Ο κύκλος του νερού

Ο κύκλος του νερού

SAVE WATER

Το Ποταμάκι

Μετά τους Σχηματούληδες και τις σχηματοσυνθέσεις η πρώτη βροχή μας έδωσε αφορμή ν’ ασχοληθούμε με τον κύκλο του νερού. Αφού είδαμε τα παραπάνω σχετικά  βιντεάκια πειραματιστήκαμε με το νερό και τις ιδιότητές του. Μάθαμε ότι το νερό δεν έχει χρώμα, σχήμα, γεύση. Είδαμε ότι κάποια πράγματα διαλύονται μέσα στο νερό και κάποια όχι, κάποια βυθίζονται και κάποια επιπλέουν. Και μετά άρχισαν οι δημιουργίες ομαδικά (αφίσα για τον κύκλο του νερού-νεροπαίχνιδο αρίθμησης/χρωμάτων με ζάρι: “Από που θα πάρει τις περισσότερες σταγόνες του το σύννεφο;”) και ατομικά (σύννεφα που βρέχουν και ομπρέλες για να μην βραχούμε).

ΟΙ ΣΧΗΜΑΤΟΥΛΗΔΕΣ ΚΛΑΣΙΚΟ ΤΜΗΜΑ

ΣΧΗΜΑΤΟΣΥΝΘΕΣΕΙΣ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ

Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ

ΣΥΝΝΕΦΟ-ΟΜΠΡΕΛΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ

ΟΜΠΡΕΛΕΣ ΚΛΑΣΙΚΟ ΤΜΗΜΑ

Παγκόσμια ημέρα των ζώων 4 Οκτωβρίου

Παγκόσμια ημέρα των ζώων σήμερα κι εμείς την τιμήσαμε με απλές κατασκευές, ομαδικές και ατομικές, αφού μιλήσαμε για τα δικαιώματα των ζώων και πως πρέπει να τους φερόμαστε.

ΑΦΙΣΑ ΝΗΠΙΩΝ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ:"ΤΑ ΖΩΑ ΑΓΑΠΩ, ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΑ ΧΤΥΠΩ"

ΑΦΙΣΑ ΠΡΟΝΗΠΙΩΝ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ: "ΠΑΓΟΝΙ ΜΕ ΤΥΠΩΜΑ ΠΑΛΑΜΗΣ"

ΑΤΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ: ΣΚΥΛΑΚΙ, ΧΑΡΤΟΔΙΠΛΩΤΙΚΗ

ΑΤΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΛΑΣΙΚΟΥ: ΓΑΤΑΚΙ ΣΕ ΧΩΝΑΚΙ ΜΕ ΓΛΥΚΙΑ ΕΚΠΛΗΞΗ

Τρύγος

Μπαίνω μες στ’ αμπέλι σαν νοικοκυρά.

Να κι ο νοικοκύρης πού ‘ρχεται κοντά.

Έλα νοικοκύρη να τρυγήσουμε

κόκκινα σταφύλια να πατήσουμε.

Αφού είδαμε το χρώμα των σταφυλιών (άλλα μωβ, άλλα κιτρινοπράσινα), το σχήμα τους (άλλα πιο στρογγυλά, άλλα πιο οβάλ-μακρουλά) και το μέγεθός τους (άλλα πιο μεγάλα, άλλα πιο μικρά) κι αφού συμφωνήσαμε για το ποια είναι τα πιο πολλά (τα κόκκινα ή τα κιτρινοπράσινα) τα στήψαμε (άλλοι με τα χέρια, άλλοι με τα πόδια) και βγάλαμε το ζουμί τους δηλ. το μούστο. Το βάλαμε σ’ ένα μπουκάλι και περιμένουμε να κάνει η ζυμωση τη δουλειά της (κρασί ή ξύδι;)

Διαβάσαμε και την ιστορία της αλεπούς με τα σταφύλια και με αφορμή το μύθο φιλοτεχνήσαμε τα δικά μας τσαμπιά σταφύλι και φτιάξαμε όλοι μαζί μια κληματαριά.


Παρουσιολόγιο 2012-2013

Το φετινό παρουσιολόγιο του ολοήμερου τμήματος είναι εμπνευσμένο από τα 101 σκυλιά της Δαλματίας και προέκυψε από τα αδέσποτα της γειτονιάς που είναι φίλοι των παιδιών και τα ταΐζουν. Κάθε πρωί τα παιδιά βρίσκουν το κόκαλο με το όνομά τους και το τοποθετούν μέσα στο πιάτο του σκύλου τους. Σταθερό σημείο αναφοράς για τα παιδιά είναι ο σκύλος που εχει τη φωτογραφία τους στο μενταγιόν του και το όνομά τους στο πιάτο του.

Το κλασικό τμήμα προτίμησε να πετάξει στον ουρανό με πολύχρωμα αερόστατα

ΣΚΥΛΑΚΙ 2Εικόνα-005

Στιγμιότυπα καλοκαιρινής γιορτής 2012

Στιγμιότυπα από την καλοκαιρινή μας γιορτή “Ο Ορφέας και η μαγική φλογέρα” Τέσσερα κλασικά παραμύθια μπλέχτηκαν στον ονειρικό κόσμο ενός παιδιού με έναν εντελώς ανατρεπτικό τρόπο και με μια ακόμη πιο ανατρεπτική μουσική.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Τα αναμνηστικά μας.

Πριν σας αποχαιρετήσουμε για φέτος με αφορμή την παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος φτιάξαμε τις τελευταίες μας καλοκαιρινές κατασκευές. Λουλουδάκια, πουλάκια, ψαράκια, αιγαιοπελαγίτικα κάτασπρα σπιτάκια, και φυσικά το δικό μας πεντακάθαρο βυθό με πολύχρωμα ψαράκια.

Ραντεβού και πάλι από Σεπτέμβρη…..

Κ Α Λ Ο   Κ Α Λ Ο Κ Α Ι Ρ Ι ! ! ! !

ΑΝΑΜΝΗΣΤΙΚΑ DVD ΜΕ ΣΤΙΓΜΕΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΣΕ ΘΗΚΕΣ ΚΑΣΤΡΑΚΙΑ

Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΒΥΘΟΣ, ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟΣ ΚΑΙΖΩΝΤΑΝΟΣ

Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ BIZ ART ΑΠΟΨΗ. ΜΙΚΡΑ ΠΗΛΙΝΑ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΑ.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΑΠΟ ΠΗΛΟ

Γιορτή λήξης σχολικής χρονιάς

Άλλη μια σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της κι όλοι ετοιμαζόμαστε για τις καλοκαιρινές μας εξορμήσεις στη θάλασσα. Πριν όμως αποχαιρετήσουμε το σχολείο και ξεχυθούμε στις παραλίες ετοιμάσαμε την αποχαιρετιστήρια γιορτή μας με πολύ κέφι και χαρά και σας προσκαλούμε όλους να μας χειροκροτήσετε και να διασκεδάσετε μαζί μας. Να είστε όλοι εκεί την Τετάρτη 6 Ιουνίου στις 6:30μ.μ.

Χρόνια Πολλά μανούλες…

Για τη γιορτή της μητέρας τη δεύτερη Κυριακή του Μάη ετομάσαμε τις καρούλες μας με τις ευχές μας, και τα μικροδωράκια μας: ένα λουλόυδι από αυγοθήκη, ένα μικρό καδράκι – σημειωματάριο και φυσικά το βραβείο-έπαινο της καλής μαμάς. Χρόνια Πολλά σε όλες τις μανούλες!!!

Ο Μάιος μας έφτασε…

Ο Μάης έφτασε ξανά με λούλουδα στη γη και άνθη στα κλαδιά. Γι’ αυτό κι εμείς τον υποδεχτείκαμε φτιάχνοντας το κλασικό πρωτομαγιάτικο στεφάνι και πολύχρωμα λουλούδια από αυγοθήκες.

Ήρθες πάλι πασχαλιά…

Τελευταία βδομάδα σχολείου πριν τις διακοπές του Πάσχα και ο πυρετός των ετοιμασιών άρχισε. Όπως κάθε χρόνο φτιάχνουμε κουλουράκια, βάφουμε τ’ αβγά μας, όπως ορίζει το έθιμο, φτιάχνουμε λαμπάδες (αληθινές και χάρτινες), μαθαίνουμε για τη ζωή του Χριστού και τα Άγια Πάθη (όσο το επιτρέπει η ηλικία μας), φτιάχνουμε κοτοπουλάκια,πασχαλίτσες και λαζαράκια, κατασκευάζουμε πασχαλινά διακοσμητικά, σταυρούς, καλαθάκια και ευχετήριες κάρτες.