Το ΑλφαΒητάρι μας … και φέτος!!

Το ΑλαΒητάρι αποτελεί πλέον ρουτίνα για μας και φέτος είμαστε ιδιαίτερα περίφανοι διότι αν και οι περισσότεροι είμαστε προνήπια – 15 στους 24 – τα καταφέραμε μια χαρά και είμαστε σε θέση να γράφουμε τα δικά μας ..κείμενα!!

Επιπλέον φιλοξενήσαμε στην τάξη μας όλα τα ζώα που μας μαθαίνουν τα γράμματα και για να είμαστε σωστοί οικοδεσπότες τους φτιάξαμε το ξενοδοχείο τους…

Βέβαια ακόμη προσπαθούμε να βρούμε τις κατάλληλες συνθήκες  …στη θέρμανση, τον αερισμό και άλλα καθώς τα ζώα προέρχονται από τόσο διαφορετικά περιβάλλοντα!!  Δεν πειράζει …

…εξάλλου και μεις είμαστε τόσο διαφορετικοί … Αλλοί αρέσκονται να γράφουν με μολύβι κι άλλοι με μαρκαδόρο, άλλοι με τουβλάκια κι άλλοι με πινέλο …

Επιπλέον άλλοι μαθαίνουν καλύτερα ακούγοντας, άλλοι βλέποντας …κι άλλοι με την αφή!!

Όμως σε όλους μας αρέσει το παιχνίδι και οι πρωτότυποι τρόποι μάθησης… κι επειδή όλοι μας είμαστε γεννημένοι μέσα στην τεχνολογία …σας παρουσιάζομε το ΑλφαΒητάρι μας ολοκληρωμένο μέσα από το κανάλι μας στο YouTube … γιατί είπαμε είμαστε παιδιά των ταμπλετ και των κινητών!! Πολλοί φοβούνται γι αυτό …όμως έαν βλέπουμε τα δικά μας έργα τότε δε νομίζουμε να υπάρχει πρόβλημα!!

 

 

Εγγραφές για το νέο σχολικό έτος

Για το σχολικό έτος 2019-20 εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία μαθητές γεννημένοι το 2014 και το 2015.

Από τη φετινή χρονιά στο Δήμο Περιστερίου είναι υποχρεωτική η φοίτηση των προνηπίων.  

Τα όρια της περιφέρειας του σχολείου περικλείονται από τις λεωφόρους Θηβών, Π. Τσαλδάρη, Β. Αλεξάνδρου.  

Οι εγγραφές θα γίνονται από 6/5/19 έως 20/5/19 και ώρα 13:00 – 14:00.

Το Ατομικό Δελτίο Υγείας δίνεται και το πρωί 8:15 πριν την έναρξη του μαθήματος ή αναζητείται στο διαδίκτυο στον παρακάτω σύνδεσμο.

Για την εγγραφή νηπίων απαιτούνται:

  1. Αίτηση εγγραφής από το γονέα (δίνεται και συμπληρώνεται στο σχολείο )
  2. Πιστοποιητικό γέννησης Δήμου (αυτεπάγγελτη αναζήτηση από το σχολείο)
  3. Ατομικό δελτίο υγείας νηπίου (δίνεται από το σχολείο, συμπληρώνεται από τον παιδίατρο/άλλους ιατρούς και επιστρέφεται στο αρχείο του σχολείου)
  4. Επίδειξη του βιβλιαρίου υγείας ή άλλου έγκυρου εγγράφου, όπου αποδεικνύεται ότι έχουν γίνει όλα τα προβλεπόμενα εμβόλια. (όχι φωτοτυπία)
  5. Λογαριασμός ΔΕΗ ή ΕΥΔΑΠ στο όνομα ενός γονέα, όπου φαίνεται ο μόνιμος τόπος διαμονής του νηπίου. (όχι φωτοτυπία)
  6. Υπεύθυνη δήλωση για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση των νηπίων (δίνεται και συμπληρώνεται στο σχολείο).
  7. ΓΙΑ ΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ βεβαίωση του φορέα εργασίας ή κάρτα ανεργίας και για τους δυο γονείς. Για τους ελεύθερους επαγγελματίες, αυτοαπασχολούμενους κλπ αρκεί η προσκόμιση πρόσφατης βεβαίωσης του ασφαλιστικού τους φορέα ή το πιο πρόσφατο ειδοποιητήριο πληρωμής του τρέχοντος έτους.
  8. Τέλος γίνονται δεκτές αιτήσεις για μαθητές, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευπαθείς και ευάλωτες κοινωνικές ομάδες ή είναι πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας.

Η προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου

                    Ρίζου Ελένη

Το κορίτσι κι ο δράκος

Παγκόσμια ημέρα του βιβλίου σήμερα και μεις φτιάξαμε με παραδοσιακό χειρωνακτικό τρόπο το δικό μας βιβλίο με τίτλο «Η ζωή της πεταλούδας». Χρειάστηκαν μόνο μερικές λευκές σελίδες χαρτί, μια χρωματιστή για  εξώφυλλο, οι γνώσεις μας για τον κύκλο ζωής της πεταλούδας και η φαντασία μας!!

Στο τέλος της ημέρας το πήραμε στο σπίτι γι’ αυτό δεν μπορούμε να σας το δείξουμε από εδώ. Μπορούμε όμως να «ανεβάσουμε» το πρώτο μας βιβλίο που είναι ένα παραμύθι με πρωταγωνιστές ένα κοριτσι κι έναν δράκο.

Του νερού ..τα βιντεάκια!!

Το διαδίκτυο αποτελεί πλέον την βιβλιοθήκη μας για κάθε θέμα… οι τεχνολογίες έχουν αμέρτητα καλά!!!

Ξεκινάμε με ένα υπέροχο τραγούδι…

το ίδιο τραγούδι με διαφορετικό βίντεο

 

Ο κύκλος του νερού με ..λίγα επιστημονικά λόγια!!!

…με προσωποποιήσεις…

… από μια άλλη οπτική..

…σαν παραμύθι

κι ένα τραγούδι για μεγάλους και μικρούς!!

και οι παλιότερες αναρτήσεις μας εδώ!

 

28η … σαν παραμύθι … μια συζήτηση … σε μια αφίσα!

Μια φορά κι έναν καιρό ζούσε ένας γίγαντας, ένας μεγάλος γίγαντας, τόσο μεγάλος όσο σαράντα εκατομμύρια άνθρωποι μαζί. Τον ίδιο καιρό κάπου κοντά στο γίγαντα, ζούσε ένας νάνος, ένας μικρός χαρούμενος νάνος. Νάνος και γίγαντας ζούσαν ο καθένας στον τόπο τους χωρίς να ενοχλεί ο ένας τον άλλον. Τους χώριζε άλλωστε ένα τεράστιο αυλάκι, μια θάλασσα. Ζούσαν ευτυχισμένοι… Και περνούσε ο καιρός. Ο νάνος κοίταζε τη δουλειά του και ο γίγαντας τη δικιά του και ζούσαν αγαπημένοι…

Ένα πρωί όμως ο μεγάλος γίγαντας φόρεσε ένα περίεργο καπέλο και μια ακόμη πιο περίεργη στολή. Φόρεσε και κάτι μεγάλες μπότες και μετά έκανε ένα μεγάλο πήδημα, έφτασε μπροστά στην πόρτα του μικρού νάνου και, βάνοντάς του μια λόγχη μπροστά στην κοιλιά του, είπε: «Ήρθα να σου πάρω το σπίτι παραδώσου!».
Ο μικρός νάνος στην αρχή το πέρασε για χωρατό. «Κοίτα χωρατατζής που ’ναι ο μεγάλος γίγαντας!» σκέφτηκε. Και φέρνοντας στο νου το γνωστό τους χαιρετισμό, του φώναξε:
– Γεια σου, γείτονα!
Ο γίγαντας όμως δεν καταλάβαινε πια από τέτοια.
Πίεσε τη λόγχη πάνω στην κοιλιά του μικρού νάνου και άγρια ξαναφώναξε:
Παραδώσου!
Ο μικρός νάνος τότε κατάλαβε· κοίταξε λυπημένος κατάματα το μεγάλο γίγαντα και χωρίς κανένα φόβο τού είπε:
– Όχι, δεν παραδίνομαι!
Αμέσως μετά έτρεξε, έφτασε στο μικρό καλύβι του και σε λίγο ξαναγύρισε κρατώντας στα χέρια του μια σφεντόνα. Στάθηκε μπροστά στο γίγαντα και περίμενε.
Ο μεγάλος γίγαντας τα ’χασε για λίγο. Ύστερα χύθηκε πάνω στο μικρό νάνο θέλοντας να τον συντρίψει. Έγινε όμως κάτι απίστευτο. Ο μικρός νάνος νίκησε το μεγάλο γίγαντα! Ο μεγάλος γίγαντας το ’βαλε στα πόδια…
Έτσι οι Έλληνες του Σαράντα, όπως ο μικρός νάνος του παραμυθιού, όταν η Ιταλία ζήτησε να της παραδώσουν τη χώρα τους, απάντησαν όπως και κείνος, μ’ ένα θαρραλέο και αποφασιστικό ΟΧΙ!
Γαλάτεια Σουρέλη

Ασπίδα του ΟΧΙ

Αν είχε χρώμα ο πόλεμος τι χρώμα θα είχε;

  • Μαύρο, γκρι, μπλε απαντήσαμε οι πιο πολλοί!!!

Αν η Ειρήνη είχε χρώμα τι χρώμα θα ήταν; 

  • Ρόζ, κόκκινο, κίτρινο, πορτοκαλί και αν θα ταν πράσινο θα ήταν φυστικί!!

     Μουσικοκινητικό παιχνίδι, περπατώ στο ρυθμό της μουσικής και όταν σταματήσει ζωγραφίζω τον πόλεμο ή την ειρήνη με τα χρώματα που ταιριάζουν στο καθένα. (Θερμά – ψυχρά)

    Αν οι σκέψεις γίνουν λέξεις ποιες ταιριάζουν στον πόλεμο και ποιες στην Ειρήνη;;

Να σας συστηθούμε και φέτος??

Τα γλυκά μας «φιλαράκια» μας καλωσόρισαν και φέτος την πρώτη μέρα

Κάλλιο αργά παρά ποτέ …λέει ο σοφός λαός! Έτσι λοιπόν και μεις λέμε να σας συστηθούμε …και φέτος!!!ο

Το παρουσιολόγιο μας

5…4…3…2…1…0…ΕΚΤΟΞΕΥΣΗ. 25 Αστροναύτες καθημερινά αναζητούν τον πύραυλό με το όνομά τους για να ταξιδέψουν σε θαυμάσιους κόσμους χαράς και γνώσης!!!

Ανακαλύψαμε το πρώτο γράμμα του ονόματός μας με ένα μαγικό τρόπο… χρωματιστό και διασκεδαστικό!

Βρήκαμε πόσες φωνές/συλλαβές έχει. Μάθαμε να το λέμε με παλαμάκια, με πηδηματάκια αλλά και να μετράμε συλλαβές στα δάκτυλα.

Στη συνέχεια συνθέσαμε το όνομά μας με καπάκια και τα πήραμε ..για εργασία στο σπίτι … διότι εμείς δεν εγκαταλείπουμε την τσάντα στο σχολείο!!

Αφήσαμε στο σχολείο για εξάσκηση το επιτραπέζιο παιχνίδι Bingo που μας έφτιαξε η δασκάλα μας.

… κι έτσι γνωριστήκαμε και φτιάξαμε τη φετινή μας ομάδα. Φτιάξαμε κανόνες για να περνάμε όμορφα στο σχολείο χωρίς παρεξηγήσεις.

Με αυτό τον τρόπο ξεκίνησε η σχολική μας χρονιά με στόχο να «πλάσουμε μαζί τα όνειρά μας!!»