συναισθημάτων στη ζωή μας.

Πόση σημασία έχει να σκεφτόμαστε θετικά, να αισθανόμαστε θετικά για να μπορούμε να είμαστε ευτυχισμένοι και ισορροπημένοι άνθρωποι;

Μπορούμε να μάθουμε στα παιδιά μας να είναι ευτυχισμένα;

 Οι έρευνες δείχνουν πως τα παιδιά που βιώνουν συχνά θετικά συναισθήματα, είναι πιο ευτυχισμένα και πιο κοινωνικά. Τα θετικά συναισθήματα διευρύνουν το νου, κάνουν τα παιδιά πιο δημιουργικά, πιο έξυπνα, πιο ικανά να λύνουν τα προβλήματα που προκύπτουν. Τα θετικά συναισθήματα βοηθούν όλους μας να διαχειριζόμαστε καλύτερα δύσκολες στιγμές της ζωής μας. Η συσσώρευση θετικών συναισθημάτων μας βοηθούν σε μία δύσκολη στιγμή να έχουμε ψυχική ανθεκτικότητα και μπορούν έως και να «ακυρώσουν» τις αρνητικές εμπειρίες και τα αρνητικά συναισθήματα (Fredrickson,1998).

Με συστηματικές έρευνες, οι ειδικοί μελετούν ποιες είναι οι συνήθειες, δραστηριότητες και πρακτικές, που αν τις υιοθετήσουμε στην καθημερινότητα μας θα έχουμε όλα τα παραπάνω οφέλη. Τα ευρήματα αυτά, αποτελούν τις λεγόμενες «εμπειρικά τεκμηριωμένες παρεμβάσεις για την ενδυνάμωση της ευεξίας» που μπορούμε να τις εφαρμόσουμε και στα παιδιά. Παρ όλα αυτά, ο πρώτος και καλύτερος τρόπος για να αρχίσουν τα παιδιά μας να είναι πιο θετικά, είναι να γίνουμε πρώτοι εμείς το παράδειγμα να σκεφτόμαστε και να δρούμε θετικά και να εφαρμόζουμε στην πράξη δραστηριότητες όπως αυτές που ακολουθούν.

Μία πολύ «διάσημη» άσκηση, οι θετικές ωφέλειες της οποίας έχουν κατά κόρον ερευνηθεί από τον Martin Seligman και τους συνεργάτες του, είναι οι «3 καλές στιγμές». Ο τρόπος που λειτουργεί είναι πολύ απλός. Κάθε μέρα, συνήθως στο τέλος της, καταγράφουμε τρεις καλές στιγμές της μέρας μας. Τα παιδιά, ανάλογα με την ηλικία τους, μπορούν να διδαχθούν είτε να τις γράφουν σε ένα ημερολογιάκι, είτε να τις αφηγούνται σε έναν ενήλικα. Το «κλειδί» για την επιτυχία της άσκησης είναι να μην καταγράφονται απλά οι καλές στιγμές, αλλά να σκέφτεται και να διηγείται κανείς και το «γιατί» αυτές οι στιγμές καταχωρούνται στη μνήμη μας ως θετικές. Πρόκειται στην ουσία για μια άσκηση θετικής αυτογνωσίας. Αντί να αναλύουμε τι δεν πήγε καλά και πως μπορούμε να αποφύγουμε αυτό να μας συμβαίνει, αναλύουμε τι πήγε καλά έτσι ώστε αφενός να το εκτιμούμε και να το χαιρόμαστε και αφετέρου να το ξέρουμε και να το επιδιώκουμε να συμβαίνει συχνότερα.

Ακόμη, τα παιδιά μπορούν να εκπαιδευτούν στη διαδικασία του «απολαμβάνειν» τις θετικές εμπειρίες. Με τον όρο απολαμβάνειν, μεταφράζουμε στα Ελληνικά τον όρο savoring που επίσης είναι μια διαδικασία που ενδυναμώνει το θετικό που μας συμβαίνει. (Μπενέτου & Μαλικιώση-Λοίζου, 2011). Έρευνες από τον καθηγητή Fred Bryant, στο Πανεπιστήμιο Loyola του Σικάγο, δείχνουν ότι η απόλαυση μιας θετικής εμπειρίας είναι κάτι παραπάνω από την ευχαρίστηση που μας προσφέρει αυτή καθαυτή η εμπειρία. Χρειάζεται κανείς να μπορεί να κινητοποιεί όλες του τις αισθήσεις, να μπορεί να στέκεται στο θετικό γεγονός και να το παρατηρεί ωσάν εξωτερικός παρατηρητής, έχοντας επίγνωση ότι συμβαίνει. Διδάσκουμε στα παιδιά μας να απολαμβάνουν και να χαίρονται στο έπακρο ό,τι θετικό τους συμβαίνει όταν για παράδειγμα περπατώντας στον Εθνικό Κήπο, στεκόμαστε να παρατηρήσουμε τα πολύχρωμα λουλούδια, δίνουμε χρόνο να τα μυρίσουμε και να τα φωτογραφίσουμε. Επιπλέον, απολαμβάνουμε, αν μαθαίνουμε να «μυρηκάζουμε» το θετικό, μιλώντας γι αυτό τόσο τη στιγμή που συμβαίνει όσο και αναμνηστικά στη συνέχεια: « τι όμορφα λουλούδια, ε; Δείτε πόσο όμορφα και στη σειρά τα έχουν φυτέψει! Πόσο χαίρομαι που βρήκαμε χρόνο σήμερα να κάνουμε αυτή τη βόλτα μαζί εδώ!». Συνήθως, τα παιδιά – ιδίως τα μικρότερα- είναι καλύτερα από τους μεγάλους στο να στέκονται και να δίνουν χρόνο στην απόλαυση μιας εμπειρίας. Μπορούμε να διδαχτούμε εμείς από αυτά και οπωσδήποτε να μην μπλοκάρουμε αυτή τη φυσική τους ικανότητα να χαίρονται και να ενθουσιάζονται.

Της Άννυς Μπενέτου, Msc, Phd
Συμβουλευτική & Θετική Ψυχολογία

Μία πολύ ωραία ιδέα διάβασα στο https://www.aspaonline.gr/2011/07/12/to-vazo-ton-anamniseon/  με το Βάζο των αναμνήσεων.Είναι σχετική με την άσκηση με τις «3 καλές  στιγμές», που προτείνει ο Martin Seligman,πιο πάνω.

Διαβάστε την κι εσείς και προσπαθήστε να την εφαρμόσετε! Σίγουρα θα βγείτε κερδισμένοι!

Ένα πολύ ωραίο άρθρο είναι και το παρακάτω

Πώς σε προστατεύουν οι αναμνήσεις της παιδικής ηλικίας;

Θετική ψυχολογία!

Ας εκπαιδευτούμε σ`αυτήν και ας εκπαιδεύσουμε και τα παιδιά μας, για να είναι ευτυχισμένα!

Με αγάπη, Συκιώτου Δήμητρα

Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις | Σχολιάστε

Εγγραφές μαθητών στην Α΄τάξη Γυμνασίου των Καλλιτεχνικών Σχολείων.



Λήψη αρχείου

Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις | Σχολιάστε

Εγγραφές μαθητών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Μουσικών Σχολείων.



Λήψη αρχείου

Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις | Σχολιάστε

Εγγραφές μαθητών στην Α΄τάξη του Δημοτικού Σχολείου

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες , ανακοινώθηκε από το Υπουργείο Παιδείας ,η εγκύκλιος για τις εγγραφές των μαθητών και των μαθητριών στην Α΄τάξη του Δημοτικού Σχολείου.Πατήστε εδώ για να δείτε την εγκύκλιο.

Οι εγγραφές στην Πρώτη Δημοτικού του 1ου Δημοτικού Σχολείου Σκιάθου, θα γίνονται από 15 έως 29 Μαΐου, καθημερινά  8:30  με  10:30  στο Γραφείο της Διεύθυνσης.

Μπορεί επίσης να γίνουν και ηλεκτρονικά στέλνοντας τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, αφού τα σκανάρετε ,  στο email  του σχολείου μας  (1dimskiath@sch.gr)

Οι μαθητές που εγγράφονται στο 1ο Δημοτικό Σχολείο είναι από  το Κέντρο της Σκιάθου από την οδό Μαυρογυαλή (την οδό πίσω από το Γυμνάσιο ) από την Ακρόπολη και κάτω,η περιοχή Αμμουδιά ,περιοχή γηπέδου και αεροδρομίου,τα Καλύβια  και ο Ξάνεμος.

Δικαιολογητικά εγγραφής μαθητών και μαθητριών στην Πρώτη τάξη του Δημοτικού Σχολείου .

  1. Πιστοποιητικό γέννησης Δήμου ή Κοινότητας.

Διευκρινίζεται ότι για την εγγραφή των μαθητών/τριών στα Δημοτικά Σχολεία της χώρας δεν απαιτείται η προσκόμιση του Πιστοποιητικού Γέννησης από τους γονείς/κηδεμόνες, αλλά αναζητείται από τις σχολικές μονάδες μέσω του Πληροφορικού Συστήματος myschool του ΥΠΑΙΘ.

Πιστοποιητικό γέννησης , το γνήσιο και τη μετάφραση, θα προσκομίσουν μόνο οι γονείς των αλλοδαπών μαθητών .

  1. Επίδειξη του Βιβλιαρίου Υγείας του Παιδιού (Β.Υ.Π.) ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.
  2. Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ (Α.Δ.Υ.Μ.)
  3. Αποδεικτικό στοιχείο ,όπου φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή.(Απόδειξη ΔΕΗ,ΟΤΕ,κ.λ.π.)
  4. Βεβαίωσης φοίτησης από το Νηπιαγωγείο.

Εκτυπώστε την αίτηση εγγραφής για να τη συμπληρώσετε .Εκτυπώστε και το  Ατομικό Δελτίο Υγείας, με το οποίο θα πάτε στον παιδίατρο μαζί  με το παιδί σας να το συμπληρώσει.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΩΙΝΗΣ ΖΩΝΗΣ

α. Προϋποθέσεις εγγραφής στο προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα

Οι μαθητές/τριες της Α΄ τάξης, μπορούν να εγγράφονται στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους συμπληρώνοντας το παρακάτω έντυπο:

Έντυπο «ΔΗΜΟΤΙΚΟ-ΑΙΤΗΣΗ-ΔΗΛΩΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ

Ενδιάμεση αποχώρηση των μαθητών/τριών μπορεί να γίνεται μετά το τέλος της 2ης ώρας του Ολοήμερου Προγράμματος (15:00), εφόσον κατατεθεί σχετική ενυπόγραφη δήλωση των γονέων/κηδεμόνων.

Στο Ολοήμερο Πρόγραμμα δύνανται να εγγράφονται: 1. Οι μαθητές/τριες των οποίων εργάζονται και οι δύο γονείς/κηδεμόνες, προσκομίζοντας σχετική βεβαίωση του φορέα εργασίας τους ή κάρτα ανεργίας, στην περίπτωση που είναι άνεργοι.

Δικαίωμα εγγραφής στο ολοήμερο δίνεται και στην περίπτωση που προσκομίζεται βεβαίωση εργασίας από τον ένα γονέα/κηδεμόνα ή κάρτα ανεργίας από τον άλλο.

Για τους αυτοαπασχολούμενους, ελεύθερους επαγγελματίες, αγρότες κτλ. αρκεί η προσκόμιση πρόσφατης βεβαίωσης του ασφαλιστικού τους φορέα ή το πιο πρόσφατο ειδοποιητήριο πληρωμής του τρέχοντος έτους ακόμα και αν δεν έχει εξοφληθεί.

  1. Οι μαθητές/τριες, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες όπως,
  • πολύτεκνοι/τρίτεκνοι/μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς/κηδεμόνες με χρόνιες παθήσεις/ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης/φυλακισμένοι,
  • πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ και τα παιδιά τους φοιτούν σε σχολικές μονάδες Π.Ε. με εγγραφή στο πρωινό πρόγραμμα, και δεν είναι ενταγμένα στις λειτουργούσες Δ.Υ.Ε.Π.
  • Η εγγραφή των μαθητών/τριών που ανήκουν σε Ευάλωτες Κοινωνικές Ομάδες (Ρομά, προσφυγόπουλα) στο Ολοήμερο Πρόγραμμα γίνεται χωρίς προϋποθέσεις.

Για την λειτουργία του προαιρετικού ολοήμερου προγράμματος στα μονοθέσια, διθέσια και τριθέσια δημοτικά σχολεία της χώρας ισχύουν όσα προβλέπονται στην 83939/Δ1/19-5-2017 Υ.Α. (ΦΕΚ 1800Β).

β. Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών/τριών στο τμήμα Πρωινής Ζώνης (7:00-8:00):

Στο τμήμα αυτό δικαίωμα συμμετοχής έχουν μαθητές/τριες οι οποίοι είναι εγγεγραμμένοι/νες και φοιτούν στο ολοήμερο πρόγραμμα. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του τμήματος Πρωινής Ζώνης μαθητών/τριών είναι 10 μαθητές/τριες .

Παρακαλούμε τους γονείς και τους κηδεμόνες που θα προσέρχονται στο σχολείο, να εισέρχονται στο γραφείο της Δ/νσης  ένας ένας , φορώντας γάντια και μάσκα , τηρώντας τους κανονισμούς του ΕΟΔΥ για τη μη διάδοση του covid-19.

Η Δ/ντρια του Σχολείου

Συκιώτου Δήμητρα

 

Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις | Σχολιάστε

Εγγραφές μαθητών και μαθητριών στα Δημοτικά Σχολεία,για τη σχολική χρονιά 2020-2021



Λήψη αρχείου

 

Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις | Σχολιάστε

«Η Γιορτή της μητέρας .»

Νικόλαος Γύζης

Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες του κόσμου!

Κι ένα τέταρτο μητέρας αρκεί για δέκα ζωές,

και πάλι κάτι θα περισσέψει,

που να το ανακράξεις

σε στιγμή μεγάλου κινδύνου.

Οδυσσέας ΕλύτηςΕκ του πλησίον»)

H Παγκόσμια Ημέρα της Μητέρας είναι μέρα εορτασμού της μητρότητας και των ευχαριστιών προς τη μητέρα, μια γιορτή με αρχαιοελληνικές αναφορές στην λατρεία της θεάς Κυβέλης, της μητέρας των θεών, όπως την προσφωνεί ο Πίνδαρος («Κυβέλα, Μάτερ θεών»).

Στη σύγχρονη εποχή, η αμερικανίδα κοινωνική ακτιβίστρια Άννα Μαρία Τζάρβις (1864-1948) ήταν αυτή που είχε πρώτη την ιδέα να καθιερωθεί μια ιδιαίτερη ημέρα προς τιμή της μητέρας.

Πολλές χώρες, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας, γιορτάζουν την Παγκόσμια Ημέρα της Μητέρας τη δεύτερη Κυριακή του Μαΐου .Πηγή: https://www.sansimera.gr/worldays/22

© SanSimera.gr

Όσο για την Ελλάδα, η γιορτή της μητέρας συνδέθηκε με τη γιορτή της Υπαπαντής (2 Φεβρουαρίου). Τότε η ορθόδοξη εκκλησία γιορτάζει την Παναγία με τον Ιωσήφ, που πηγαίνουν τον Ιησού των 40 ημερών στον Ναό για ευλογία. Ο παράλληλος εορτασμός της μητέρας ξεκίνησε το 1929 και έχει προφανή συμβολισμό. Κατά τη δεκαετία του 1960, όμως, ο εορτασμός ατόνησε και ενισχύθηκε η συνήθεια εορτασμού της μητέρας τη δεύτερη Κυριακή του Μαΐου, όπως συνέβαινε στη Δύση.

Τη δεύτερη Κυριακή του Μαΐου, γιορτάζει η μητρότητα,γιορτάζει η μητέρα!

Ένα ποίημα του  Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη στη Μητέρα!

Μάνα μου,
εγώ είμαι τ’ άμοιρο
το σκοτεινό τρυγόνι
όπου το δέρνει ο άνεμος
βροχή που το πληγώνει..
Το δόλιο
όπου κι αν στραφεί
απ’ όπου κι αν περάσει
δε βρίσκει πέτρα να σταθεί
κλωνάρι να πλαγιάσει..
Εγώ βαρκούλα μοναχή
βαρκούλα αποδαρμένη
μέσα σε πέλαγο ανοιχτό
σε θάλασσα αφρισμένη..
Παλεύω με τα κύματα
χωρίς πανί, τιμόνι
κι άλλη δεν έχω άγκυρα
πλην την ευχή σου μόνη..
Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις | Σχολιάστε

Ψυχική υγεία των παιδιών εν μέσω της πανδημίας COVID-19-Οδηγός για γονείς.



Λήψη αρχείου

Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις | Σχολιάστε

1η Μαΐου!Η γιορτή των εργατών και η γιορτή της Άνοιξης!-Δημιουργία του δικού μας στεφανιού!

Στεφάνι-Έργο ζωγραφικής του Σπύρου Βασιλείου

Καλό Μήνα !!!

Χαρούμενη Πρωτομαγιά!

Τι γιορτάζουμε την 1η του Μάη;

Η εργατική Πρωτομαγιά

Την 1η Μαΐου του 1886, τα εργατικά συνδικάτα στο Σικάγο ξεσηκώθηκαν διεκδικώντας το 8ωρο και καλύτερες συνθήκες εργασίας με σύνθημα «Οχτώ ώρες δουλειά, οχτώ ώρες ανάπαυση, οχτώ ώρες ύπνο». Τουλάχιστον 400.000 άνθρωποι συμμετείχαν στις απεργίες που γίνονταν σε όλη την χώρα και πάνω από 80.000 στο Σικάγο.Η ημέρα αυτή έχει καθιερωθεί από το 1937 επίσημα  πλέον ως «Ημέρα Εορτασμού της Εργασίας».

 

Εργατική Πρωτομαγιά στην Ελλάδα

Στην Ελλάδα η πρώτη διαδήλωση την Πρωτομαγιά έγινε το 1892 και το 1893 όταν περίπου 2.000 εργαζόμενοι κατέβηκαν στους δρόμους ζητώντας οχτάωρο, Κυριακή αργία και κρατική ασφάλιση στα θύματα εργατικών ατυχημάτων.

Τον Μάιο του 1936 οι καπνεργάτες της Θεσσαλονίκης, μετά την απόρριψη των αιτημάτων τους, κατέλαβαν ένα εργοστάσιο και η διαμαρτυρία συνεχίστηκε με συμπαράσταση καπνεργατών από άλλα εργοστάσια.

Εναντίον τους κινήθηκε τόσο η αστυνομία όσο και ο στρατός, ενώ κατά τη διάρκεια των συγκρούσεων έχασαν τη ζωή τους 8 εργάτες από τους πυροβολισμούς χωροφυλάκων.
Σ’ αυτό το σημείο έχει στηθεί το μνημείο του καπνεργάτη.

Με πυροβολισμούς προσπάθησαν να διαλύσουν και τις άλλες συγκεντρώσεις και συνολικά είχαμε τουλάχιστον 12 νεκρούς και 300 τραυματίες. Οι δολοφονίες των εργατών ήταν η έμπνευση του Ρίτσου για τον «Επιτάφιο».

Η Γιορτή της Άνοιξης

Την Πρωτομαγιά, γιορτάζουμε επίσης τη μέρα των λουλουδιών και της Άνοιξης, μια αρχαία εορτή, την οποία τιμούμε και σήμερα φτιάχνοντας στεφάνια.
H γιορτή των λουλουδιών και της Άνοιξης, η αρχαία Πρωτομαγιά, η οποία πήρε σιγά-σιγά κι επίσημη μορφή.

Τα λεγόμενα Ανθεστήρια, ήταν η πρώτη επίσημη γιορτή ανθέων των Ελλήνων, η οποία ιδρύθηκε πρώτα στην Αθήνα και στη συνέχεια και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας, όπου κατά την τελετή κατευθύνονταν προς τα ιερά πομπές με κανηφόρες, που κουβαλούσαν λουλούδια.

Αργότερα, με το πέρασμα των αιώνων, η αρχική έννοια της Πρωτομαγιάς χάθηκε και τα έθιμα επιβίωσαν απλώς ως λαϊκές γιορτές στις οποίες συμπεριλαμβάνονται περιφορά δέντρων, πράσινων κλαδιών ή στεφάνων με λουλούδια, χορός γύρω από ένα δέντρο ή ένα στολισμένο κοντάρι-γαϊτανάκι.

Πρόκειται για μια από τις ελάχιστες γιορτές χωρίς θρησκευτικό περιεχόμενο που έχουν διατηρηθεί ως τις μέρες μας με εκδηλώσεις στον λαϊκό πολιτισμό πολλών ευρωπαϊκών λαών.

Έθιμα της Πρωτομαγιάς

Πίνακας ζωγραφικής του Λουκά Γεραλή

Στην Ελλάδα το πιο διαδεδομένο έθιμο είναι η δημιουργία του πρωτομαγιάτικου στεφανιού από λουλούδια κομμένα από τους αγρούς.Έτσι κι εμείς γιορτάζουμε αυτήν την ημέρα φτιάχνοντας στεφάνια από λουλούδια για να καλωσορίσουμε την Άνοιξη!!!

Σύμφωνα με τη διευθύντρια του Κέντρου Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών, Αικατερίνη Καμηλάκη, το στεφάνι κατασκευαζόταν με βέργα από ευλύγιστο και ανθεκτικό ξύλο κλήματος ή άλλο και στολιζόταν με λουλούδια και κλαδάκια καρποφόρων δέντρων, όπως η αμυγδαλιά, η συκιά και η ροδιά. Ακόμα, το διακοσμούσαν με στάχυα από σιτάρι και κριθάρι, με κρεμμύδι αλλά και σκόρδο για το μάτι. Η χρησιμοποίηση πρασινάδας και όχι τόσο λουλουδιών με σκοπό τη μετάδοση της γονιμότητάς τους ήταν το κύριο χαρακτηριστικό των μαγιάτικων συνηθειών. Στον αγροτικό χώρο, μάλιστα, δε θεωρείτο απαραίτητο το πλέξιμο στεφανιών. Αρκούσε η τοποθέτηση πάνω από την πόρτα του σπιτιού μιας δέσμης από χλωρά κλαδιά ελιάς, συκιάς, νερατζιάς, πορτοκαλιάς και άλλα μαζί με λουλούδια. Απαραίτητη ήταν, επίσης, η ύπαρξη μεταξύ τους φυτών αποτρεπτικών… του κακού, όπως είναι η τσουκνίδα, το σκόρδο και άλλα.

………………………………………………………………………………………………………………………….

Δημιουργία του δικού μας στεφανιού!

Παιδιά ας δημιουργήσουμε το δικό μας στεφάνι, φτιάχνοντάς το με φρέσκα λουλούδια του αγρού ή του κήπου μας. Βγάλτε μία φωτογραφία από το στεφάνι που φτιάξατε ,συνοδέψτε την με ένα ποίημα για την πρωτομαγιά ή την άνοιξη και στείλτε τα στο email του σχολείου μας,1dimskiath@sch.gr, μέχρι το Σάββατο 2 Μαΐου.

 

Δημοσιεύθηκε στη Δράσεις σχολείου | Σχολιάστε

Διημερίδα για εκπ/κούς και γονείς με τίτλο:“Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και Σχολική Πραγματικότητα”

Δελτίο Τύπου_2ο_Ανακοίνωση ΤηλεΔιημερίδας ΠΕΚΕΣ ΕξΑΕ-Σχ Πρ (2)

 

Πάτρα, 17-04-2020

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ  – 2

Ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες υποστήριξης των εκπαιδευτικών, μετά την αναστολή λειτουργίας των σχολικών μονάδων από το Υ.ΠΑΙ.Θ., στο πλαίσιο των μέτρων πρόληψης διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 και την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σε όλες τις σχολικές μονάδες της επικράτειας, με πρωτοβουλία του Περιφερειακού Κέντρου Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.) Δυτικής Ελλάδας, και τη  συνεργασία των δεκαοκτώ (18) Περιφερειακών Κέντρων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ) της χώρας θα πραγματοποιηθεί Επιστημονική Τηλε-Διημερίδα με θέμα:

Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και Σχολική Πραγματικότητα

η οποία θα διεξαχθεί εξ ολοκλήρου μέσω του Παγκόσμιου Ιστού (Διαδικτύου) στις 25-26 Απριλίου 2020, δίνοντας την ευκαιρία σε εκπαιδευτικούς, στελέχη εκπαίδευσης, γονείς αλλά και σε όσους το επιθυμούν να παρακολουθήσουν τις εργασίες της δωρεάν.

 

Με αυτό τον τρόπο επιδιώκεται, η υποστήριξη, η επιμόρφωση και η θεωρητική ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Στις έκτακτες αυτές συνθήκες, οι εκπαιδευτικοί καλούνται να λειτουργήσουν ως «κοινότητα μάθησης και πρακτικής» και τα σχολεία και τα ΑΕΙ  ως «οργανισμοί που μαθαίνουν».

 

Η τηλε-διημερίδα φιλοδοξεί να αποτελέσει βήμα ακαδημαϊκού-εκπαιδευτικού διαλόγου και παρουσίασης επιστημονικών δεδομένων, αναλύσεων, θεωρητικών μελετών και καλών διδακτικών πρακτικών και εφαρμογών σχετικών με την ΕξΑΕ στη σχολική πραγματικότητα. Με τον τρόπο αυτό θα αναδειχθούν οι ποικίλες πτυχές και δυνατότητες της εξ αποστάσεως σύγχρονης και ασύγχρονης διδασκαλίας, αλλά και οι προβληματισμοί που αναδύονται από την εφαρμογή της στο σχολείο, ιδιαίτερα σε συνθήκες έκτακτης ανάγκης, όπως αυτές που βιώνουμε όλοι μας.

 

Στην Τηλε-Διημερίδα συμμετέχουν ως προσκεκλημένοι ομιλητές διακεκριμένοι Καθηγητές ΑΕΙ, Συντονιστές  Εκπαιδευτικού Έργου (Σ.Ε.Ε.) και άλλοι ειδικοί επιστήμονες – διδάσκοντες σε πανεπιστήμια στο αντικείμενο της ΕξΑΕ με μεγάλη εμπειρία στο πεδίο όπως τα παρακάτω μέλη ΔΕΠ:

 

  1. Παναγιώτης Αναστασιάδης, Καθηγητής Δια Βίου και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης με την χρήση των ΤΠΕ στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε του Πανεπιστημίου Κρήτης,
  2. Δημήτριος Κουτσογιάννης, Καθηγητής Εκπαιδευτικής γλωσσολογίας  Τμήμα Φιλολογίας Φιλοσοφικής Σχολής  Α.Π.Θ.
  3. Αντώνης Λιοναράκης, Καθηγητής εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου – Κοσμήτορας της Σχολής Ανθρωπιστικών Σπουδών,
  4. Μιχάλης Παρασκευάς, Συντονιστής ΠΣΔ, ΙΤΥΕ Διόφαντος, Αναπλ. Καθηγητής Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Πανεπιστημίου Πελοποννήσου,
  5. Αύγουστος Τσινάκος Καθηγητής Τμήματος Πληροφορικής & Δ/ντής Εργαστηρίου Προηγμένων Εκπ/κών Τεχνολογιών – Κινητών Εφαρμογών, Διεθνούς Παν/μίου Ελλάδος
  6. Θανάσης Χατζηλάκος, Καθηγητής Πληροφοριακών Συστημάτων Ανοικτού Πανεπιστημίου & Ινστιτούτου Κύπρου.

Υποβλήθηκαν εργασίες (Εισηγήσεις και Διδακτικές Πρακτικές) από 117 συναδέλφους, οι οποίες μετά από κρίση θα αναρτηθούν στην τελική τους μορφή στο Ψηφιακό Αποθετήριο Διδακτικών Πρακτικών – Εισηγήσεων – πρακτικών της διημερίδας.

Υπάρχει πολύ μεγάλη ανταπόκριση και ενδιαφέρον αφού, ήδη έχουν εγγραφεί μέχρι σήμερα, για παρακολούθηση των εργασιών της τηλε-διημερίδας πάνω από 2.200 συνάδελφοι εκπαιδευτικοί και άλλοι ενδιαφερόμενοι από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Το αρχικό Πρόγραμμα εργασιών της τηλε-διημερίδας είναι αναρτημένο στη διεύθυνση:  https://pekesexae2020.pdekritis.gr/index.php/schedule/

Η τηλε-διημερίδα θα διεξαχθεί μέσω του παγκόσμιου ιστού (www) σε αίθουσα τηλεδιάσκεψης και παράλληλα θα μεταδίδεται απευθείας (live-streaming) μέσω συνδέσμων που θα σταλούν σε όσους έχουν εγγραφεί: μέσω Facebook [https://facebook.com/pekesexae2020] και από το YouTube, οι διευθύνσεις (Θα ανακοινωθούν).

Για περισσότερες πληροφορίες:    https://pekesexae2020.pdekritis.gr/

https://blogs.sch.gr/pekesde

Ο Συντονιστής της Οργανωτικής & Επιστημονικής Επιτροπής

 

Δρ. Σπυρίδων  Παπαδάκης

Οργανωτικός Συντονιστής ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Δυτικής Ελλάδας

                                                     Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου (Σ.Ε.Ε.) Πληροφορικής                    

Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις | Σχολιάστε

Οι συμμετοχές για τα πασχαλινά-ανοιξιάτικα χαϊκού!

Με μεγάλη χαρά σας παρουσιάζω τα χαϊκού και τις ζωγραφιές -φωτογραφίες των παιδιών αλλά και των ενηλίκων σύμφωνα με τη δημοσίευση στις 10 Απριλίου : «Δημιουργήστε Πασχαλινά-ανοιξιάτικα χαϊκού».

……………………………………………………………………….

1.Άνοιξη ήρθε,

οι κάμποι ανθίζουν

 τα άνθη μυρίζουν.   

 

2.Πάσχα είναι

η Ανάσταση του Ιησού!

Χριστός Ανέστη!

Κυρίμη Κριστιάνα-Β΄2

………………………………………………………………………………………………………………………………….

Ακούω, βλέπω…

Οσμίζομαι το έαρ…

Ελπίδα γεννά!!

Μαθηνού Μπραϊνώ  

…………………………………………………………………………………………………………………………….

Τα λουλουδάκια

Την άνοιξη δίνουν φως

Χρώμα και χαρά!

Καραμήτσου Δήμητρα Δ’1

 

Το Πάσχα φέτος

Θα είναι αλλιώτικο

Από τα άλλα…

Καραμήτσου Δήμητρα Δ’ 1

………………………………………………………………………………………………………………………………….

1.Την άνοιξη και το Πάσχα

 εμείς έχουμε κέφια

πολλά.

2.Σουβλίζουμε το αρνί

μαζεύουμε λουλούδια

στην αυλή.

 Μιτζέλος Δημήτρης-Ε28

………………………………………………………………………………………………………………………………..

Νερά γαλάζια

οι κύκνοι κολυμπάνε

βαθιά βουτάνε.

Ειρήνη Γιαννίτση-Ε΄1

………………………………………………………………………………………………………………………………….

Μύρισε Άνοιξη

κι η Πασχαλιά άνθισε

με φως και χρώμα

Ξηρού Φωτεινή-Μητέρα Ειρήνης

………………………………………………………………………………………………………………………………….

 Γελούν λουλούδια

στα κλαδιά της πασχαλιάς

ανοιξιάτικα!

Τραγάνης Ιωάννης

…………………………………………………………………………………………………………………………..

Σας ευχαριστώ για τη συμμετοχή σας!!!!

Καλή Ανάσταση σε όλους!!!

Με υγεία ,αισιοδοξία και υπομονή να ξεπεράσουμε τη δύσκολη περίοδο που διανύουμε !Να ξανασυναντηθούμε στο σχολείο μας και να του δώσουμε πάλι τη  ζωή , με τις φωνές και τα γέλια  μας!!!

Δημοσιεύθηκε στη Δράσεις σχολείου | Σχολιάστε

Δημιουργήστε ανοιξιάτικα-πασχαλινά χαϊκού!

Με της φύσης τα χρώματα ,βάφω φέτος του Πάσχα τ`αυγά!

Το χαϊκού ( «αστείος στίχος») είναι μια ιαπωνική ποιητική φόρμα. Παραδοσιακά αποτελείται από τρεις ομάδες των 5, 7, 5 συλλαβών, οι οποίες τοποθετούνται σε τρεις στίχους για έμφαση ή σε έναν, χωρισμένο με κενά. Το χαϊκού έχουν συνολικά 17 συλλαβές κι είναι η πιο σύντομη μορφή ποίησης στον κόσμο. Περιγράφει μια εικόνα της φύσης και δίνει στοιχεία για την εποχή του χρόνου μέσα από εποχιακές λέξεις . Υπάρχουν επίσης ποιητές χαϊκού οι οποίοι ακολουθούν μια πιο ελεύθερη φόρμα. Ο ιδρυτής του σύγχρονου χαϊκού ως αυτόνομη μορφή ποίησης ήταν ο Μασαόκα Σίκι, ο οποίος επίσης διαμόρφωσε τον όρο χαϊκού .

Τα χαϊκού είναι εμπνευσμένα απ’ την απλότητα της φύσης και των εποχών του χρόνου, αποδεικνύοντας πως όλοι οι άνθρωποι μπορούν να γίνουν ποιητές.

Παρακάτω ένα χαϊκού του μεγάλου μας ποιητή,Γιώργου Σεφέρη!

Βουλιάζει ο κόσμος             

κρατήσου, θα σ’ αφήσει   

μόνο στον ήλιο.                 

 

Ένα χαϊκού διαβάζεται σε μια αναπνοή.

Παιδιά γράψτε κι εσείς ένα ή περισσότερα χαϊκού με θέμα το Πάσχα και την Άνοιξη  και με μία ζωγραφιά σας σχετική ή φωτογραφία που θα τραβήξετε μόνοι σας , να τα στείλετε στο email του σχολείου μας (1dimskiath@sch.gr), μέχρι την Μ. Τρίτη!

Η συμμετοχή είναι ελεύθερη για όλους,μικρούς και μεγάλους!

Υπάρχουν δύο παραδείγματα,ένα στην αρχή αυτού του άρθρου και το παρακάτω:

 

 

Ξεκουράζονται        ( 5 συλλαβές)

απ`το μακρύ ταξίδι (7 συλλαβές)

τα χελιδόνια!            (5 συλλαβές)

Με αγάπη,η Δ/ντρια του Σχολείου.

Συκιώτου Δήμητρα

Δημοσιεύθηκε στη Δράσεις σχολείου | 2 Σχόλια

Επιστολή της Προϊσταμένης ΚΕΣΥ Μαγνησίας.(Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης )

Αγαπητοί συνάδελφοι

Η χρονική περίοδος που διανύουμε είναι πρωτόγνωρη και ιδιαίτερα δύσκολη  καθώς καλούμαστε να προσαρμοστούμε στη νέα καθημερινότητα όπως διαμορφώνει η παραμονή μας στο σπίτι.

Η τρέχουσα εκπαιδευτική  πραγματικότητα απαιτεί την τροποποίηση μεθόδων και υλικών και την προσαρμογή σε μια διαφορετική εκπαιδευτική διαδικασία. Η ικανότητα αυτή, δυστυχώς στους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, η φύση των οποίων απαιτεί σταθερότητα και προβλεψιμότητα, δεν είναι καθόλου δεδομένη, γεγονός που σημαίνει ότι οι όποιες αλλαγές την καθημερινότητά τους μπορεί να φέρουν αποσταθεροποίηση και παλινδρόμηση. Για το λόγο αυτό, είναι πολύ σημαντικό οι εκπαιδευτικοί  που υποστηρίζουν παιδιά με Παράλληλη Στήριξη, αλλά και οι  εκπαιδευτικοί που στις τάξεις τους έχουν παιδιά με διαταραχές, να διατηρήσουν  την επικοινωνία με τους μαθητές τους , χρησιμοποιώντας  αν είναι δυνατό οπτικά μέσα όπως  viber, ή skype.

Στην ιστοσελίδα μας, την οποία θα προσπαθούμε να εμπλουτίζουμε συνεχώς, θα μπορούν οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές  ανάγκες να βρουν υλικό προς αυτή την κατεύθυνση.

Στα πλαίσια της  νέας κατάστασης που δημιουργήθηκε μετά την ανάγκη λήψεων μέτρων για την αντιμετώπιση του COVID-19, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το ΚΕΣΥ και παρά την προσωρινή αναστολή των αξιολογήσεων των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, συνεχίζει την εξ αποστάσεως πλέον στήριξη ως εξής:

Οι γονείς,   μαθητές  και εκπαιδευτικοί, που επιθυμούν να έρθουν σε επικοινωνία με το ΚΕΣΥ, μπορούν να το κάνουν : α) τηλεφωνώντας στο 24210 20818, ήβ) συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας που θα βρουν αναρτημένη στην ιστοσελίδα του  ΚΕΣΥ και στην οποία θα αναφέρουν  το είδος υποστήριξης που επιθυμούν να λάβουν (ψυχολογική, εκπαιδευτική ή επαγγελματικού προσανατολισμού)

Ανάλογα με το είδος του αιτήματος, θα ενημερωθεί ο αρμόδιος συνάδελφος (π.χ. ψυχολόγος), ο οποίος  και θα επικοινωνήσει με τον ενδιαφερόμενο εντός δύο ημερών.

Οι οικογένειες των μαθητών της Γ’ Λυκείου, οι οποίοι σύμφωνα με Γνωμάτευσή μας δύνανται να εξεταστούν προφορικά στις Πανελλαδικές εξετάσεις, βρίσκονται ήδη σε επικοινωνία με την εκπαιδευτικό ΠΕ02 ΕΑΕ, της Υπηρεσίας μας.   Στην ιστοσελίδα του ΚΕΣΥ υπάρχει σχετική παρουσίαση για την διαδικασία εξέτασης των φυσικώς αδυνάτων.

Σε ό,τι αφορά τέλος, στην υποστήριξη των μαθητών των  ΓΕΛ και ΕΠΑΛ σε θέματα επαγγελματικού προσανατολισμού, αυτή θα πραγματοποιείται στο εξής μέσα από τα διαθέσιμα μέσα  και μετά από συνεννόηση με τους υπευθύνους του ΚΕΣΥ σε ατομικό ή ομαδικό επίπεδο.

 

 

Με εκτίμηση

Η Προϊσταμένη

του ΚΕΣΥ Μαγνησίας

Ελένη Λαδοπούλου

Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις | Σχολιάστε

Πρόσκληση Γονέων / Κηδεμόνων μαθητών/τριών κάθε βαθμίδαςσε ενημερωτική συνάντηση με θέμα:«Σχέσεις γονέων παιδιών στις μέρες του ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ»

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ &ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Π/ΘΜΙΑΣ&

Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.)ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Πληροφορίες: ΛούκουτουΚωνστάντια

Ταχ. Δ/νση      : Ηπείρου &Ανθ. Γαζή

Ταχ. Κώδικας  : 412 22Λάρισα
Τηλέφωνο       : 2410619344
e-mail:pekes@thess.pde.sch.gr
Δικτυακός τόπος: http://pekesthess.sites.sch.gr
Λάρισα, 08/04/2020

Α.Π: 545

Προς: Όπως στον Πίνακα Αποδεκτών
ΘΕΜΑ: Πρόσκληση Γονέων / Κηδεμόνων μαθητών/τριών κάθε βαθμίδαςσε ενημερωτική συνάντηση με θέμα:«Σχέσεις γονέων παιδιών στις μέρες του ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ»

Αγαπητοί γονείς,

Υλοποιώντας ομόφωνη απόφαση της 13ης Ολομέλειας του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Θεσσαλίας που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά στις 23 Μαρτίου 2020, και σε συνεργασία με την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Θεσσαλίας, Σας καλούμε στην ενημερωτική διαδικτυακή συνάντηση με γενικό θέμα: «Σχέσεις γονέων παιδιών στις μέρες του ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ»,που θα πραγματοποιηθεί σε συνθήκες ζωντανής μετάδοσης στο Youtubeτην Παρασκευή 10 Απριλίου και ώρες 16:00-18:00.

Προκειμένου να παρακολουθήσετε την ενημερωτική συνάντηση ζωντανά,δεν έχετε παρά να πληκτρολογήσετε την ακόλουθη ηλεκτρονική διεύθυνση σε ένα φυλλομετρητή, δηλαδή, ένα πρόγραμμα πλοήγησης στο διαδίκτυο:

 

 

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως οι ομιλίες θα μαγνητοσκοπηθούν και πως αυτή η μαγνητοσκόπηση (το βίντεο)της εκδήλωσης θα είναι διαθέσιμη και μετά το τέλος της πραγματοποίησης της από το κανάλι της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Θεσσαλίας (το αναζητάτε με το όνομα ΠΔΕ Θεσσαλίας) στο YouTubeώστε να μπορέσετε να την παρακολουθήσετε.

 

Το πρόγραμμα της ενημερωτικής εκδήλωσης είναι το ακόλουθο:

ΔρΚωτούλας Βασίλειος

Οργανωτικός Συντονιστής ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Θεσσαλίας

Καλωσόρισμα
ΔρΔοδοντσάκης Γεώργιος Περιφερειακός Διευθυντής Π/θμιας& Δ/θμιαςΕκπ/σης Θεσσαλίας Χαιρετισμός και καλωσόρισμα Οι σχέσεις οικογένειας-σχολείου στο πλαίσιο της προτροπής ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ
ΔρΤσίτσικα Άρτεμις

Αναπλ. Καθηγήτρια Παιδιατρικής-Εφηβικής Ιατρικής ΕΚΠΑ

ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ. Και τώρα τι γίνεται;
Διαχείριση των σχέσεων μέσα στην οικογένεια στην εποχή του COVID 19

 

Σαβούρδου ΕιρήνηMSc

Ψυχολόγος

Κ.Ε.Σ.Υ. Λάρισας

ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ: Διαχείριση των ιδιαίτερων εκπαιδευτικών αναγκών στην οικογένεια
ΔρΚωτούλας ΒασίλειοςΠαναγιώτου ΚωνσταντίνοςMSc

Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου Π.Ε.Κ.Ε.Σ. Θεσσαλίας

ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ και συζητούμε με τους γονείς για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση α) στο δημοτικό, β) στο Γυμνάσιο και το Λύκειο
Μυργιώτη Ευφροσύνη

Υπεύθυνη Τομέα Συμβουλευτικής & Επαγγελματικού Προσανατολισμού

Κ.Ε.Σ.Υ. Καρδίτσας

Τώρα που ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ: Προτάσεις – Κλειδιά για τις μεταβάσεις στη ζωή μας.
ΔρΚαπανιάρης Αλέξανδρος

Συντονιστής ΕκπαιδευτικούΈργου Πληροφορικής (ΠΕ86) ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Θεσσαλίας

Τώρα που ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ: Εργαλεία και δράσεις στο δρόμο για την εξ αποστάσεως εκπαίδευσης – Δημιουργικό διαδίκτυο

 

Δρ. Παπαδοπούλου Μαρία Προϊστάμενη Κ.Ε.Σ.Υ. Λάρισας ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ και συζητούμε με τους γονείς για Συμβουλευτική και Υποστήριξη της Οικογένειας από τα Κ.Ε.Σ.Υ.

Ερωτήματα είναι δυνατόν να υποβληθούν μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης thess.pekes@gmail.com πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την εκδήλωση. Θα καταβληθεί προσπάθεια ώστε να απαντηθούν

Παρακαλούμε με τη φροντίδα των Διευθυντριών/Διευθυντών των σχολικών μονάδων όπως ενημερωθούν οι γονείς & κηδεμόνες των μαθητών/τριών που φοιτούν στη μονάδα σας με κάθε πρόσφορο μέσο (ενδεικτικά αναφέρουμε την αποστολή της παρούσας πρόσκλησης μέσω του myschool), ώστε να παρακολουθήσουν την ενημερωτική εκδήλωση.

Ο

Οργανωτικός Συντονιστής

τουΠΕ.Κ.Ε.Σ. Θεσσαλίας

(Τ.Σ.Υ.)

 

 

Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις | Σχολιάστε
Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων