Το μάθημα της γλώσσας που αναφερόταν στις συσκευές, μας έδωσε την ευκαιρία να κάνουμε τη δική μας έρευνα. Χωριστήκαμε σε ομάδες, επιλέγοντας η καθεμιά τη συσκευή που ήθελε να παρουσιάσει, συλλέξαμε υλικό και το συνθέσαμε, δημιουργώντας καρτέλες με την εξέλιξή της. Μπορείτε να δείτε το αποτέλεσμα.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ – από το ΣΤ’2
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/8dimkoryd/archives/1480
1 σχόλιο
Μπράβο στα παιδιά του Στ’2.Ελπίζω να κάνουν και άλλες τέτοιες εργασίες.