Σχέδιο δράσης:σχέσεις εκπαιδευτικών και μαθητών/τριών
Διαβάσαμε το βιβλίο “Επειδή είχα δάσκαλο ” των Kobi Yamada και Natalie Russel των εκδόσεων Α.Α. Λιβάνη και μετά τα παιδιά ζωγράφισαν τον εαυτό τους με τη δασκάλα τους και την ευχαρίστησαν γιατί:
-μας κάνεις ωραίες εργασίες
-έχεις ωραία μάτια
-παίζουμε ωραία παιχνίδια
-μαθαίνω πράγματα
-σ΄ αγαπώ και είσαι όμορφη
-μου λες μπράβο
-κάνουμε τα καλύτερα παιχνίδια
-με βοηθάει να ζωγραφίζω
-με βοηθάς
-μου αρέσει το πρόσωπό σου