ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΑΪ ΒΑΣΙΛΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ

Οι μαθητές του σχολείου μας έστειλαν γράμμα στον αγαπημένο τους Άγιο Βασίλη κατά την διάρκεια του μαθήματος της Πληροφορικής. 

Για να δείτε τα γράμματα των μαθητών της Β’ Δημοτικού πατήστε εδώ .

Για να δείτε τα γράμματα των μαθητών της Γ’ Δημοτικού πατήστε εδώ .

Για να δείτε τα γράμματα των μαθητών της Δ’ Δημοτικού πατήστε εδώ .

Για να δείτε τα γράμματα των μαθητών της Ε’ Δημοτικού πατήστε εδώ .

Για να δείτε τα γράμματα των μαθητών της ΣΤ’ Δημοτικού πατήστε εδώ .

Η ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ

Τα τέσσερα τμήματα της Β’ τάξης οργάνωσαν φέτος τη Χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου μας.Τα Χριστουγεννιάτικα τραγούδια, τα παραδοσιακά κάλαντα, οι πανέμορφες φορεσιές μαζί με μηνύματα που παιδιά έστειλαν μέσα από τα ποιήματα και τα σκετς δημιούργησαν μια υπέροχη γιορτινή ατμόσφαιρα.

 

Τα σκηνικά τα επιμελήθηκε ο δάσκαλος των εικαστικών  Πετρίκης Σωτήρης  τη γιορτή οργάνωσαν οι δασκάλες της Β’ τάξης Οικονόμου Μαργαρίτα, Ξύστρα Παρασκευή, Κασιδούλη Σπυριδούλα και Μαργαριτοπούλου Βάια,την μουσική επιμέλεια είχε ο δάσκαλος της μουσικής Καλογιάννης Ανδρέας και το εξαίρετο σκηνικό ανέβαμα επιμελήθηκε η θεατρολόγος Κίτσιου Βίλλη. Τη γιορτή παρακολούθησαν και οι γονείς της Β’ τάξης.

 

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ

Μετά βροχής και μουσικής ξεκίνησαν το πρωί του Σαββάτου της 17ης Νοεμβρίου οι επετειακές εκδηλώσεις για το Πολυτεχνείο στη Λάρισα.Στην Κεντρική πλατεία της πόλης, ο Δήμος Λαρισαίων διοργάνωσε εκδήλωση όπου μαθητές σχολείων της πόλης παρουσίασαν τραγούδια για την επέτειο.

Λόγω της κακοκαιρίας, η εκδήλωση έγινε σε στεγασμένο χώρο.Την εκδήλωση χαιρέτισε ο δήμαρχος Λαρισαίων κ. Απόστολος Καλογιάννης.

Οι φωτογραφίες είναι από την συμμετοχή του σχολείου μας.

Τους μαθητές συνόδευσε ο δάσκαλος μουσικής του σχολείου μας κ. Ανδρέας Καλογιάννης.

ΣΧΕΔΙΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΣΕΙΣΜΙΚΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ

Ο πρώτος χώρος καταφυγής των μαθητών μετά το σεισμό είναι το προαύλιο, όπου θα γίνει και καταμέτρησή τους. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το προαύλιο δεν είναι ασφαλές, οι μαθητές μπορεί να χρειαστεί να μετακινηθούν στο δεύτερο χώρο καταφυγής που είναι το πάρκιν απέναντι από το σχολείο.

2018-19

2017-18

OASP_SXEDIO_MNHMONIOU_ENERGEION_2016

 

2016-17

Δείτε το στο slideshare.net

ΙΣΟΓΕΙΟ

Α΄ΟΡΟΦΟΣ

Οι γονείς και κηδεμόνες θα πρέπει να γνωρίζουν ότι σε περίπτωση που ανακοινωθεί από τις αρχές διακοπή της λειτουργίας των σχολικών μονάδων λόγω σεισμού θα πρέπει να παραλάβουν τα παιδιά τους από τον προεπιλεγμένο χώρο καταφυγής του σχολείου.

ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ

  

Στις 16/11 πραγματοποιήθηκε η γιορτή του Πολυτεχνείου, με τη συμμετοχή, όπως κάθε χρόνο, των μαθητών της Ε΄τάξης. Φέτος, τολμάμε να πούμε ότι τα παιδιά ξεχώρισαν για τη μαζική διάθεση συμμετοχής και το μεράκι με το οποίο ασχολήθηκαν με την προετοιμασία της γιορτής.

Τους μαθητές βοήθησαν στην προετοιμασία της γιορτής οι δάσκαλοί τους Ευαγγελούλη Βασιλική, Καραβάκας Βασίλης, Νιδέλκος Λεωνίδας, Σιμιτσή Αναστασία, Φαρμάκα Γιώτα, η θεατρολόγος Κίτσιου Βίλλη και ο μουσικός Καλογιάννης Ανδρέας.

Στο άρτιο -θέλουμε να πιστεύουμε- καλλιτεχνικό αποτέλεσμα συνέβαλαν και τα σκηνικά που ετοίμασαν τα ίδια τα παιδιά με την καθοδήγηση του εικαστικού Πετρίκη Σωτήρη.

Συγχαρητήρια και στους παρακάτω μαθητές που πλαισίωσαν τη χορωδία

Γεωργία Μαραγκοζάκη:Φλάουτο

Ευαγελία Δημοπούλου:Βολί-σόλο τραγούδι

Αθανασία Ζήση:Μπουζούκι

Χριστίνα Τσιούμα:Kιθάρα

Αναστασία Καπετανοπούλου:Σόλο τραγούδι

 

 

ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ

 

Αγαπητοί γονείς

Σας ενημερώνουμε ότι την Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2018 θα πραγματοποιηθεί η γιορτή του σχολείου μας στα πλαίσια των εορταστικών εκδηλώσεων για την επέτειο του Πολυτεχνείου, τον αντιδικτατορικό αγώνα και την Εθνική Αντίσταση που ετοίμασαν οι μαθητές της Ε΄τάξης του σχολείου μας.Η πρωινή ζώνη και το ολοήμερο απογευματινό πρόγραμμα δεν θα λειτουργήσουν.

Ώρα προσέλευσης:9:00

Ώρα αποχώρησης:10:30

 

Ο Σύλλογος Διδασκόντων                                Η Διευθύντρια του Σχολείου

ΚΛΕΙΣΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 7 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

Κλειστά θα είναι τα σχολεία για τους μαθητές της Πρωτοβάθμιας αλλά και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης την Τετάρτη 7 Νοεμβρίου,λόγω συμμετοχής των εκπαιδευτικών στις εκλογές των υπηρεσιακών τους συμβουλίων.

“ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΤΕ ΣΤΟΥΣ ΜΠΛΕ ΚΑΔΟΥΣ”.ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΚΕΡΔΙΣΕ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ!

Η Αντιδημαρχία Περιβάλλοντος του Δήμου Λαρισαίων συνδιοργάνωσε με την Ελληνική Εταιρεία Αξιοποίησης Ανακύκλωσης (ΕΕΑΑ), σε συνεργασία με τον ΣΚΑΙ, εκπαιδευτική δράση ενημέρωσης κι ευαισθητοποίησης για την ανακύκλωση συσκευασιών από χαρτί, πλαστικό, γυαλί, αλουμίνιο και λευκοσίδηρο. Η δράση πραγματοποιήθηκε στην πλατεία της Νεάπολης, στο πλαίσιο της εκστρατείας «Ανακύκλωσε στους μπλε κάδους». Στην  εκδήλωση πήραν μέρος μαθητές διαφόρων τάξεων των 9ου, 21ου και 25ου δημοτικών σχολείων, καθώς και της Α’ Τάξης του 6ου Γυμνασίου.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης τα παιδιά έπαιξαν διαδραστικά παιχνίδια στο Λούνα Πάρκ της Ανακύκλωσης, με σκοπό την εξοικείωσή τους με την ανακύκλωση στο μπλε κάδο. Στους μαθητές δόθηκαν ενημερωτικά φυλλάδια καθώς και πλαστικές τσάντες ανακύκλωσης. Στο τέλος κληρώθηκαν και δύο ποδήλατα, σαν επιβράβευση για τη συμμετοχή τους.

Το σχολείο μας επισκέφτηκαν σήμερα ο  Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος κ. Απόστολος  Σουρλαντζής με την κ. Ελένη  Χαλκίδου, προϊσταμένη του γραφείου και παρέδωσαν ένα από τα δύο ποδήλατα που κέρδισε η μαθήτρια της ΣΤ΄τάξης του σχολείου μας  Ευαγγελία.

Τους ευχαριστούμε!