Τα παιδιά δημιούργησαν, όπως είχαν προτείνει, “πράγματα“ καλοκαιρινά, “πράγματα“ που έχουν σχέση με τη θάλασσα. Εμπνεύστηκαν από βιβλία με θέμα τον κόσμο της θάλασσας που έφεραν στο σχολείο, καθώς και από εξερευνήσεις και ταξίδια στον Θαλασσόκοσμο – Cretaquarium, ιστοσελίδα του αντίστοιχου μουσείου στο Ηράκλειο της Κρήτης με μεγάλη ποικιλία εικόνων και βίντεο, που έδωσε στα παιδιά πλούσια ερεθίσματα και πληροφορίες.
Έτσι κατασκεύασαν σταδιακά το καθένα τον δικό του θαλασσόκοσμο, τον βυθό τους. Ακολούθησαν τα εξής βήματα:
Χρωμάτισαν με τέμπερες άδεια κουτιά από παπούτσια.
Κόλλησαν άμμο και κοχύλια.
Έκοψαν και κόλλησαν τα “φυτά” του βυθού.
Έπλασαν με πηλό ψάρια και θαλασσινά και στη συνέχεια τα χρωμάτισαν στα χρώματα που ήθελαν αφού παρατήρησαν βιβλία ή εικόνες στο διαδίκτυο.
Στόλισαν με χρυσοσκόνη ψάρια από ρολό χαρτιού (ιδέα από το ιστολόγιο ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑ).
Τέλος έκοψαν και πρόσθεσαν μικρές βαρκούλες να αρμενίζουν.
Μπορείτε να δείτε την ίδια κατασκευή από προηγούμενη σχολική χρονιά εδώ: Ο θαλασσινός βυθός
(Η ιδέα για την τρισδιάστατη αυτή κατασκευή “Διόραμα” είναι από το βιβλίο “Εφαρμοσμένη Παιδαγωγική, Πρόγραμμα εργασίας για τις πρακτικές ασκήσεις των φοιτητών-τριών” του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Α.Π.Θ., 1993: 151)
ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ!!!
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!
Τα παιδιά, μαζί τους και εγώ σε ευχαριστούμε πολύ!
Καλό καλοκαίρι!