Οι φίλοι μας τα ζώα

Οι φίλοι μας τα ζώα είναι το θέμα που επεξεργαζόμαστε αυτές τις μέρες στο ολοήμερο τμήμα. Ζώα της φάρμας, του δάσους, του αγρού, της ζούγκλας , του νερού. Ζώα που πετούν, σέρνονται και κολυμπούν κι άλλα που περπατούν. Ζώα που αγαπάμε, ζώα που φοβάμαι… Και οι πρώτες μας κατασκευές: Η Κιβωτός του Νώε.

Κόψαμε, ζωγραφίσαμε, βάψαμε κολλήσαμε.

Παράλληλα το κλασικό τμήμα έχει σαν θέμα την αμυγδαλιά και δημιουργεί αμυγδαλιές.

Ζώα της ζούγλας_ολοήμερο

Η Κιβωτός του Νώε ετοιμάζεται να ταξιδέψει_ολοήμερο

Αμυγδαλιά_κλασικό

Κλαδί Αμυγδαλιάς_κλασικό

Χρόνος και Εποχές (Χειμώνας)

Με την αλλαγή του χρόνου ασχοληθήκαμε με τις εποχές, τους μήνες και τις μέρες και πως όλα αυτά εναλλάσσονται μέσα στο χρόνο.

 

Και με αφορμή το χιόνι ασχοληθήκαμε ξανά με τις ιδιότητες του νερού, με τα ζώα που ζουν στους πάγους και με τα ζώα που περνούν το χειμώνα με βαθύ ύπνο (χειμερία νάρκη). Υπάρχουν όμως και κάποια ζώα που δεν κοιμούνται όπως τα σπουργίτια που ψάχνουν για φαγητό. Φτιάξαμε λοιπόν απλές ταΐστρες πουλιών με σπόρους για να τα διευκολύνουμε στην ανεύρεση τροφής.

 

Δεν παραλείψαμε βέβαια να μιλήσουμε και για τους τρεις Ιεράρχες.

Ομαδική εργασία_ολοήμερο

Ομαδική εργασία_ολοήμερο

Χιονάνθρωποι_ολοήμερο

Πιγκουίνοι ρολόγια_ολοήμερο

Ταΐστρες πουλιών_ολοήμερο

Χειμερία νάρκη_κλασικό

Χειμερία νάρκη_ολοήμερο

Χειμερία νάρκη-σκαντζόχοιροι_ολοήμερο

Τρείς Ιεράρχες_ολοήμερο

Πιγκουίνοι-χιονάνθρωποι_κλασικό

Χριστουγεννιάτικη Γιορτή

” Η Απαγωγή του Αι-Βασίλη ” είναι το θέμα της φετινής γιορτής μας και δίνουμε στις συναδέλφους μια ιδέα από τα σκηνικά και την πρόσκλησή μας.


Χριστούγεννα ξανά…

Χριστούγεννα ξανά και για άλλη μια χρονιά , στολίσαμε την τάξη μας πάλι γιορτινά.

Στήσαμε εργαστήρι, δουλέψαμε σκληρά και φτιάξαμε στολίδια, κάρτες και γλυκά.

Ημερολόγιο_Κλασικό

Οι κάρτες μας_Κλασικό

Στολιδάκια_Κλασικό

Μόμπιλ_Ολοήμερο

Ελατάκια _Ολοήμερο

Τα γλυκά μας _Ολοήμερο

Τα γλυκά μας_Κλασικό

Τα Γούρια μας_Κλασικό

Τα Αγιο-Βασιλάκια μας

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 034

Οι κάρτες μας

 

Μποτούλες_Κλασικό

Μποτούλες_Ολοήμερο

 

 

 

 

 

Κάρτες-Ημερολόγια-Στεφανάκια_Ολοήμερο

 

Γιορτή Πολεμικής Αεροπορίας

Γιορτή των Ταξιαρχών σήμερα και γιορτάζει ή πολεμική αεροπορία. Γι’ αυτό κι εμείς σήμερα φύγαμε από το σχολείο παίρνοντας μαζί μας το δικό μας πολεμικό αεροπλάνο που φτιάξαμε μόνοι μας πάντα με ανακυκλώσιμα υλικά (άδεια ρολά κουζίνας, απλό χαρτί, χρώματα και πολύ φαντασία).

Και κάτι άσχετο με τη σημερινή γιορτή. Τα σαλιγκαράκια μας που τα ξεκίνησε η συνάδελφος  αρκετές μέρες πριν –κάτι οι εκλογές, κάτι οι απεργίες, κάτι οι απουσίες των παιδιών– επιτέλους τελείωσαν και βρήκαν άλλη μια βροχερή μέρα για να βγούνε τη βόλτα τους.

ΠΟΛΕΜΚΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ_ΟΛΟΗΜΕΡΟ

Ελιά – Σπορά

Νοέμβριος ή Σπορίτης ή Μεσοσπορίτης (γιατί μέχρι τα μέσα του Νοέμβρη πρέπει να έχει τελειώσει η σπορά για να έχουμε καλή σοδειά το Θέρος). Ο μήνας που αρχίζει το” λιομάζωμα”. Έτσι κι εμείς είπαμε να γνωρίσουμε την ελιά παρακολουθώντας το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «ας γνωρίσουμε την Ελίτσα». Αφού μάθαμε την ιστορία της Ελίτσας μέσα από μια μικρή παράσταση κουκλοθέατρου, γνωρίσαμε τα προϊόντα που παράγονται από την ελιά (ελιές, λάδι, σαπούνι) δοκιμάσαμε ελιές αλλά και πειραματιστήκαμε προσπαθώντας να βγάλουμε λάδι. Και ναι… τα καταφέραμε. Μετά από πολύ κοπάνισμα και τρίψιμο στο γουδί στο τέλος βγάλαμε λάδι.

Αλλά δεν μείναμε μόνο εκεί. Γίναμε και μικροί καλλιτέχνες φτιάχνοντας τους δικούς μας πίνακες με θέμα την ελιά και διακοσμώντας μικρά γλαστράκια που φυτέψαμε συμβολικά ένα κλαράκι ελιάς.

Κι επειδή ο Νοέμβρης είναι όπως είπαμε και ο τελευταίος μήνας της σποράς σπείραμε κι εμείς τα δικά μας φυτά. Φυτέψαμε βολβούς που θα ανθίσουν την άνοιξη – αν όλα πάνε καλά στην περιποίησή τους.

”ΕΛΙΑ” ΚΑΔΡΑΚΙ_ΚΛΑΣΙΚΟ

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 033

”ΕΛΙΑ” ΚΑΔΡΑΚΙ_ΟΛΟΗΜΕΡΟ

”ΛΙΟΜΑΖΩΜΑ” ΟΛΟΗΜΕΡΟ

 

 

Αποταμίευση

31 Οκτωβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης.

Αφού διαβάσαμε σχετικές παροιμίες και βρήκαμε και τη λύση του παρακάτω αινίγματος είπαμε να δημιουργήσουμε κιόλας αποδίδοντας καλλιτεχνικά τη γνωστή παροιμία “Φασούλι το φασούλι γεμίζει το σακούλι” και φτιάχνοντας τους δικούς μας κουμπαράδες από άχρηστα υλικά (άδεια κουτιά του καφέ) γιατί… στο νηπιαγωγείο τίποτα δεν πάει χαμένο.

Έχω μαγικό κουτί κι όλο ρίχνω κάτιτι.

Όσο τρώει και χορταίνει τόσο πιο πολύ βαραίνει.

Κι αν τ’ ανοίξω και τ’ αδειάσω, χίλια δυο θε ν’ αγοράσω.

Τι είναι;

Δεν το βρήκατε ακόμη;

Το κουτί είναι ο κουμπαράς, το φαί του … ο παράς.

ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ

ΠΑΡΟΙΜΙΑ: ΦΑΣΟΥΛΙ ΤΟ ΦΑΣΟΥΛΙ...._ΚΛΑΣΙΚΟ ΤΜΗΜΑ

ΠΑΡΟΙΜΙΑ: ΦΑΣΟΥΛΙ ΤΟ ΦΑΣΟΥΛΙ...._ΟΛΟΗΜΕΡΟ

Επέτειος του ΟΧΙ-Σημαία

Εστολίσαμε την τάξη με ωραία σημαιάκια και δυό όμορφα καδράκια, που τα φτιάξαμε εμείς με τα δυό μας τα χεράκια.

ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΑΦΙΣΑ ”ΣΤΗΣ ΠΙΝΔΟΥ ΤΑ ΒΟΥΝΑ”

ΚΛΑΣΙΚΟ ”ΟΧΙ” ΚΑΔΡΑΚΙ ΜΕ ΨΗΦΙΔΕΣ ΧΑΡΤΙΟΥ

ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΜΟΜΠΙΛ ”ΣΤΕΦΑΝΑΚΙ-ΟΧΙ-1940”