Με απόλυτη επιτυχία ανέβηκε επί σκηνής η παράσταση «Συνοδοιπόροι στα όνειρα και την ελπίδα», από την θεατρική ομάδα του 5ου ΓΕΛ Βέροιας, την Πέμπτη 2 Απριλίου 2015.
Πρόκειται για ένα θεατρικό έργο, που έγραψε η μαθήτρια της Γ’ τάξης του σχολείου Γρηγορία Ιωσηφίδου, όπου μοραλισμός βρίσκεται αντιμέτωπος με τον αμοραλισμό, καθώς παρουσιάζεται το αιώνιο δίλημμα ανάμεσα στο δρόμο της αρετής και της κακίας που καλείται να αντιμετωπίσει ο ενήλικος άνθρωπος στον επαγγελματικό και κοινωνικό στίβο. Η συγγραφέας έθεσε εύστοχα ερωτήματα για την κρίση των ηθικών αξιών και τη δύναμη του χρήματος να υποσκελίζει νεανικά ιδανικά και όνειρα σε μια εποχή πολιτικής και ηθικής διαφθοράς, μέσα από δύο διαφορετικούς χαρακτήρες, πρώην συμμαθητές, που εκπροσωπούν τους δύο αντιθετικούς πόλους. Διαβάστε όλο το άρθρο »