Αρχική » 100 χρόνια μετά » Διακρίσεις βίντεο διαγωνισμού “100 χρόνια μετά…”

Ιστορικό

Διακρίσεις βίντεο διαγωνισμού “100 χρόνια μετά…”

Την Τετάρτη 15/6 ανακοινώθηκαν τα βραβεία της κριτικής επιτροπής για τον διαγωνισμό “100 χρόνια μετά…”. ‘Οσον αφορά τα βραβεία της κατηγορίας βίντεο:

1ο ΒΡΑΒΕΙΟ: Απονέμεται στο βίντεο “Παπαδιαμάντης, Το μοιρολόγι της φώκιας” από το Γενικό Λύκειο Πεδινής Ιωαννίνων, για την τρυφερότητα με την οποία αντιμετωπίζεται το αρχικό κείμενο καθώς και για τις επιλογές και τον τρόπο ανάδειξης λογοτεχνικών θραυσμάτων ώστε ο θεατής να οδηγείται σε νέες ερμηνευτικές αναγνώσεις.

2ο ΒΡΑΒΕΙΟ: Απονέμεται στο βίντεο “Τα λόγια του τοίχου” από το 2ο Γενικό Λύκειο Ναυπάκτου, για την ιδιαιτέρως ενδιαφέρουσα σκηνοθετική αντίληψη η οποία  τοποθετεί το ποίημα με τόλμη στο επίκεντρο ενός νεανικού δρώμενου αλλά και του κοινωνικού – αστικού περιβάλλοντος.

3ο ΒΡΑΒΕΙΟ: Απονέμεται στο βίντεο “Ο δικός μας Ελύτης: σε  χιπ-χοπ, συρτό, χασάπικο, ρόκ!” από το Γυμνάσιο Κεφάλου, για τον διασκεδαστικό του αυθορμητισμό μέσα από τον οποίο αντιπαραθέτει την συμβατική απαγγελία σε μια χαριτωμένη, εναλλακτική και σωματοποιημένη παρουσίαση των στίχων.

Επίσης απονέμονται  οκτώ ισότιμες διακρίσεις στα βίντεο:

για τις ενδιαφέρουσες οπτικοακουστικές τους προσεγγίσεις που επιχειρούν -με διάφορους τρόπους- να αποδώσουν τον ποιητικό λόγο.


3 Σχόλια

  1. σχόλιο από το Γυμνάσιο Κεφάλου Κώ:

    Ο/Η Μ. Αμοιρίδου και μαθητές της Α Γυμνασίου Κεφάλου Κω λέει:
    15 Ιουνίου 2011, 2:51 μμ (Επεξεργασία)

    Οι μαθητές της Α Γυμνασίου Κεφάλου Κω, μαζί με τους καθηγητές τους, ευχαριστούν την κριτική επιτροπή του διαγωνισμού που τίμησε το Γυμνάσιό τους με την 3η θέση για το βίντεο «ο δικός μας Ελύτης»!Είναι πολύ μεγάλη υπόθεση για τους μαθητές που έμαθαν απ΄έξω σχεδόν όλην την ποιητική συλλογή του Ελύτη, «Τα Ρω του Έρωτα», στην προσπάθειά τους να «στήσουν» το βιντεάκι τους, η επιβράβευση για την ιδέα τους και τον κόπο τους από κριτική επιτροπή ανθρώπων της τέχνης και του πολιτισμού!!! Σημαντικότερο ακόμη είναι το γεγονός ότι το Υπουργείο και η κριτική επιτροπή «αγκάλιασαν» τα παιδιά ενός δημόσιου μικρού σχολείου της επαρχίας που δε διέθεταν τα μέσα αλλά διέθεταν και διαθέτουν «φιλομάθεια», «αγωνιστικό πνεύμα» και «ιδέες» για τη μάθηση και την εκπαίδευση στον τόπο τους.Ευχαριστούμε, λοιπόν!

  2. Διαβάζοντας και ξαναδιαβάζοντας  το έργο του Παπαδιαμάντη, ανακαλύψαμε σ` αυτό, μέσα από τη γοητεία και μαεστρία της γραφής του -“ποιητή με τον πεζό το λόγο” τον αποκάλεσε ο Παλαμάς- τη μαγεία ενός κόσμου που ήταν βαθιά αληθινός και ενός λαού “που σμίλεψαν οι αιώνες και οι άνεμοι με το καθαρό περίγραμμά τους”, όπως λέει ο Ελύτης. Αυτός ο κόσμος αποτελεί πλέον παρελθόν. Όμως, εξακολουθεί να γοητεύει με τα μαγευτικά πρότυπα ζωής και την υπόμνηση περασμένων αξιών αναφοράς. Ο Παπαδιαμάντης, που η μνημόνευσή του υποδεικνύεται από τον Οδυσσέα Ελύτη, σήμερα, 100 χρόνια μετά το θάνατό του, εξακολουθεί να δίνει το στίγμα της διαχρονικής του παρουσίας και αποδοχής, να μας συντροφεύει στο δικό μας ταξίδι στη ζωή και να απαλύνει τη δική μας σκληρή πραγματικότητα. Αποτελεί ξεχωριστή διάκριση, χαρά και τιμή  η βράβευση του έργου του σχολείου μας,  Γενικού Λυκείου Πεδινής Ιωαννίνων  με το πρώτο βραβείο της κριτικής επιτροπής στην κατηγορία βίντεο. Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους εμπνευστές αυτού του διαγωνισμού, αλλά και στους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές όλων των σχολείων που τίμησαν με τη συμμετοχή τους, τους σπουδαίους δημιουργούς της χώρας μας. Ήταν μια πολύ καλή ευκαιρία να ενισχυθεί το αναγνωστικό ενδιαφέρον για το έργο τους και κίνητρο για την εκπαιδευτική κοινότητα για έκρηξη της φαντασίας και της συνεργατικής δημιουργικότητας. Η Στάμου Ευαγγελία, φιλόλογος και οι μαθητές της Β΄ Λυκείου του ΓΕΛ Πεδινής

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση