Απόψε ταξιδέψαμε με τις νότες και τα όνειρα του μεγάλου μας Μάνου Χατζιδάκι.
Κάτω από τα φώτα της σκηνής, εκεί όπου η παιδική αθωότητα συναντά τη μουσική και το όνειρο, τα παιδιά μας χάρισαν ένα μοναδικό αφιέρωμα στον μεγάλο συνθέτη. Μπιζέλια που χορεύουν, χρυσαλιφούρφουρα που τραγουδούν, γατάκια σκανταλιάρικα και ναυτάκια που αρμενίζουν στις θάλασσες της φαντασίας μάς ταξίδεψαν σε έναν κόσμο μαγικό.
Πλάι μας βρέθηκαν συνοδοιπόροι οι φίλοι μας από τη ΜΕΡΙΜΝΑ. Μαζί μοιραστήκαμε δράσεις, μαζί ενώσαμε τις φωνές μας και μαζί ανακαλύψαμε πως η αγάπη και η τέχνη δεν έχουν σύνορα.
Το ταξίδι ολοκληρώθηκε και αποχαιρετήσαμε τα νηπιάκια μας με ένα όμορφο video στιγμών και όμορφων αναμνήσεων που περάσαμε μαζί!!
Μια βραδιά μεγαλοπρεπής, τρυφερή και βαθιά συγκινητική, που θα μείνει χαραγμένη στις καρδιές μας.
Συγχαρητήρια στα παιδιά και στις εκπαιδευτικούς μας για αυτή την υπέροχη γιορτή λήξης. Ευχαριστούμε όλους/όλες ήταν εκεί μαζί μας και μοιραστήκαμε όμορφες στιγμές.
Απόψε το χειροκρότημα έκρυβε πολλή περηφάνια, πολλή αγάπη και λίγη γλυκιά συγκίνηση για όσα όμορφα ζήσαμε μαζί…
Καλή πρόοδο στα παιδιά μας και όμορφο καλοκαίρι σε όλους!


















































