Εκπαιδευτικές κοινότητες και ιστολόγια
Σύνδεση
Αρχική
Σχετικά …
Site map
Αρχειοθήκη
Για άτομα με αναπηρία
8ο ΓΕΛ
Ιστορικό
Διοίκηση
Το Προσωπικό
Μαθητές
Μαθητικά Θέματα
Βασική νομοθεσία για μαθητικά θέματα
Τηλεκπαίδευση
Σύμβουλος Σχολικής Ζωής
Κηδεμόνες
Μέλη Δ.Σ.
Ενημέρωση Γονέων
Δικαιολ. Απουσιών
Υπεύθυνοι Τμημάτων
Περιοχή ευθύνης 8ου ΓΕΛ
Ωράριο Σχολείου
Ωρολόγιο Πρόγραμμα
e-Διαδικασίες
Α.Διαδικασίες προς του πολίτες
ΕΞ1: Μετεγγραφές
ΕΞ2: Αποδεικτικό Απόλυσης
ΕΞ3: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών δυσκολιών
Β. Διαδικασίες προς Εκπαιδευτικούς
ΕΣ1: Καταχώρηση Εκπ. Δραστηριότητας
ΕΣ2: Καταχώρηση επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών
Δραστηριότητες
Όμιλοι
Φυσικών Επιστημών (2021-2022)
Η Βιολογία του Σήμερα (2022-2023)
ΕΣ1: Καταχώρηση Εκπ. Δραστηριότητας
Καινοτόμες δράσεις
Βραβεύσεις
Προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων
Περιβαλλoντικά
«100 χρόνια μετά…»
Καλλιστώ
Comenius 1
eTwinning
Spring of Europe
Αγωγή Σταδιοδρομίας
Escape
Πολιτιστικά Προγράμματα
Πολιτισμ. Magazino
Ασφάλεια
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Οδηγίες προς τον Εκπαιδευτικό
Συμβουλές προς Γονείς
Χρήση του Ίντερνετ από μαθητές
Προστασία από σεισμούς
Σχέδιο Διαφυγής, Οδηγίες, Μνημόνιο
Σχέδιο εκκένωσης από σεισμούς- Βίντεο
Πρώτες Βοήθειες
On-line ΚΑΡΠΑ (CPR)
on-line ΚΑΡΠΑ1
Covid 19
Τι είναι ο Covid 19
Γονείς – Κηδεμόνες
Οδηγίες προς μαθητές
Οδηγίες προς Εκπαιδευτικούς
Επικοινωνία
Κανάλι
RSS
άρθρων
|
RSS Σχόλιων
Ωρολόγιο Πρόγραμμα
Εσωτερική Αξιολόγηση
Σύμβουλος Σχολικής Ζωής
Αίθουσες Τηλεδιάσκεψης
Είσοδος Εκπ/κών στη WEBEX
Ωράριο Σχολείου
Web Sites Εκπαιδευτικών του Σχολείου
Α. Οικονομοπούλου
Δ. Αναστασόπουλος
Ελένη Κολλυροπούλου
Ελένη Κολλυροπούλου ΕΚΠΑ – Academia. edu
Κ. Παναγιωτόπουλος
Π. Σιακοβέλη
Π. Σιακοβέλη: Ιστορία 1830-1922 στην πλατφόρμα moodle
Web Sites Προγραμμάτων του Σχολείου
Wiki για τον Παπαδιαμάντη
Βότανα
ΓλΩσσα Ελληνική
Ελιά – Ελαιόλαδο
Η ζωή είναι ανάπτυξις στίλβοντος ποδηλάτου
Εκπαιδευτικά Links
alfavita
esos.gr
pekp.gr
Δ.Δ.Ε. Αχαΐας
Παλιά Ιστοσελίδα
ΠΔΕ Δυτικής Ελλάδας
Υπουργείο Παιδείας
Φυσική Αγωγή Αχαΐας
Α.Διαδικασίες προς του πολίτες
Α. ΕΞΩΤΕΡΙΚΈΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ (ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ)
ΕΞ1: Διαδικασία ΜΕΤΑΓΡΑΦΗΣ ΑΠΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
ΕΞ2: Διαδικασία ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟΥ ΑΠΟΛΥΣΗΣ
ΕΞ3: Διαδικασία ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ –ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΔΑΣΥ
Θέματα Αναρτήσεων
Θέματα Αναρτήσεων
Επιλογή κατηγορίας
– Φιλοσοφία Β΄ (1)
COVID 19 (25)
e-Υλικό (14)
Project (30)
Projects 2015-16 (1)
Videos (5)
Αρχαία Α’ (1)
Αρχαία Β’ Προσ. (2)
Αρχαία Γ’ Προσ. (2)
Αρχαία Γ΄ Προσ. (1)
Βραβεύσεις (18)
Γλώσσα Α’ (1)
Γλώσσα Β’ (2)
Γλώσσα Γ’ (1)
Εκπαιδ. Προγράμματα (29)
Εκπαιδευτ. Θέματα (174)
Εκπαιδευτικό υλικό (34)
Ενδοσχολ. Θέματα (148)
Ενδοσχολικές Εξετ. (52)
Επιμορφωση (52)
Εσωτερική Αξιολόγηση (1)
Ευχές (36)
Καινοτόμες δράσεις (205)
Καλά Παραδείγματα (123)
Κηδεμόνες (208)
Λατινικά Β (Προσ.) (1)
Λατινικά Γ (Προσ.) (2)
Λειτουργία Σχολείου (127)
Λογοτεχνία Α’ (4)
Λογοτεχνία Β’ (2)
Μαθητ. Διαγωνισμοί (126)
Μαθητικά Θέματα (401)
Νέο Λύκειο/ΤΘΔΔ (8)
Πανελλαδικές Εξετ. (354)
Πολιτισμ. Magazino (148)
ΣΣΖ-Α’ Τάξη (21)
ΣΣΖ-Β’ Τάξη (4)
ΣΣΖ-Γ’ Τάξη (2)
ΣΥΜΒ. ΣΧΟΛ. ΖΩΗΣ (19)
Σχολικός εκφοβισμός (9)
Τηλεκπαίδευση (16)
Χωρίς κατηγορία (178)
Ψηφιακό Φροντιστήριο (6)
Ωρολόγιο Πρόγραμμα (4)
E-Class Συνδεθείτε
Τράπεζα Θεμάτων
e-Υλικό
e- Yλικό
Αρχαία Α’
Αρχαία Β’
Αρχαία Β’ Προσ.
Αρχαία Γ’ Προσ.
Γλώσσα Α’
Γλώσσα Γ’
Λατινικά Β (Προσ.)
Λογοτεχνία Α’
Λατινικά Γ (Προσ.)
Λογοτεχνία Β’
Λογοτεχνία Γ’
Ημερολόγιο Άρθρων
Νοέμβριος 2024
Δ
Τ
Τ
Π
Π
Σ
Κ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
« Οκτ
Επισκεφθείτε
Χρήσιμοι σύνδεσμοι
Σύνδεση
Copyright © Φιλοξενείται από
Blogs.sch.gr
Κλείσιμο
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
A-
A+
Πλοήγηση Πληκτρολόγιου
Ευανάγνωστη Γραμματοσειρά
Αντίθεση
Επιλέξτε χρώμα
μαύρο
άσπρο
πράσινο
μπλε
κόκκινο
πορτοκαλί
κίτρινο
navi
Υπογράμμιση συνδέσμων
Επισήμανση συνδέσμων
Εικόνες σε κλίμακα του γκρι
Αντιστροφή Χρωμάτων
Αφαίρεση στυλ
Επαναφορά αρχικής κατάστασης
Κλείσιμο
Accessibility by WAH
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.
Εντάξει
Διαβάστε περισσότερα
Μη αποδοχή