Αρχική » Ανακοινώσεις » Όταν ο τοίχος του σχολείου γίνεται μήνυμα ειρήνης

Όταν ο τοίχος του σχολείου γίνεται μήνυμα ειρήνης

Η τέχνη γίνεται φωνή για την ειρήνη

IMG 3d01a2a98f08071ab3f6784f4ea07d84 VΜε ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια παρακολουθούμε τις τελευταίες ημέρες μια ξεχωριστή πρωτοβουλία μαθητών του σχολείου μας, οι οποίοι επέλεξαν να αφήσουν το δικό τους δημιουργικό αποτύπωμα στους χώρους του σχολείου.

Μια ομάδα μαθητών ανέλαβε να μεταμορφώσει έναν τοίχο του σχολείου σε έναν δυναμικό καμβά με θέμα «Πόλεμος – Ειρήνη», αποτυπώνοντας μέσα από τη ζωγραφική τις έντονες αντιθέσεις ανάμεσα στην καταστροφή και την ελπίδα, στο σκοτάδι και το φως, στη βία και την αρμονική συνύπαρξη των ανθρώπων.

Το έργο δεν αποτελεί μόνο μια εικαστική δημιουργία. Είναι ένα ισχυρό μήνυμα ότι οι νέοι άνθρωποι προβληματίζονται, εκφράζονται και οραματίζονται έναν κόσμο όπου η ειρήνη, η συνεργασία και ο σεβασμός θα υπερισχύουν κάθε μορφής σύγκρουσης.

Αυτό που κάνει τη δράση ακόμη πιο συγκινητική είναι η αφοσίωση των μαθητών. Παρότι η σχολική χρονιά έχει ολοκληρωθεί και τα μαθήματα έχουν λήξει, οι ίδιοι συνεχίζουν να επισκέπτονται καθημερινά το σχολείο για να ολοκληρώσουν το έργο τους, αφιερώνοντας χρόνο από τις διακοπές τους. Η στάση τους αποδεικνύει πως όταν υπάρχει έμπνευση, μεράκι και διάθεση για προσφορά, η μάθηση και η δημιουργία δεν περιορίζονται από το σχολικό ωράριο.

Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν στους μαθητές:

  • Σοφία Παπαβασιλείου (Α΄ Λυκείου)
  • Κατερίνα Ταμβάκη (Β΄ Λυκείου)
  • Αρίστη Αρνίδου (Γ΄ Λυκείου)
  • Θωμά Σιώμο (Γ΄ Λυκείου)

Screenshot 2026 06 27 00 36 34 219 com.android.chrome

Τους ευχαριστούμε από καρδιάς για την προσφορά τους, τη δημιουργικότητα, τη συνέπεια και το παράδειγμα που δίνουν σε ολόκληρη τη σχολική κοινότητα. Με το έργο και τη στάση τους αποδεικνύουν ότι οι μαθητές μπορούν να γίνουν φορείς πολιτισμού, ευαισθησίας και ενεργού συμμετοχής, ομορφαίνοντας όχι μόνο τους τοίχους του σχολείου μας, αλλά και την καθημερινότητά μας.

Ευχόμαστε το έργο τους να αποτελέσει πηγή έμπνευσης για όλους μας και να υπενθυμίζει καθημερινά ότι η ειρήνη δεν είναι απλώς η απουσία του πολέμου, αλλά μια επιλογή που χτίζεται με συνεργασία, αλληλεγγύη και σεβασμό στον συνάνθρωπο.

Θερμά συγχαρητήρια στα παιδιά μας! Είμαστε περήφανοι για το ήθος, την ευαισθησία και τη δημιουργικότητά τους και τους ευχαριστούμε που με το παράδειγμά τους αποδεικνύουν ότι το σχολείο μπορεί να είναι ένας χώρος έκφρασης, συνεργασίας και ελπίδας.