Ιούν 28 2018

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ ΤΟΥ 7ου ΓΕΛ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ, ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ

Συντάκτης: κάτω από Γενικά

ΕΓΓΡΑΦΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΟΡΕΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ

Για την υλοποίηση επιμορφωτικών προγραμμάτων κατά την 4η περίοδο επιμόρφωσης Β1 επιπέδου ΤΠΕ (βλ. πλήρες κείμενο Πρόσκλησης ΕΔΩ), με προβλεπόμενη έναρξη τον Οκτώβριο 2018.

  • Κατ’ εξαίρεση, στην παρούσα περίοδο επιμόρφωσης, δίδεται η δυνατότητα σε εκπαιδευτικούς, που κατά την κρίση τους διαθέτουν βασικές δεξιότητες Τ.Π.Ε., δηλαδή διαθέτουν την ουσιαστική προϋπόθεση για την παρακολούθηση του προγράμματος, να υποβάλουν αίτηση και να συμμετάσχουν με δική τους ευθύνη στην επιμόρφωση Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε., έστω και αν δεν διαθέτουν πιστοποίηση Α’ επιπέδου ΤΠΕ (δεδομένου ότι, λόγω τεχνικών και διαχειριστικών ζητημάτων που έχουν ανακύψει, δεν έχει καταστεί ακόμη δυνατόν να διεξαχθούν οι προβλεπόμενες στο έργο εξετάσεις πιστοποίησης Α’ επιπέδου Τ.Π.Ε.). Ωστόσο κατά τη διαδικασία κλήρωσης – κατανομής στα προγράμματα, θα δίδεται προτεραιότητα στους έχοντες πιστοποίηση.
  • Σε ορισμένες περιοχές (πχ. Διευθύνσεις Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, Θεσσαλίας), για λόγους που σχετίζονται με το χρηματοδοτικό πλαίσιο της Πράξης και τους περιορισμούς που αυτό θέτει στην κατανομή του διαθέσιμου προϋπολογισμού ανά γεωγραφική περιφέρεια, διατίθεται προς υλοποίηση ιδιαίτερα μεγάλο πλήθος προγραμμάτων (βλ. Πίνακα Παραρτήματος Α της Πρόσκλησης), ενδεχομένως δυσανάλογο του πλήθους των τοπικών εκπαιδευτικών, ενώ σε άλλες περιοχές συμβαίνει το αντίθετο (πχ. Διευθύνσεις Αττικής).
  • Το μεγάλο πλήθος προγραμμάτων στις περιοχές που αυτό παρατηρείται, προορίζεται να καλύψει εκτός από τις τοπικές ανάγκες και επιμορφωτικές ανάγκες άλλων περιοχών, στις οποίες για τους παραπάνω ή και για άλλους λόγους (πχ. έλλειψη επιμορφωτών) δεν είναι δυνατόν να υλοποιηθούν αρκετά ή καθόλου προγράμματα. Για τον ίδιο λόγο διατίθεται επίσης, μεγάλο πλήθος προγραμμάτων κατηγορίας ΙΙ (μεικτού μοντέλου επιμόρφωσης), σε ποσοστό ~60% επί του συνόλου.
  • Επομένως, τα ΚΣΕ (ιδίως εκείνα των περιοχών με μεγάλο πλήθος προγραμμάτων) θα κληθούν να οργανώσουν προγράμματα μεικτού μοντέλου επιμόρφωσης (ιδίως τύπου IIb), τα οποία θα έχουν την ευχέρεια να στελεχώσουν με επιμορφωτές από οποιαδήποτε περιοχή της χώρας και στα οποία θα έχουν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν εκπαιδευτικοί, επίσης από οποιαδήποτε περιοχή της χώρας ή αποσπασμένοι στο εξωτερικό.
  • Με τις παραπάνω ρυθμίσεις δίνεται η δυνατότητα σε όλους τους εκπαιδευτικούς που επιθυμούν, να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής, ανεξάρτητα από τον τόπο απασχόλησης/διαμονής τους και την ειδικότητά τους, πράγμα που σε μεγάλο βαθμό διασφαλίζει την πλήρωση και διεξαγωγή των προγραμμάτων, τα οποία κατ’ ανάγκη καταρτίζονται και υλοποιούνται σύμφωνα με τους γεωγραφικούς περιορισμούς που τίθενται από το πλαίσιο που διέπει το έργο (προτεραιότητες ΕΣΠΑ 2014-2020).

14 απαντήσεις μέχρι τώρα




Λυπούμαστε αλλά δεν επιτρέπεται η προσθήκη σχολίων προς το παρόν.