Την Τετάρτη 26/11/2014 οι μαθητές της Β’ τάξης, στα πλαίσια του μαθήματος της ερευνητικής εργασίας «Παίζοντας με το Σαίξπηρ», πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Αγγλικό τμήμα της Φιλοσοφικής σχολής του Α.Π.Θ. και συμμετείχαν σε βιωματικό εργαστήρι σχετικά με τον Σαίξπηρ και το έργο «Ρωμαίος και Ιουλιέττα».
Εκεί τους υποδέχθηκε με θέρμη η καθηγήτρια του Αγγλικού τμήματος κ. Τ. Κροντήρη, (http://www.enl.auth.gr/staff/krontiri.htm), η οποία διδάσκει Σαίξπηρ, τους ξενάγησε στην βιβλιοθήκη και στις αίθουσες της σχολής, τους μίλησε για το μεγάλο θεατρικό συγγραφέα και το έργο του, και τέλος απάντησε σε ερωτήσεις των μαθητών. Διαβάστε όλο το άρθρο »










