Πρωτόκολλο Αναστολής Λειτουργίας Σχολείων – Αρχές Διαχείρισης Περιστατικών Covid-19 _(12/09/2020)

14 Σεπτεμβρίου 2020 από 35ο Νηπιαγωγείο Περιστερίου

ΕΟΔΥ



Λήψη αρχείου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ

11 Σεπτεμβρίου 2020 από 35ο Νηπιαγωγείο Περιστερίου



Λήψη αρχείου

Αγιασμός 2020-2021

11 Σεπτεμβρίου 2020 από 35ο Νηπιαγωγείο Περιστερίου

ΑγιασμόςΣας ενημερώνουμε ότι η νέα σχολική χρονιά 2020-2021 ξεκινάει την Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2020 με τον καθιερωμένο Αγιασμό που θα πραγματοποιηθεί στο νηπιαγωγείο μας φέτος λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών στις 12:00 μ.μ. με αντιπροσωπεία μαθητών και εκπαιδευτικών και με όλα τα απαραίτητα μέτρα (μάσκες, αποστάσεις, όχι συνωστισμός) που προβλέπουν οι νέες διατάξεις και οδηγίες.

Στο χώρο της μεγάλης αυλής που θα πραγματοποιηθεί ο αγιασμός θα συγκεντρωθούν ανά τμήματα στα προκαθορισμένα σημεία  Α & Β οι νέοι μαθητές/τριες (δηλ. τα παιδιά που γράφτηκαν φέτος για πρώτη φορά στο νηπιαγωγείο μας) φορώντας απαραίτητα μάσκα και κρατώντας αποστάσεις. Τα περσινά μας παιδιά θα συγκεντρωθούν μέσα στις τάξεις τους με τις δασκάλες τους επίσης με μάσκες.

Γονείς δεν επιτρέπονται εντός του προαυλίου και των αιθουσών εκτός ελάχιστων δύσκολων περιπτώσεων προνηπίων που θα δυσκολευτούν να αποχωριστούν το οικείο πρόσωπο που θα τα συνοδεύσει.

Θα ακολουθήσει και δεύτερο mail με ενημερωτικές οδηγίες για τη λειτουργία του νηπιαγωγείου.

Καλό είναι να παρακολουθήτε συχνά το blog του νηπιαγωγείου και να ελέγχετε τα mail σας για τυχόν ενημερώσεις που σας αφορουν .

Ευχόμαστε σε όλους μια καλή υγιή και δημιουργική σχολική χρονιά και ελπίζουμε στην καλή συνεργασία με όλους σας.

Τρόποι επικοινωνίας με το νηπιαγωγείο:

Τηλέφωνο-φαξ: 210 5761551

e-mail: mail@35nip-perist.att.sch.gr

blog: https://blogs.sch.gr/35nipperist/

Ευχόμαστε σε όλους μια καλή υγιή και δημιουργική σχολική χρονιά και ελπίζουμε στην καλή συνεργασία με όλους σας.

 

Και καθώς ξεκινάει η νέα χρονιά και  εμφανίζονται στα νηπιαγωγεία οι γονείς των νέων άλλα και των παλιών μαθητών  είναι σχεδόν σίγουρο ότι κάθε νηπιαγωγός, βλέποντάς τους, μεταξύ άλλων θα ευχόταν να γνωρίζουν τα… ακόλουθα:

Τί θα εύχονταν οι νηπιαγωγοί να γνωρίζουν οι γονείς των παιδιών του νηπιαγωγείου!

  • Δείξτε ενδιαφέρον για οτιδήποτε φέρνει μαζί του από το σχολείο (και φυσικά μην το πετάξετε ποτέ!). Ακόμη κι αν δεν καταλαβαίνετε τί ακριβώς είναι αυτό που κρατάτε στα χέρια σας (!!) το παιδί σίγουρα δούλεψε σκληρά και νιώθει υπερήφανο για το δημιούργημά του.
  • Μην ρωτάτε πως αποδίδουν τα υπόλοιπα παιδιά. Αν το παιδί σας τα πηγαίνει καλά σε κάτι μην ρωτάτε αν και ο φίλος του το κάνει αυτό. Πρόκειται για απόρρητο προσωπικό δεδομένο. Επίσης μην ρωτάτε αν το παιδί σας είναι το εξυπνότερο στην τάξη. Οι νηπιαγωγοί συγκρίνουν την πρόοδο του κάθε παιδιού με τον εαυτό του και όχι με τους άλλους π.χ. ζωγραφίζει ένα πρόσωπο τόσο καλά όσο το έκανε το φθινόπωρο;
  • Τα ρούχα του σχολείου να είναι ρούχα για παιχνίδι. Στο νηπιαγωγείο τα παιδιά θέλουμε να είναι χαρούμενα και δημιουργικά, γεγονός που μερικές φορές σημαίνει και “λερωμένα”! Κανείς δεν θα σας κρίνει αν το παιδί σας δεν είναι ντυμένο για φωτογράφιση περιοδικού!
  • Τα “πολυάσχολα” νήπια συχνά περιμένουν μέχρι το τελευταίο λεπτό για να πάνε στην τουαλέτα! Ζώνες και επιπλέον κουμπιά, μπορεί να είναι ωραία, αλλά δημιουργούν δυσκολίες και “ατυχήματα”.
  • Η καθαριότητα είναι μισή αρχοντιά! Όταν στέλνετε το παιδί στο σχολείο βρώμικο, αυτό το επηρεάζει αρνητικά για δυο λόγους καταρχήν για την υγεία του και κατά δεύτερον γιατί κανένα παιδί δεν θα θέλει να παίξει μαζί του. Αν υπάρχει κάποια πιο συγκεκριμένη αδυναμία του παιδιού σχετικά με το μπάνιο, την οποία δεν μπορείτε να διαχειριστείτε συζητήστε το με τις νηπιαγωγούς.
  • Αποχαιρετισμοί.
    Ένα φιλί, μια αγκαλιά και ένα “Να περάσεις μια υπέροχη μέρα!”, είναι όλα όσα χρειάζονται. Με εξαίρεση την αρχή της σχολικής χρονιάς, όπου το παιδί προσαρμόζεται, μην χρονοτριβείτε. Εάν στο παιδί σας αρέσει να γνωρίζει το πρόγραμμά του, μπορείτε να πείτε ακόμη κάτι που θα κάνετε μαζί όταν τελειώσει το σχολείο, π.χ. “Θα πάμε μαζί στο πάρκο!”. Και μην πισωγυρίζετε διότι έτσι αυξάνεται δραματικά ο στρεσογόνος παράγοντας. Είναι καλύτερα να κάνετε μια καθαρή και γρήγορη αποχώρηση ακόμη κι αν το παιδί κλαίει. Σιγά σιγά θα αντιληφθεί τί συμβαίνει και θα αποκτήσει τον έλεγχο της κατάστασης.
  • Ψείρες! Μπορεί να συμβεί στον καθένα. Μην νιώθετε άσχημα. Ενημερώστε τη νηπιαγωγό ώστε να αποφευχθεί η εξάπλωση.
  • Δείξτε κατανόηση και στα άλλα παιδιά όπως δείχνετε και στο δικό σας. Γνωρίζετε πως τα παιδιά περνούν δύσκολες φάσεις και οι οικογένειες τους αντιμετωπίζουν άγχος που μερικές φορές  τους οδηγεί σε σπασμωδικές κινήσεις. Αν κάποιο παιδί είναι επιθετικό, έχετε την πίστη ότι οι νηπιαγωγοί θα κρατήσουν το δικό σας ασφαλές και θα κάνουν ό,τι είναι δυνατό για να βελτιώσουν την κατάσταση.
  • Αν το δικό σας παιδί είναι επιθετικό. Μπορεί να σας φαίνεται αδιανόητο ότι το “αγγελούδι” σας μπορεί να έχει αυτή τη συμπεριφορά, αλλά έχετε πίστη στα λόγια των νηπιαγωγών και μην αμφισβητείτε τα συμβάντα. Πολλές φορές τα παιδιά αντιδρούν διαφορετικά στο σχολείο σε σχέση με το σπίτι γιατί είναι τελείως διαφορετικές οι συνθήκες. Συνεργαστείτε!
  • Αν σας πουν ότι το παιδί σας θα είχε όφελος εάν περνούσε από μια περαιτέρω αξιολόγηση σε κάποιο τομέα των αναπτυξιακών του δεξιοτήτων, αυτό είναι κάτι που δεν λέγεται επιπόλαια. Οι νηπιαγωγοί βλέπουν το παιδί σας όχι μόνο όπως είναι τώρα αλλά όπως θα είναι στο Δημοτικό Σχολείο. Επιθυμούν να του προσφέρουν οποιαδήποτε βοήθεια το συντομότερο δυνατό, οπότε δείξτε εμπιστοσύνη. Δεν είναι κάτι κακό, κάτι που να σας κάνει να ντρέπεστε. Πολλά παιδιά λαμβάνουν βοήθεια από λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές κλπ. προκειμένου να βοηθηθούν.
  • Αν υπάρχει κάτι που απασχολεί εσάς ή το παιδί σας, πείτε το! Όχι όμως ενώπιον όλων των γονέων και των παιδιών την ώρα της αποχώρησης. Επιδιώξτε την κατ΄ιδίαν συνάντηση με τις νηπιαγωγούς και μιλήστε γι’ αυτό που σας απασχολεί. Και οι νηπιαγωγοί επιθυμούν όπως κι εσείς, το παιδί σας να είναι χαρούμενο και είναι πρόθυμες να διορθώσουν τα λάθη τους.
  • Τα τυποποιημένα κρουασάν, το σοκολατούχο γάλα και τα μπισκότα δεν είναι γεύμα, είναι ένας μικρός μπουφές επιδορπίων!
  • Δώστε προσοχή στις ανακοινώσεις, που υπάρχουν στην είσοδο του σχολείου ή σε σημειώματα μέσα στην τσάντα του παιδιού. Μπορεί να περιέχουν νέα σχετικά με διάφορες δράσεις της τάξης, όπου μπορεί να ζητείται η συμμετοχή σας, κι αν δεν δώσετε προσοχή τότε τις συνέπειες τις υπομένει άθελά του το ίδιο το παιδί.
  • Συνέπεια στην ώρα. Το παιδί χάνει ένα κομμάτι από την καθημερινή ρουτίνα του σχολείου, αν συνεχώς καθυστερεί, και έρχεται σε δύσκολη θέση απέναντι στους συμμαθητές και τη νηπιαγωγό του. Ενώ στην αποχώρηση είναι δύσκολο να διαχειριστεί τους λόγους που φεύγει πάντα τελευταίο από το σχολείο.
  • Το άρρωστο παιδί πρέπει να μένει στο σπίτι του. Στο σχολείο δεν θα μπορεί να ανταπεξέλθει, αφού δεν θα νιώθει καλά και ταυτόχρονα ενδέχεται να προκαλέσει επιδημία.
  • Μην αποκρύπτεται σημαντικές πληροφορίες. Εμπιστευτικά μιλήστε στις νηπιαγωγούς για οποιαδήποτε αλλαγή στη ζωή του παιδιού π.χ. διαζύγιο, νέο μωρό, αλλά και ο,οτιδήποτε αφορά το ιατρικό του ιστορικό, προκειμένου να γνωρίσουν καλύτερα τις ανάγκες και τις αδυναμίες του και να δουλέψουν πάνω σ΄αυτές.
  • Όχι απουσίες χωρίς σοβαρό λόγο. Περιστασιακά μια μέρα εκτός σχολείου δεν είναι και σπουδαία υπόθεση. Αν όμως αυτό γίνεται συχνά τότε το παιδί λαμβάνει ένα εσφαλμένο μήνυμα. Το σχολείο είναι σημαντικό και αυτό επιβεβαιώνεται με την παρουσία. Μια παρουσία που πρέπει να είναι αδιαπραγμάτευτη.
  • Ατυχήματα συμβαίνουν. Οι νηπιαγωγοί κάνουν ό,τι μπορούν προκειμένου να μην συμβεί το παραμικρό μέσα στη σχολική μέρα, αλλά υπάρχει η πιθανότητα να μην δουν κάτι κάποια στιγμή. Είναι αναπόφευκτο.
  • Ενισχύστε τις γνώσεις  που μεταφέρει το παιδί από το σχολείο με επιπλέον δραστηριότητες, στις οποίες μπορεί να συμμετέχει όλη η οικογένεια. Έτσι το βοηθάτε να εμπεδώσει τις νέες γνώσεις και τελικά να ενισχύσει τη δυναμική της ομάδας στην τάξη.
  • Παιχνίδια από το σπίτι. Τα παιχνίδια αυτά δημιουργούν εντάσεις διότι τις περισσότερες φορές τα παιδιά δεν θέλουν να τα μοιραστούν με τους άλλους, αλλά από την άλλη θέλουν να τα παρουσιάσουν σε όλους! Επίσης, κατά έναν περίεργο λόγο, πάντα τα παιχνίδια αυτά καταλήγουν σπασμένα!
  • Ακολουθήστε τους κανόνες που το παιδί έχει μάθει στο σχολείο, και αντικειμενικά ισχύουν, για να τους ακολουθήσει κι αυτό. Με το να αμφισβητείτε τη σημαντικότητά τους, το σχολείο χάνει την αξιοπιστία του και το παιδί βρίσκεται μπροστά σε διλήμματα που δυσκολεύεται να διαχειριστεί.
  • Δεν μπορούν όλα τα παιδιά να συμπαθήσουν τη δασκάλα τους αμέσως (προφανώς ούτε και εσείς!). Χρειάζεται χρόνος για να χτιστεί η εμπιστοσύνη και ο αμοιβαίος σεβασμός. Υποστηρίξτε τις νηπιαγωγούς και αποφύγετε τις όποιες ενστάσεις σας μπροστά στο παιδί. Γίνεται το σωστό παράδειγμα στη δημιουργία ισορροπημένων σχέσεων.
  • ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΗ. “Θα αναπτύξει όμως όλες τις κιναισθητικές, αντιληπτικές, μνημονικές, γλωσσικές και μεταγλωσσικές ικανότητες, που το καθιστούν έτοιμο να εκπαιδευτεί αβίαστα και αποτελεσματικά, χωρίς να δυσκολευτεί/πιεστεί/απογοητευτεί στην εκμάθηση της γραφής και της ανάγνωσης, ένα χρόνο αργότερα στην Α΄ Δημοτικού”.

children

(πηγή:)

http://meleniro.gr/2013/05/20/%CF%84%CE%AF-%CE%B8%CE%B1-%CE%B5%CF%8D%CF%87%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%BD-%CE%BF%CE%B9-%CE%BD%CE%B7%CF%80%CE%B9%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%BF%CE%AF-%CE%BD%CE%B1-%CE%B3%CE%BD%CF%89%CF%81%CE%AF%CE%B6/

ΚΥΑ ΥΠΑΙΘ_ΦΕΚ Β 3780_ ΧΡΗΣΗ ΜΑΣΚΑΣ – ΑΠΟΥΣΙΕΣ

10 Σεπτεμβρίου 2020 από 35ο Νηπιαγωγείο Περιστερίου

Σχετικά με την υποχρεωτική χρήση μάσκας στο σχολείο Άρθρο 2 και την προσμέτρηση απουσιών Άρθρο 8



Λήψη αρχείου

Καλοκαίρι στο σχολείο

12 Ιουνίου 2020 από 35ο Νηπιαγωγείο Περιστερίου

Στην παράταση του σχολικού έτους  με πολύ λίγους μαθητές κάθε μέρα και στην προσπάθεια να προσαρμοστούμε στις νέες συνθήκες αλλά και να περνάμε καλά και δημιουργικά τις ώρες μας σε απόσταση από τους φίλους μας ξεπήδησαν και κάποιες μικρές καλλιτεχνικές δημιουργίες.

Η Διεύθυνση ΠΕ Γ΄ Αθήνας μας ενημέρωσε ότι οι ζωγραφιές νηπίων και προνηπίων που δήλωσαν συμμετοχή στην Διαδικτυακή Έκθεση Ζωγραφικής με τίτλο: «Μένουμε σπίτι» εκτίθενται στον ακόλουθο ιστότοπο:

https://menoumestospiti.weebly.com

Επιστροφή στο σχολείο

30 Μαΐου 2020 από 35ο Νηπιαγωγείο Περιστερίου

Ενημερωτικό σημείωμα προς τους γονείς παιδιών του Νηπιαγωγείου, ενόψει της επαναλειτουργίας των σχολικών μονάδων Π.Ε.

Αγαπητοί γονείς,

Τα σχολεία ξανανοίγουν την Δευτέρα 1 Ιουνίου, αλλά με συνθήκες πολύ διαφορετικές, στις οποίες καλούμαστε να προσαρμοστούμε όλοι και να δώσουμε ιδιαίτερη προσοχή.

Η προσέλευση των παιδιών θα γίνεται ως εξής:

Θα φέρνετε τα παιδιά μέχρι την αυλής μας. Εκεί θα τα παραδίδετε στις δασκάλες που έχουν οριστεί υπεύθυνες. Κατά την αποχώρηση τα παιδιά θα αποχωρούν ανά τμήμα και οι γονείς θα περιμένετε έξω και σε απόσταση.

Ακολουθώντας τις εγκυκλίους και μετά από απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων δεν θα υπάρχει καμία επαφή ανάμεσα στα παιδιά των 2 τμημάτων κατά τη διάρκεια της ημέρας. Θα προσπαθούμε να περνάμε όσο περισσότερο χρόνο γίνεται στην αυλή και όσο μας το επιτρέπουν οι συνθήκες και ο καιρός.

Οι τουαλέτες έχουν μοιραστεί έτσι ώστε κάθε τμήμα να έχει τη δική του τουαλέτα και βρύση.

Τα παιδιά θα πλένουν πολλές φορές στη διάρκεια της μέρας τα χέρια τους και θα χρησιμοποιούν αντισηπτικά κάθε φορά που τελειώνουν μία δραστηριότητα !

Έχει διαμορφωθεί στο σχολείο αεριζόμενος  χώρος ως χώρος αναμονής παιδιών που παρουσιάζουν συμπτώματα.

Στη διάρκεια της ημέρας δεν θα εισέρχεται κανένας στο χώρο του σχολείου και αν συμβεί αυτό θα τηρείται λεπτομερές ημερολόγιο.

Κάθε παιδί θα έχει τα δικά του ατομικά υλικά. Γι’ αυτό στο εξής τα παιδιά θα έχουν στην τσάντα τους, για ατομική χρήση μία κασετίνα με μαρκαδόρους, και όλα όσα χρειάζονται.

Απαραίτητο είναι να έχουν πάντα μαζί τους αντισηπτικά μαντηλάκια και να εξοικειωθούν με την χρήση τους όποτε αυτό χρειάζεται, κάτι που θα τους βοηθήσει  και στην μετέπειτα σχολική τους ζωή.

Αντισηπτικά θα υπάρχουν στο σχολείο, αλλά η χρήση τους είναι υπό την ευθύνη και εποπτεία του εκπαιδευτικού.

Μιλήστε με τα παιδιά σας για την σημασία τήρησης των αποστάσεων και μέτρων αυτοπροστασίας, όπως για παράδειγμα να μην βάζουν τα χέρια τους στο στόμα, την μύτη και τα μάτια.

Καλό είναι κάθε πρωί, πριν την προσέλευση στο σχολείο, να γίνεται θερμομέτρηση των παιδιών από σας στο σπίτι, έτσι ώστε να γνωρίζετε και να παρακολουθείτε καθημερινά την θερμοκρασία του.

Εάν το παιδί παρουσιάζει το παραμικρό ύποπτο σύμπτωμα (δέκατα, βήχας, καταρροή, μπουκωμένη μύτη, κόπωση, δυσκολία αναπνοής, διάρροια, εμετός ή νιώθει αδιαθεσία) το κρατάμε σπίτι και το στέλνουμε ξανά σχολείο, μόνο όταν  το επιτρέψει ο παιδίατρος.

Το ίδιο πρέπει να γίνεται και όταν υπάρχει στο σπίτι σας κάποιο μέλος με ύποπτα συμπτώματα.

Αν κατά την διάρκεια του προγράμματος του νηπιαγωγείου, ένα παιδί εμφανίσει κάποιο από τα παραπάνω συμπτώματα, ειδοποιείστε ώστε να το παραλάβετε αμέσως και ενημερώνετε το νηπιαγωγείο καθ’ όλη την πορεία της ασθένειάς του (αν υφίσταται). Πρέπει να έρθετε να πάρετε αμέσως το παιδί αν ειδοποιηθείτε.

Όλα τα παραπάνω στοχεύουν στον περιορισμό της πιθανότητας διασποράς της νόσου covid-19 στην κοινότητά μας.

Τι πρέπει να γίνει αν έχουμε επιβεβαιωμένο κρούσμα στο νηπιαγωγείο, (παιδί, εκπαιδευτικός ή άλλο μέλος του προσωπικού).

Αν το τεστ βγει θετικό

  • Ενημερώνεται αμέσως το νηπιαγωγείο,  και ο ΕΟΔΥ
  • Ο ΕΟΔΥ επικοινωνεί με τον υπεύθυνο του νηπιαγωγείου, για να γίνει η επιδημιολογική διερεύνηση και ιχνηλάτηση όλων των πιθανών επαφών του κρούσματος (προσωπικού και παιδιών κ.λπ.),
  • Τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί της ίδιας ομάδας/τμήματος θα απομακρυνθούν από το νηπιαγωγείο, με οδηγίες για στενή παρακολούθηση της υγείας τους και εφόσον δεν εκδηλώσουν κάποιο ύποπτο σύμπτωμα, θα επιστρέψουν μετά από 10 ημέρες.
  • Η απομάκρυνση παιδιών/ προσωπικού άλλων τμημάτων ή και όλου του νηπιαγωγείου,  θα εξετάζεται κατά περίπτωση ανάλογα με την εκτίμηση κινδύνου που θα προκύπτει κατά την ιχνηλάτηση των επαφών.

Οδηγίες ΕΟΔΥ για μαθητές Νηπιαγωγείου



Λήψη αρχείου

 

Ο Ήλιος… φίλος ή εχθρός;

24 Μαΐου 2020 από 35ο Νηπιαγωγείο Περιστερίου

Γεια σας παιδιά!!!

Οι μύθοι του Νάρκισσου και του Ηλιοτρόπιου από το προηγούμενο μάθημά μας και η υπερβολική για την εποχή ζέστη που βιώσαμε όλοι στα μέσα Μαΐου (άνοιξη ακόμη) μου έδωσε την ιδέα να ασχοληθούμε με τον ΗΛΙΟ και να μάθουμε λίγα πράγματα για αυτόν και άλλα ακόμη με αφορμή αυτόν μιας και σε λίγες μέρες μπαίνουμε και ημερολογιακά στο καλοκαίρι.

Τι είναι λοιπόν ο ήλιος;

Ποιες εργασίες επιτελεί και πόσο σημαντικός είναι για την ζωή πάνω στον πλανήτη μας;

Είναι φίλος μας ή εχθρός μας;

Οι γιατροί από τη μία μας λένε να βγαίνουμε στον ήλιο για να μπορέσει ο οργανισμός μας να συνθέσει την πολύτιμη για την υγεία μας βιταμίνη D και από την άλλη μας λένε να αποφεύγουμε τον ήλιο γιατί είναι επικίνδυνος για την υγεία μας. Μπερδευτήκατε ε;;;  Ας προσπαθήσουμε λοιπόν να ξεμπερδέψουμε λίγο τα πράγματα μέσα από αυτό το μάθημα της νέας μας ηλεκτρονικής τάξης.

Ο είναι το σημαντικότερο ουράνιο σώμα του αστρικού μας συστήματος και γύρω από αυτόν κινούνται η Γη και άλλοι πλανήτες. Είναι το κοντινότερο άστρο στη Γη η οποία χρειάζεται έναν ολόκληρο χρόνο για να γυρίσει γύρω από τον ήλιο και καθώς γυρίζει αλλάζουν και οι εποχές.

Από τη Γη ο Ήλιος φαίνεται σαν ένας τέλειος στρογγυλός κίτρινος δίσκος. Είναι τόσο φωτεινός που δεν επιτρέπει σε άλλα αστέρια να εμφανίζονται κατά τη διάρκεια της ημέρας.

 

Τα εκπληκτικά χαρακτηριστικά του τον κάνουν μοναδικό και το τελειότερο αστέρι του σύμπαντος, πάνω απ’ όλα γιατί είναι ικανό να συντηρεί ζωή στη γη, στον μοναδικό πλανήτη που αποδεδειγμένα φιλοξενεί ζωντανούς οργανισμούς, τουλάχιστον με τις μέχρι σήμερα γνώσεις μας.

Μας χαρίζει φως και ζεστασιά. Χωρίς αυτόν δεν θα υπήρχε ζωή πάνω στη Γη μας.

Στο εγκεκριμένο από το Υπ. Παιδείας βίντεο μπορούμε να μάθουμε περισσότερα

Και μην ξεχνάτε περιμένουμε πάντα τις ζωγραφιές / εργασίες σας στο mail του σχολείου για να τις αναρτήσουμε στο blogs να τις βλέπετε όλοι όπως κάνουμε και στην πραγματική μας τάξη.

Πίνακας αναρτήσεων εργασιών νηπίων

 

Άνοιξη… με αφορμή έναν πίνακα

11 Μαΐου 2020 από 35ο Νηπιαγωγείο Περιστερίου

Ο Τζουζέπε Αρτσιμπόλντο ή Αρτσιμπόλντι (Giuseppe Arcimboldo 1527-1593) ήταν Ιταλός ζωγράφος της Αναγέννησης. Εκπρόσωπος του ιταλικού μανιερισμού, θεωρείται ένας από τους πλέον ασυνήθεις καλλιτέχνες της αναγέννησης, γνωστός κυρίως για τις γκροτέσκ συνθέσεις του που απεικονίζουν φρούτα, λουλούδια, πουλιά, λαχανικά, ζώα, εργαλεία, και άλλα αντικείμενα, στη μορφή προσωπογραφίας. Τον 20ο αιώνα, το έργο του εκτιμήθηκε από την ομάδα των υπερρεαλιστών.

Παρατηρήστε λοιπόν καλά τον πίνακα «Άνοιξη» αυτού του αναγεννησιακού καλλιτέχνη.

– Από τι είναι φτιαγμένος ο άνθρωπος; Το πρόσωπο; Το σώμα του;

– Τι όνομα θα μπορούσατε να δώσετε εσείς σ΄αυτόν τον πίνακα;

Πάρτε χρώματα και χαρτιά και προσπαθήστε να φιλοτεχνήσετε κι εσείς την Άνοιξη με λουλούδια όπως ο Αρτσιμπόλντι στον πίνακα που βλέπεις ή οι άλλοι ζωγράφοι στους πίνακές τους.

Μπορείς να δεις έργα κι άλλων ζωγράφων με θέμα την άνοιξη και τα λουλούδια εδώ.

Και μην ξεχνάτε περιμένουμε τις ζωγραφιές σας στο mail του σχολείου για να τις αναρτήσουμε στο blogs να τις βλέπετε όλοι όπως κάνουμε και στην πραγματική μας τάξη.

Πίνακας αναρτήσεων εργασιών νηπίων

Έντομα [Μέλισσες και Πεταλούδες]

4 Μαΐου 2020 από 35ο Νηπιαγωγείο Περιστερίου

Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

Τώρα λοιπόν που τα περιοριστικά μέτρα εν μέρει χαλάρωσαν, η απαγόρευση κυκλοφορίας έληξε και ο ανοιξιάτικος καιρός μας καλεί να τον χαρούμε, μπορούμε να βγούμε για μια κοντινή βόλτα και να χαρούμε τη φύση τηρώντας πάντα τις αποστάσεις και αποφεύγοντας τα σημεία με πολύ κόσμο και συνωστισμό.

Τώρα το Μάιο η άνοιξη και η φύση βρίσκεται σε όλο της το μεγαλείο. Γιορτάζει η μάνα Γη.Όλα τα λουλούδια έχουν ανθήσει και τα έντομα έχουν ξυπνήσει, όπως είπαμε και στο προηγούμενο μάθημα.
Οι πεταλούδες έχουν στήσει χορό και πετούν από λουλούδι σε λουλούδι παρέα με τις μέλισσες που πηγαινοέρχονται ασταμάτητα (σαν τις μαμάδες μέσα σε μια οικογένεια) μαζεύοντας γύρη και νέκταρ για να φτιάξουν το μυρωδάτο και υγιεινό μέλι δημιουργώντας τη δική τους μουσική συμφωνία με τα ζουζουνίσματά τους.

Πάμε λοιπόν να ερευνήσουμε μαζί τον κύκλο ζωής της πεταλούδας και την κοινωνία των μελισσών μέσα από την ηλεκτρονική τάξη;

Παίξτε ένα παιχνίδι μνήμης «Βρες τα όμοια ζευγάρια» εδώ.

Και μην ξεχνάτε περιμένουμε τις ζωγραφιές σας στο mail του σχολείου για να τις αναρτήσουμε στο blogs να τις βλέπετε όλοι όπως κάνουμε και στην πραγματική μας τάξη.

 

Πίνακας αναρτήσεων εργασιών νηπίων

Άνοιξη – Πρωτομαγιά

27 Απριλίου 2020 από 35ο Νηπιαγωγείο Περιστερίου

Γεια σας παιδιά και Χριστός Ανέστη. Πώς περάσατε; Είστε καλά;

Υπό φυσιολογικές συνθήκες σήμερα που τελείωσαν οι διακοπές του Πάσχα θα έπρεπε να ξαναβρεθούμε όλοι μαζί στο νηπιαγωγείο μας. Επειδή όμως οι συνθήκες δεν μας το επιτρέπουν να ‘μαστε πάλι εδώ στο ψηφιακό μας σχολείο και την ηλεκτρονική μας τάξη με νέα εβδομαδιαία μαθήματα. Τα μαθήματα θα αναρτώνται κατά ενότητες στην αρχή της εβδομάδας και θα εμπλουτίζονται κατά τη διάρκειά της.

Και μην ξεχνάτε περιμένουμε τις ζωγραφιές σας στο mail@35nip-perist.att.sch.gr του για να τις αναρτήσουμε εδώ στο blogs να τις βλέπετε όλοι όπως κάνουμε και στην πραγματική μας τάξη.

 

Πίνακας αναρτήσεων εργασιών νηπίων


Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων