Τριών Ιεραρχών και η Υπαπαντή του Κυρίου
Η Δ΄, Ε΄, ΣΤ΄ τάξη του σχολείου μας τίμησε με μεγάλη χαρά και σεβασμό τις δύο γιορτές της χριστιανοσύνης μας φτιάχνοντας τις εικόνες της κάθε γιορτής, ενημερώνοντας πληροφοριακά τι σημαίνει η κάθε γιορτή , ψέλνοντας τα απολυτίκια και μεταφράζοντάς τα ώστε τα ίδια τα παιδιά να καταλάβουν τι είναι αυτά που λέει και η ίδια μας η Εκκλησία και φυσικά κλείσαμε το αφιέρωμα με αναμνηστικό για το κάθε μαθητή έτσι ώστε να θυμάται τη μέρα αυτή και να πάρει κάτι συμβολικό για το σπίτι του.
Εικόνα 1: Η Υπαπαντή και το απολυτίκιό της
Εικόνα 2: Οι τρεις Ιεράρχες, οι μητέρες τους και στην πίσω πλευρά το απολυτίκιο
Εικόνα 3: Αγιογραφία των παιδιών με τον δικό τους ξεχωριστό τρόπο
ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΣΕΒΕΣΤΕ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΜΑΣ !!! ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ !!!









































































































