Ενθουσιασμένοι επέστρεψαν οι μαθητές της Περιβαλλοντικής Ομάδας και οι συνοδοί καθηγητές Θυμιοπούλου Χριστίνα, Ασικίδης Μιχάλης και Καραγιάννη Φράγκα από τη διήμερη επίσκεψη στην Άρτα. Οι μαθητές φιλοξενήθηκαν από το Κ.Π.Ε. Αράχθου και παρακολούθησαν το διήμερο πρόγραμμα του.
Μετά από μια σύντομη στάση στο Μέτσοβο, όπου απόλαυσαν τα χιονισμένα τοπία, έφτασαν στις εκβολές του Άραχθου ποταμού στον Αμβρακικό κόλπο όπου βρίσκεται το Κ.Π.Ε.. Με τους υπεύθυνους του Κ.Π.Ε. Αράχθου περπάτησαν μέχρι το Φάρο της Κόπραινας και για πολλή ώρα με τη βοήθεια ενός τηλεσκόπιου παρατηρούσαν τα πουλιά της λιμνοθάλασσας (φλαμίγκο, αργυροπελεκάνους, κ.α.). Στη συνέχεια, ενημερώθηκαν για την περιοχή και την ιστορία της, την χλωρίδα και την πανίδα της. Η ενημέρωση της πρώτης μέρας τελείωσε αργά το βράδυ με την αξιολόγηση του προγράμματος. Διαβάστε όλο το άρθρο »










