Αρχική » Ανακοινώσεις » Συνταξιοδότηση δύο αγαπητών συναδέλφων του 3ου ΓΕΛ Καστοριάς – μια παρακαταθήκη για το σχολείο μας

Συνταξιοδότηση δύο αγαπητών συναδέλφων του 3ου ΓΕΛ Καστοριάς – μια παρακαταθήκη για το σχολείο μας

Αποχαιρετισμός με σεβασμό και ευγνωμοσύνη

IMG 68c8660012623f69d46b8e6a983f216b V

Με ιδιαίτερη συγκίνηση και σεβασμό το σχολείο μας αποχαιρετά φέτος δύο εκλεκτούς συναδέλφους που ολοκληρώνουν την πολυετή και ουσιαστική τους πορεία στην εκπαίδευση, με τη συνταξιοδότησή τους: τον Νικολή Ευθύμιο, Χημικό και τη Συλιβρού Σωτηρία, φιλόλογο.

Ο κ. Νικολής Ευθύμιος υπηρέτησε για πολλά χρόνια και ως υποδιευθυντής του σχολείου, αφήνοντας έντονο αποτύπωμα τόσο στη λειτουργία της σχολικής μονάδας όσο και στην καθημερινή εκπαιδευτική διαδικασία. Υπήρξε υπόδειγμα συνέπειας, υπευθυνότητας και δημιουργικότητας, με τρόπο άρτια οργανωμένο στην εκτέλεση των καθηκόντων του και με σταθερό προσανατολισμό στη στήριξη του σχολείου σε κάθε του ανάγκη.IMG 5a9b5369ef0dbf85f68e4131d16f0049 V

Πάνω από όλα, ξεχώρισε για την παιδαγωγική του προσέγγιση απέναντι στους μαθητές, με σεβασμό, κατανόηση και σταθερό ενδιαφέρον για την πρόοδό τους. Παράλληλα, η στάση του απέναντι στους συναδέλφους του χαρακτηριζόταν από ουσιαστική συναδελφικότητα, συνεργασία και διάθεση προσφοράς, στοιχεία που συνέβαλαν στη δημιουργία ενός θετικού και υποστηρικτικού σχολικού περιβάλλοντος. Υπήρξε ακούραστος, δημιουργικός και πάντα διαθέσιμος να στηρίξει κάθε εκπαιδευτική προσπάθεια.

Η κ. Συλιβρού Σωτηρία, φιλόλογος, υπηρέτησε με συνέπεια και ευαισθησία το εκπαιδευτικό της έργο, προσφέροντας ουσιαστικά στους μαθητές και στη σχολική κοινότητα, με επαγγελματισμό και αγάπη για το λειτούργημα του εκπαιδευτικού.

IMG 4f29d5af2e26c6870d30c387d8512d94 V

Και στους δύο συναδέλφους εκφράζουμε τις πιο θερμές μας ευχαριστίες για την πολυετή προσφορά τους, την επαγγελματική τους επάρκεια και το ήθος τους. Η παρουσία τους στο σχολείο μας αφήνει παρακαταθήκη εμπειρίας, συνεργασίας και ανθρωπιάς.

Τους ευχόμαστε ολόψυχα καλή συνέχεια στη νέα φάση της ζωής τους, με υγεία, χαρά και δημιουργικότητα. Το σχολείο μας θα τους θυμάται πάντα με εκτίμηση και σεβασμό.

Screenshot 2026 05 12 18 35 25 751 com.facebook.katana