«Για μια καλύτερη επικοινωνία στην οικογένεια και το σχολείο σήμερα» – Πρόσκληση

Aγαπητοί γονείς,

Η συνεργασία σχολείου-οικογένειας είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει την εκπαιδευτική διαδικασία και καθορίζει σε μεγάλο βαθμό την ομαλή γνωστική, συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών. Η πανδημική κρίση που βιώνουμε τα δύο τελευταία χρόνια δείχνει να έχει επηρεάσει αρνητικά το πλαίσιο στο οποίο πραγματοποιείται αυτή η συνεργασία, δημιουργώντας πρόσθετα εμπόδια στην μεταξύ μας επικοινωνία.

Λαμβάνοντας υπόψη αυτές τις παραδοχές, τo σχολείo μας διοργανώνει από κοινού με το 51ο Δημ. Σχ. Πατρών, και σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης Αχαΐας «Καλλίπολις» και την Σ.Ε.Ε 7ης Ενότητας του Π.Ε.Κ.Ε.Σ Δυτικής Ελλάδας κ. Νικολακοπούλου Αικατερίνη, το πρώτο επιμορφωτικό εργαστήριο το οποίο απευθύνεται σε γονείς και εκπαιδευτικούς με θέμα:

«Για μια καλύτερη επικοινωνία στην οικογένεια και το σχολείο σήμερα».

Στο εργαστήριο θα προσπαθήσουμε να απαντήσουμε σε ερωτήματα όπως:

  • Τι μπλοκάρει την επικοινωνία στην οικογένεια;
  • Γιατί ενώ θέλουμε να έχουμε μια καλή επικοινωνία στην καθημερινότητα μας συχνά δεν τα καταφέρνουμε;
  • Ποιες είναι οι πιο συχνές παγίδες στην επικοινωνία γονέων και εκπαιδευτικών
  • και πώς μπορούμε να τις αποφύγουμε;
  • Μέσα από ποιους πρακτικούς τρόπους μπορούμε να βελτιώσουμε την επικοινωνία μας με τα παιδιά;

Επιμορφώτριες του προγράμματος θα είναι η  κ. Σταύρου Θωμαΐς, Κοινωνική Λειτουργός του Κέντρου Πρόληψης Αχαΐας Καλλίπολις και η κ. Κατερίνα Νικολακοπούλου, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου, ΠΕΚΕΣ Δυτικής Ελλάδας.

Το Βιωματικό εργαστήριο θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά, τη Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2022 και ώρα 18:00 – 20:00, μέσω της πλατφόρμας Webex σε link που θα σας ανακοινωθεί στο προσωπικό σας e-mail.

Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη συμμετοχή σας! Η παρουσία σας θα δώσει σημαντική ώθηση στο έργο μας και θα αποτελέσει ένα ουσιαστικό βήμα για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του σχολείου μας!
Με εκτίμηση,
Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 52ου Δημοτικού Σχολείου Πάτρας.