Χιονάνθρωποι…

23 Ιανουάριος 2021

Σε πείσμα του καιρού εμείς φτιάξαμε χιονανθρωπάκια!!! Μάλιστα τα βγάλαμε βόλτα και στον ήλιο…και δεν έλιωσαν!!! Το μυστικό μας…δεν σας το λέμε…το ξέρουν μόνο οι μπόμπιρες του 12ου Νηπιαγωγείου!!! Και του χρόνου!!!

Χριστουγεννιάτικο ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης

30 Νοέμβριος 2020

Ένα από τα καλύτερα σημεία της εορταστικής περιόδου είναι η αναμονή του μεγάλου γεγονότος. Δημιουργώντας λοιπόν το δικό σας Χριστουγεννιάτικο ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης  είναι ένας διασκεδαστικός τρόπος για να συμμετέχει όλη η οικογένεια στην αντίστροφη μέτρηση μέχρι την ημέρα των Χριστουγέννων.

Το καλύτερο βέβαια είναι ότι τα ημερολόγια που έχετε φτιάξει με τα χεράκια σας, η οικογένειά σας θα τα θυμάται και θα τα αγαπάει για χρόνια.

Δημιουργώντας το δικό σας ημερολόγιο Χριστουγέννων, ολόκληρη η οικογένεια μπορεί να συνεισφέρει στο έργο. Μπορείτε  να αγοράσετε μικρά δωράκια για κάθε μέρα ή να γράψετε μικρά μηνύματα αγάπης για κάθε μέλος της οικογένειας σας. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος να αφιερώσετε χρόνο στα παιδιά σας  και να περάσετε όμορφα όλοι μαζί. Όχι μόνο θα διασκεδάσουν βοηθώντας στη δημιουργία, αλλά ταυτόχρονα θα δημιουργήσετε υπέροχες αναμνήσεις διακοπών που πάντα θα αγαπάτε.

Παρακάτω σας δίνουμε μερικές ιδέες και σας ευχόμαστε καλή διασκέδαση και Καλά Χριστούγεννα

 

Ευρωπαϊκή εβδομάδα Προγραμματισμού 2020

30 Οκτώβριος 2020

Το σχολείο μας συμμετείχε στην Ευρωπαϊκή εβδομάδα Προγραμματισμού.

Η Εβδομάδα Προγραμματισμού προσφέρει σε όλους τους μαθητές τη δυνατότητα να κάνουν τα πρώτα τους βήματα ως δημιουργοί ψηφιακού περιεχομένου, την κατανόηση του προγραμματισμού και την ανάπτυξη καίριων ικανοτήτων που σχετίζονται με την υπολογιστική σκέψη, όπως είναι η επίλυση προβλημάτων, η συνεργασία και οι δεξιότητες ανάλυσης. Παράλληλα  δίνει ερεθίσματα, εμπειρίες και γνώσεις στα παιδιά. Αγαπημένο θέμα των παιδιών τα ρομπότ. Τα παιδιά ζωγραφίζουν και φτιάχνουν ρομπότ με  διάφορα παιχνίδια της τάξης και τα παρουσιάζουν στους φίλους τους.

Για τα επόμενα παιχνίδια αποφασίσαμε ένα παιδί να γίνει ρομπότ. Έτσι έγινε μία κατασκευή με ιμάντες την οποία έβαψε μία ομάδα παιδιών.

Τα παιδιά που φορούσαν την κατασκευή περπατούσαν σαν ρομπότ και εκτελούσαν τις εντολές του ΄΄προγραμματιστή΄΄.

  • Στην πρώτη δραστηριότητα τα παιδιά για να εξοικειωθούν με τις εντολές και να φτιάξουν τον πρώτο τους αλγόριθμο έδωσαν οδηγίες στο παιδί ρομπότ να κινηθεί μέσα στο πλέγμα και να φτάσει στον φίλο τους.

 

  • Στην δεύτερη δραστηριότητα τα παιδιά έδωσαν οδηγίες στο παιδί ρομπότ προκειμένου να φτάσουν  στο αρχικό γράμμα του ονόματός τους.                                                             
  • Στην τρίτη δραστηριότητα ένα παιδί έντυσε μια χάρτινη κούκλα και ο ΄΄προγραμματιστής΄΄ δημιούργησε τον αλγόριθμο με τον οποίο το ΄΄ρομπότ΄΄ θα έβρισκε μέσα στο πλέγμα τα ρούχα τις κούκλας.
  • Στην επόμενη δραστηριότητα τα παιδιά ντύνουν δύο κούκλες και πρέπει το ΄΄ρομπότ΄΄να κινηθεί σύμφωνα με τον αλγόριθμο που φτιάχνει το παιδί ΄΄προγραμματιστής΄΄ και να βρει τα ρούχα τους ανάμεσα από πολλά άλλα κάνοντας πάντα στο τέλος την επαλήθευση.                                                                               

28η Οκτωβρίου

27 Οκτώβριος 2020

Με ποιήματα, τραγούδια, ιστορίες και κατασκευές γιορτάσαμε την 28η Οκτωβρίου.

 

Καλή σχολική χρονιά 2020 – 2021

14 Σεπτέμβριος 2020

Καλή σχολική χρονιά ευχηθήκαμε στους μικρούς μαθητές του νηπιαγωγείου μας και τους δώσαμε ένα μικρό, γλυκό , δωράκι.

Αποφοίτηση 2020

27 Ιούνιος 2020

Μια… ιδιαίτερη χρονιά έφτασε στο τέλος της… και εμείς σαλπάραμε ο καθένας για το δικό του ταξίδι… οι μικροί για να γνωρίσουν την μαγεία ενός άλλου σχολείου, του Δημοτικού και οι … μεγάλοι να ευχηθούμε η επόμενη χρονιά να είναι ακόμα πιο δημιουργική και χωρίς απρόοπτα!

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

ΓΡΑΜΜΑ ΑΠ’ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

24 Μάιος 2020

ΜΕΛΙΣΣΕΣ ΚΑΙ ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ

O Μάιος είναι ο τρίτος και τελευταίος μήνας της άνοιξης και ο μήνας των λουλουδιών. Και ποιος θεωρείται ως ο καλύτερος φίλος των λουλουδιών; Μα φυσικά τα έντομα.
Οι πεταλούδες έχουν στήσει χορό και πετούν από λουλούδι σε λουλούδι παρέα με τις μέλισσες που πηγαινοέρχονται ασταμάτητα  μαζεύοντας γύρη και νέκταρ για να φτιάξουν το μυρωδάτο και υγιεινό μέλι.Πάμε λοιπόν να ερευνήσουμε μαζί τον κύκλο ζωής της πεταλούδας και την κοινωνία των μελισσών.

Οι πεταλούδες είναι από τα πιο εντυπωσιακά και όμορφα πλάσματα του πλανήτη μας.Η διαδικασία της ολοκληρωτικής μεταμόρφωσης της κάμπιας σε πεταλούδα βασίζεται σε 4 στάδια ζωής κατά τα οποία το έντομο αποκτά διαφορετική μορφή κάθε φορά:
1)Αυγό – Μια πεταλούδα ξεκινά τη ζωή της ως ένα αυγό, συχνά πίσω από ένα φύλλο.
2)Προνύμφη – Η προνύμφη (κάμπια) βγαίνει  από το αυγό και  τρώει τα φύλλα σχεδόν συνεχώς. Οι κάμπια (χάνει το παλιό δέρμα της) πολλές φορές, καθώς μεγαλώνει. Η κάμπια θα αυξηθεί μέχρι και αρκετές χιλιάδες φορές στο μέγεθος πριν γίνει  νύμφη .
3)Η νύμφη μεταμορφώνεται σε χρυσαλλίδα  και αυτό αποτελεί  ένα στάδιο ανάπαυσης.
4)Ενήλικο έντομο – Μια όμορφη,  ενήλικη πεταλούδα αναδύεται που θα συνεχίσει τον κύκλο…..

ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΣΤΟ VIDEO ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ:

 

Οι μέλισσες είναι πολύ κοινωνικά έντομα και ζουν σε μεγάλες οικογένειες, μέσα σε κυψέλες. Σε κάθε οικογένεια υπάρχει μια «βασίλισσα», που είναι η πιο μεγάλη μέλισσα και έχει σαν μοναδική αποστολή, να εξασφαλίζει τον πολλαπλασιασμό της οικογένειας. Καθημερινά, εναποθέτει περί τα 1500 αυγά, συνεχόμενα, επί δυο έως πέντε έτη.

Η οικογένεια, έχει επίσης μερικούς αρσενικούς, τους κηφήνες. Οι κηφήνες αποτελούν περίπου το 10% της κυψέλης και έχουν ως μοναδικό σκοπό, να γονιμοποιήσουν μόνο μια φορά τη βασίλισσα.

Τέλος, κάθε οικογένεια αποτελείται από μερικές χιλιάδες θηλυκές μέλισσες, οι οποίες λέγονται «εργάτριες». Οι εργάτριες, που αποτελούν και το βασικό πληθυσμό, έχουν πολλές και σύνθετες αποστολές, αρχίζοντας από τη δημιουργία των αποθεμάτων τροφών, τον καθαρισμό της κυψέλης, την φροντίδα – περιποίηση των προνυμφών, τη φροντίδα της βασίλισσας, το κτίσιμο των κελιών, τη συλλογή τροφής, τη συλλογή γύρης, τροφοί των κηφήνων μέχρι τη φύλαξη της κυψέλης.

Υπάρχουν 4 διαφορετικά στάδια μεταμορφώσεων στον κύκλο ζωής της.
Τα αυγά και οι κάμπιες υπάρχουν σε ανοικτά κελιά και τα φροντίζουν οι εργάτριες.Μόλις γίνει η εκκόλαψη του αυγού, οι εργάτριες τρέφουν συνεχώς την αναπτυσσόμενη κάμπια. Όταν η κάμπια είναι πλέον στο τέλος αυτού του σταδίου, καταβροχθίζει την τροφή που παρέχουν οι εργάτριες και οι εργάτριες σφραγίζουν το κελί.
Μετά το σφράγισμα του κελιού, η κάμπια περνάει στο στάδιο της χρυσαλλίδας. Δεν ταΐζεται σε αυτό το στάδιο. Η χρυσαλλίδα μεταμορφώνεται μέσα στο κελί σε ενήλικη μέλισσα και βγαίνει μόνη της από το κελί.

Οι μέλισσες συλλέγουν γύρη και παράλληλα παράγουν μέλι, βασιλικό πολτό, πρόπολη και κερί. Το μέλι είναι μια υψηλής θερμιδικής αξίας τροφή, που δε χαλάει ποτέ. Ο βασιλικός πολτός είναι μια υπερ-τροφή που όμως πρέπει να καταναλώνεται σε μικρές ποσότητες και με προσοχή. Η πρόπολη είναι μέγιστο αντισηπτικό, το κερί πριν από μερικά χρόνια είχε μεγάλη αξία, και το δηλητήριο της μέλισσας περιέχει ουσίες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σαν φάρμακο για τους ρευματικούς. Ακόμη, πολύ μεγάλη είναι η προσφορά των μελισσών στην επικονίαση των φυτών, στην οποία συμβάλλουν μεταφέροντας γύρη από λουλούδι σε λουλούδι.Οι μέλισσες εορτάζονται κατά την Παγκόσμια Ημέρα της Μέλισσας, στις 20 Μαΐου.

ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΜΕΛΙΣΣΩΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ VIDEO ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ:

Τώρα λοιπόν που μάθαμε για τη ζωή αυτών των τόσο χρήσιμων εντόμων πάμε να δημιουργήσουμε.

ΚΑΙ 2 ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΜΑΣ.

επιτραπέζιο μέλισσες

Οδηγίες παιχνιδιού

πιόνια μέλισσες

ζάρι μελισσών

ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΝΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ

ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΤΡΕΦΟΜΑΣΤΕ ΥΓΙΕΙΝΑ ,ΝΑ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΝΟΣΤΙΜΑ ΣΝΑΚ ΜΕ ΦΡΟΥΤΑ, ΛΑΧΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΛΙ.

 

Λουκουμάδες με μέλι.

Υλικά

  • 2 κούπες αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
  • 2 κούπες χλιαρό νερό
  • 1 φακελάκι μαγιά σε σκόνη
  • 2 κουταλιές της σούπας ζάχαρη
  • 1 πρέζα αλάτι
  • Λάδι για το τηγάνισμα
  • Μέλι και κανέλα για το σερβίρισμα

Εκτέλεση

  1. Ανακατεύουμε το αλεύρι με τη μαγιά και τη ζάχαρη και προσθέτουμε σιγά σιγά το νερό. Στη συνέχεια, ανακατεύουμε μέχρι να γίνει μια λεία ζύμη. Τέλος προσθέτουμε το αλάτι και αφήνουμε το μείγμα σκεπασμένο σε ζεστό μέρος για να φουσκώσει η ζύμη (20-30 λεπτά περίπου).
  1. Σε μια βαθιά κατσαρόλα ζεσταίνουμε το λάδι σε μέτρια προς δυνατή φωτιά. Πιάνουμε με τη χούφτα μας μια ποσότητα από το μείγμα και σφίγγουμε τη γροθιά μας έτσι ώστε να βγει λίγη ζύμη μεταξύ δείκτη και αντίχειρα. Με ένα κουταλάκι του γλυκού, το οποίο έχουμε βουτήξει σε νερό, κόβουμε τον λουκουμά μέσα στο καυτό λάδι και τηγανίζουμε μέχρι να πάρει ένα ωραίο χρυσαφί χρώμα. Βγάζουμε ένα-ένα τους λουκουμάδες με μια τρυπητή κουτάλα και τους ακουμπάμε σε πιατέλα στρωμένη με απορροφητικό χαρτί
  2. Σερβίρουμε με μέλι, κανέλα, καρύδια και ότι άλλο θέλουμε.

ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΟΡΕΞΗ!!!

Εγγραφές στο Νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2020-2021

17 Μάιος 2020

Για τη σχολική χρονιά 2020 – 2021 εγγράφονται τα νήπια που έχουν γεννηθεί κατά το έτος 2015 και τα προνήπια με έτος γέννησης το 2016.

Οι εγγραφές θα γίνουν από 15/5/20 έως 29/5/20 ηλεκτρονικά σύμφωνα με την εγκύκλιο 55114/ 13-05-2020. Στο σχολείο μας θα γίνει η κατάθεση των δικαιολογητικών.

Για το λόγο αυτό και η οποιαδήποτε βοήθεια θα γίνεται κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας (2105911946)  με ραντεβού (λόγω μέτρων προφύλαξης για την αντιμετώπιση του κορονοϊού) τις  ώρες: 8:30– 13:00

 

Βήματα γονέα/κηδεμόνα

  1. Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής ( https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ )  και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας.
  2. Χρήση κωδικών: απαιτείται η χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  3. Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: συμπληρώνεται κινητό τηλέφωνο και τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) μέσω του οποίου θα ενημερωθείτε για την πορεία της αίτησής του.
  4. Ειδοποιούμε το σχολείο με e- mail ή τηλέφωνο να εγκρίνει την αίτηση – Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.
  5. και εφόσον εγκριθεί προσκομίζουμε στο σχολείο
    1. Ατομικό δελτίο υγείας νηπίου (εκτυπώνεται ή δίνεται από το σχολείο, συμπληρώνεται από τον παιδίατρο/άλλους ιατρούς και επιστρέφεται στο αρχείο του σχολείου)
    2. Επίδειξη του βιβλιαρίου υγείας ή άλλου έγκυρου εγγράφου, όπου αποδεικνύεται ότι έχουν γίνει όλα τα προβλεπόμενα εμβόλια.
    3. Δικαιολογητικά για το προαιρετικό ολοήμερο: Βεβαίωση του φορέα εργασίας ή κάρτα ανεργίας ή για τους αυτοαπασχολούμενους, πρόσφατη βεβαίωση του ασφαλιστικού φορέα ή το πιο πρόσφατο ειδοποιητήριο πληρωμής                                                                          Εγγραφή στο Νηπιαγωγείο                                                                                            Οδηγίες Χρήσης Εφαρμογής για Κηδεμόνες                                                                         Ατομικό δελτίο υγείας νηπίου

Γράμμα από το νηπιαγωγείο

16 Μάιος 2020

Παρέα με την αλφαβήτα

Τι θα λέγατε σήμερα να παίξουμε με την άλφαβήτα; Θυμόσαστε τα γράμματα; Για να τα ξαναθυμηθούμε σας έχουμε έναν σύνδεσμο με ιστορίες για κάθε γράμμα από την εκπαιδευτική τηλεόραση

ΝΑ ΓΡΑΜΜΑ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ

Η Αχτένιστη Αγελάδα (Α)

Ο Βιολιστής Βάτραχος (Β)

Ο Γουρλομάτης Γάιδαρος (Γ)

Ο Δακρυσμένος Δράκος (Δ)

Ο Ερωτευμένος Ελέφαντας (Ε)

Το Ζηλιάρικο Ζουζούνι (Ζ)

Ο ιπτάμενος ιπποπόταμος(Ι)

3 Κοκκαλιάρες Καραμέλες (Κ)

Το Λαχανιασμένο Λεωφορείο (Λ)

Η Ντροπαλή Ντομάτα (Ν)

Ο Ονειροπαρμένος Ορειβάτης (Ο)

Η Πολυλογού Παντόφλα (Π)

Το Τρομερό Ταμπούρλο (Τ)

Ο Υπέροχος Υπναράς (Υ)

Το Ωραίο Ωρολόγιο (Ω)

 

ΑΙΧΝΙΔΙΑ 

Γράμματα και εικόνες

Πάτησε στον σύνδεσμο, έπειτα στην εικόνα. Πρέπει να αναγνωρίσεις το πρώτο γράμμα των λέξεων και με τη βοήθεια του ποντικιού να το αντιστοιχίσεις με την εικόνα. Αν η αντιστοίχιση είναι σωστή έχεις γράψει μια νέα λέξη.

Κίνηση σε λαβύρινθο

 Πάτησε στον σύνδεσμο, έπειτα στην εικόνα. Διάλεξε δάπεδο αλφαβήτα και χαρακτήρα. Επέλεξε ένα γράμμα και προγραμμάτισε την διαδρομή που θα κάνει ο χαρακτήρας σου πατώντας στα βελάκια.  Προέβλεψες σωστά;

Puzzle

Φτιάξε το puzzle με τα γράμματα της αλφαβήτας.

Επιτραπέζιο παιχνίδι

Ο παίχτης ρίχνει το ζάρι και μετακινείται πάνω στα γράμματα. Εκεί που θα σταματήσει πρέπει να βρει μια λέξη που να αρχίζει από το γράμμα που βρίσκεται το πιόνι του. Αν δεν τα καταφέρει γυρίζει στην προηγούμενη θέση του.

Όνομα, ζώο, πράγμα

Σε χαρτάκια γράφουμε τα περισσότερα γράμματα της αλφαβήτας (επειδή  τα παιδιά δεν ξέρουν ορθογραφία γράφουμε μόνο το η, ε, α  και το ο από τα φωνήεντα). Ανακατεύουμε τα χαρτάκια και τα τοποθετούμε με τα γράμματα προς τα κάτω. Κάθε παίχτης παίρνει ένα χαρτάκι και πρέπει να πει ένα όνομα ή ζώο ή ένα πράγμα από το γράμμα που έτυχε.

Όταν το παίξουμε αρκετές φορές δυσκολεύουμε το παιχνίδι και οι παίχτες πρέπει να βρουν και τις 3 κατηγορίες με το γράμμα που έχουν πάρει. Μπορούμε να δυσκολέψουμε ακόμα περισσότερο το παιχνίδι προσθέτοντας και την κατηγορία φυτά.

Εδώ το γράμμα, εκεί το γράμμα, που είναι το γράμμα (π.χ. άλφα)

Παίρνουμε 3 χαρτάκια που έχουμε γράψει από ένα γράμμα, τα δείχουμε στο παιδί και τα τοποθετούμε με τα γράμματα προς τα κάτω. Ανακατεύουμε και ζητάμε από το παιδί να βρει ένα από τα γράμματα (π.χ. άλφα).

Ψάξε, ψάξε και θα το βρεις

Τραβάμε ένα χαρτάκι με ένα γράμμα και το παιδί πρέπει να ψάξει στο σπίτι και βάλει σ΄ ένα καλάθι ή λεκάνη πράγματα που αρχίζουν από αυτό το γράμμμα.

Γράμματα από πλαστελίνη

Φτιάχνουμε με πλαστελίνη ή αν δεν έχουμε με ζυμαράκι τα γράμματα της αλφαβήτας.

Συνθέτω λέξεις

Σε καπάκια από μπουκάλια γράφουμε με έναν μαρκαδόρο γράμματα και τα παιδιά συνθέτουν λέξεις ξεκινώντας από το όνομά τους και τα ονόματα των γονιών του.

 

ΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

Τα παιδιά βρίσκουν τα γράμματα του ονόματός τους και εκτελούν τη χορογραφία.

 

 

ΡΑΓΟΥΔΙΑ 

Στους παρακάτω συνδέσμους τα παιδιά μπορούν να ακούσουν τραγούδια της αλφαβήτας.

Αλφαβήτα Τραγούδι με Κάρτες

Αλφαβήτα (Λάχανα & Χάχανα: Εδώ Νηπιαγωγείο)

Γράμμα από το νηπιαγωγείο

4 Μάιος 2020

Ανακύκλωση


 

Στις σύγχρονες κοινωνίες το πρόβλημα της καταστροφής του περιβάλλοντος και οι συνέπειες που θα επιφέρει στον πλανήτη αλλά και στην ανθρωπότητα απασχολούν όλο και περισσότερους από εμάς. Κρίνεται επομένως επιτακτική ανάγκη να  ευαισθητοποιήσουμε  τα  παιδιά μας στη σημασία και την αξία της ανακύκλωσης από νωρίς.

Αγοράστε δύο κάδους διαφορετικού χρώματος και καθοδηγείστε το παιδί σας σχετικά με το ποια απορρίμματα βάζουμε στον απλό κάδο και ποια στον κάδο της ανακύκλωσης. Δώστε κίνητρο στο παιδί σας λέγοντας του συχνά μπράβο όταν διαχωρίζει σωστά τα απορρίμματα. Σίγουρα θα προσφέρει βοήθεια με περισσότερο ενθουσιασμό!Τέλος, όταν θα βγαίνετε βόλτα με το παιδί σας μπορείτε να παίρνετε από το σπίτι ότι έχετε για να ανακύκλωση και να το βοηθάτε να το πετάει στον κατάλληλο κάδο.

Δημιουργήστε κατασκευές μαζί με το παιδί σας από υλικά που αλλιώς θα κατέληγαν στα σκουπίδια. Πάρτε κουτιά, ρολά από χαρτί αλουμινόχαρτο, κ.τ.λ. και φτιάξτε  ρομπότ, κάστρα, τερατάκια και ό,τι άλλο μπορείτε να φανταστείτε. Οι παρακάτω φωτογραφίες μπορεί να σας δώσουν μερικές ιδέες.  Περιμένουμε φωτογραφίες από τις κατασκευές σας στο mail του νηπιαγωγείου οι οποίες θα αναρτηθούν στο blog μας.

 

Μπορείτε να δείτε μαζί με τα παιδιά βίντεο  για να μάθουν με απλά λόγια τα οφέλη της ανακύκλωσης.

O ΠΕΡΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

ΑΝΝΑ Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ

ΜΠΕTY H ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

Πέππα Ανακύκλωση

Ανακύκλωση συσκευών – Δεν είναι Παραμύθι 1

Ανακύκλωση λαμπτήρων – Δεν είναι Παραμύθι 2

ΒΙΝΤΕΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΛΕ ΚΑΔΟ 

 

Για το τέλος επειδή μας αρέσουν τα παιχνίδια και τα πειράματα έχουμε μια μαγική ζωγραφιά. Χρειαζόμαστε χαρτί κουζίνας, μαρκαδόρους και μια λεκανίτσα με νερό ή ένα πυρέξ!!! Και μην ξεχνάτε όταν το παιχνίδι τελειώσει πετάμε το χαρτί στον κάδο ανακύκλωσης.

ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ

 ΜΑΓΙΚΗ ΖΩΓΡΑΦΙΑ 

 

Σύνδεσμοι

Διαχείριση

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων