“Στρογγυλή Τράπεζα”: Διάλογος

1

Την Τρίτη, 8-3-22, στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας με διδάσκουσα την κ. Ελένη Κολλυροπούλου (1η και 2η ώρα) οι μαθητές/-τριες του τμήματος Α3 συμμετείχαν σε συζήτηση “Στρογγυλής (;) Τραπέζης” διαπραγματευόμενοι θέματα σχετικά με το διάλογο, όπως:

  • Τι είναι: διάλογος, συζήτηση; Ποια είναι η διαφορά τους;
  • Ποια χαρακτηριστικά πρέπει να έχουν οι συζητητές, ώστε ο διάλογος να μην εξελιχθεί σε καυγά;
  • Ποιες κοινωνικές και πολιτικές συνθήκες εμποδίζουν ή ευνοούν το διάλογο;
  • Διάλογος και διαπροσωπικές σχέσεις.
  • Ο πολιτικός διάλογος στη Βουλή.
  • Διάλογος και (εξωτερική) πολιτική ζωή.
  • Ο διάλογος στα ΜΜΕ.
  • Διάλογος και επιστήμη.
  • Διάλογος και διδασκαλία.
  • Διάλογος και θεσμός των Μαθητικών Κοινοτήτων.

Οι μαθήτριες και οι μαθητές έκαναν σύντομες εισηγήσεις για τα παραπάνω θέματα τηρώντας αυστηρό χρονοδιάγραμμα και στη συνέχεια ακολούθησαν ερωτήσεις/επεξηγήσεις, συμπληρώσεις, επεκτάσεις, κριτική κ.λπ. Συντονιστής της συζήτησης ήταν ο μαθητής του Α3, Γεώργιος Νταφογιάννης.

2

;


Τα σχόλια είναι κλειστά.

Copyright ©           Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση