Η οικογένεια δεν έχει αριθμητική, είναι απλώς μοναδική!

Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων η Α’ τάξη πραγματοποίησε το πρόγραμμα «Η οικογένεια δεν έχει αριθμητική, είναι απλώς μοναδική!» προσεγγίζοντας θέματα οικογενειακής ποικιλομορφίας προς άρση των όποιων διακρίσεων.  Το πρόγραμμα εντάσσεται στη θεματική «Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση & Ευθύνη» και συγκεκριμένα στην υποθεματική Ανθρώπινα Δικαιώματα. Παρακάτω παρουσιάζονται οι σημαντικότερες δημιουργίες των παιδιών κατά τη διάρκεια του προγράμματος.

  • Οι μαθητές ζωγράφισαν τις δικές τους μοναδικές οικογένειες.

μοναδικες μας οικογένειες padlet

  • Αφού τα παιδιά γνώριζαν διαφορετικές μορφές οικογενειών και συνειδητοποιούσαν ομοιότητες και διαφορές με τη δική τους, έβαζαν τη φαντασία τους και τις αποτύπωναν με χρώματα. Τις δημιουργίες μπορείτε να τις δείτε εδώ.
  • Τα παιδιά ανέφεραν όμορφες αλλά και δύσκολες στιγμές που συναντούν όλες οι οικογένειες. Οι σκέψεις τους αναρτήθηκαν σε ψηφιακό πίνακα ανακοινώσεων με το εργαλείο padlet.

δύσκολες στιγμές padlet

  • Οι μαθητές χωρισμένοι σε ομάδες-«οικογένειες» μοίραζαν ρόλους μεταξύ τους και, αφού πραγματοποιούσαν οικογενειακά συμβούλια, έδιναν λύσεις σε προβλήματα των οικογενειών τους. Η εκπαιδευτικός κατέγραφε τις πρωτότυπες ιδέες των παιδιών, τις οποίες μπορείτε να δείτε στο παρακάτω αρχείο:



Λήψη αρχείου

  • Στο τέλος οι μαθητές ανέφεραν συναισθήματα που νιώθουν για τη δική τους οικογένεια (σημειώθηκαν μέσα στο σπίτι) αλλά και συναισθήματα που αισθάνονται για τις υπόλοιπες οικογένειες (σημειώθηκαν έξω από το σπίτι).

οικογένειες

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/8dimkoryd/archives/3978

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς