Είδαμε στο διαδίκτυο το μελοποιημένο ποίημα του Οδυσσέα Ελύτη “Γειά σου κύριε μενεξέ” και οι μαθητές εμπνεύστηκαν από αυτό και το απέδωσαν εικαστικά. Επίσης μετά τη βιωματική επεξεργασία των συναισθημάτωων, δημιούργησαν έναν αλλίωτικο κήπο…. “Τον κήπο των συναισθημάτων” όπου σε κάθε λουλούδι αποτύπωσαν ένα συναίσθημα. Ακολούθησε η παρασκευή… κολόνιας με ροδοπέταλα.
Εκτός από τα λουλούδια του κήπου μιλήσαμε για τα αγριολούλουδα και δραματοποιήσαμε την ιστορία “Η βασίλισσα των αγριολουλουδιών”
Στις 20 Μαΐου με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Μέλισσας, ασχοληθήκαμε με την κοινωνία των μελισσών.
Η μέλισσα είναι ένα έντομο το οποίο τιμήθηκε όσο κανένα άλλο σε κοσμήματα στην αρχαιότητα, τότε που οι άνθρωποι ζούσαν σε ισορροπία με τη φύση. Ο πιο σημαντικός επικονιαστής τιμάται σήμερα παγκοσμίως λόγω των κινδύνων από τους οποίους απειλείται με εξαφάνιση.
Μιλήσαμε με τα παιδιά για την επικονίαση, τους παράγοντες που προσβάλλουν αυτή την τόσο σημαντική διαδικασία και τι μπορούμε εμείς να κάνουμε για να την προστατεύσουμε.
Φτιάξαμε τη δική μας κυρηθρα και όλοι μας τη δική μας κυψέλη για την οποία ψηφίσαμε δημοκρατικά ένα όνομα.
Θυμηθήκαμε πως ήμασταν προνύμφες όταν ήρθαμε στο σχολείο και σιγά σιγά όλοι μαζί γίναμε ένα πολυβοο και εργατικό μελίσσι.
Παίξαμε το γνωστό παραδοσιακό παιχνίδι στην αυλή & ευχηθήκαμε σε όσες μέλισσες πέταξαν κοντά μας για τη γιορτή τους. Επίσης περιηγηθήκαμε διαδικτυακά στο:
Έχει καθιερωθεί η δεύτερη Κυριακή του Μαΐου να είναι αφιερωμένη στην ανιδιοτελή και άνευ όρων αγάπη …στη μητέρα. Στο Τμήμα μας οι μαθητές ετοίμασαν γιορτή – έκπληξη για τη μαμά. Ο ενθουσιασμός μεγάλος. Τα παιδιά ετοίμασαν δωράκια για τη μαμά και παγωτό για να τις προσφέρουν. Επίσης έγινε αναφορά στη Μητέρα όλων μας…την Παναγία. Δημιούργησαν κάρτες, έγραψαν στον υπολογιστή τις ευχές τους, ζωγράφισαν και τις αφιέρωσαν ποίημα που βρήκαμε στο διαδίκτυο. Έφτιαξαν με πηλό κόσμημα για να το προσφέρουν, ζωγραφιές, δίπλωμα καλύτερης μαμάς , τραγούδησαν και χόρεψαν μαζί τους… Περάσαμε υπέροχα!
Η δημιουργία της κάρτας….
Γράφουμε στον υπολογιστή ευχές για τη μαμά…
¨
Κόψαμε λουλούδια και καρδιές , τις ζωγραφίσαμε και στολίσαμε τις κάρτες μας
Σε φύλλο εργασίας βρήκαν τα γράμματα της λέξης ΜΑΜΑ και τα χρωμάτισαν….
Φτιάξαμε από πηλό μενταγιόν και τα βάψαμε για να τα χαρίσουμε στη μαμά..
Ετοιμάσαμε δίπλωμα για την καλύτερη μαμά του κόσμου……(Πηγή Διαδίκτυο)
Ζωγραφίσαμε για τη μαμά και της αφιερώσαμε το ποίημα “Ζωγρφίζω τη μαμά” της Ιωάννας Κυρίτση Τζιώτη και το βάλαμε με τη ζωγραφιά
Φτιάξαμε παγωτό για τις μητέρες…
Στολίσαμε την τάξη μας…….
Φτιάξαμε πανό….. με γράμματα που έκοψαν τα παιδιά και συνέθεσαν τη φράση “ΜΑΝΟΥΛΑ ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ”
Για τον στολισμό βάψαμε και γλάστρες με λουλούδια….
….και κόψαμε πολύχρωμες καρδιές
Τέλος μιλήσαμε για τη μητέρα όλων μας… την Παναγία…ψάξαμε στο διαδίκτυο και βρήκαμε μια εικόνα που μας άρεσε την εκτυπώσαμε και γράψαμε….
Στη γιορτή είπαμε ποίημα που είχαν μάθει τα παιδιά για τη μαμά, τραγούδησαν το’ένα φιλάκι είναι λίγο πολύ λίγο και το τραγούδι
από το you tube: “Χαίρε Αγίων, Αγία, Παναγία”
Η τάξη μας περιμένοντας τις μητέρες….
Ακολούθησε η απονομή διπλωμάτων, η προσφορά των δώρων από το κάθε παιδί στη μαμά, κέρασμα παγωτό και πολύς χορός!
Ημέρα της Μητέρας: Ένα “ευχαριστώ” που αξίζει να λέγεται κάθε μέρα
Κάθε δεύτερη Κυριακή του Μαΐου γιορτάζεται σε πολλές χώρες του κόσμου η Γιορτή της Μητέρας – μια μέρα αφιερωμένη σε εκείνη που, αθόρυβα και σταθερά, βρίσκεται πάντα στο πλευρό μας: τη μητέρα. Είναι μια μέρα που, όσο συμβολική κι αν είναι, έχει μεγάλη συναισθηματική βαρύτητα. Γιατί πίσω από αυτή τη λέξη, «μαμά», κρύβεται μια ολόκληρη ζωή προσφοράς, αγάπης και ανιδιοτέλειας.
Η μητέρα είναι ο πρώτος μας κόσμος. Είναι το πρώτο χάδι, η πρώτη φωνή που ακούσαμε, η πρώτη μορφή που αντικρίσαμε. Είναι εκείνη που αγρυπνεί όταν είμαστε άρρωστοι, που χαίρεται με τις χαρές μας και πονάει με τις λύπες μας. Είναι εκείνη που, ακόμα κι όταν κουράζεται, συνεχίζει να φροντίζει, να μαγειρεύει, να ακούει, να συμβουλεύει, να μας στηρίζει.
Η σημερινή μέρα δεν είναι απλώς μια ευκαιρία για λουλούδια και κάρτες. Είναι μια αφορμή να σταθούμε για λίγο και να αναλογιστούμε όλα όσα έχει κάνει και συνεχίζει να κάνει μια μητέρα για την οικογένειά της. Να της πούμε ένα «ευχαριστώ» που, όσο απλό κι αν ακούγεται, περικλείει όσα συχνά ξεχνάμε να εκφράσουμε.
Μια αγκαλιά, μια λέξη, ένα χαμόγελο ή ένα χειροποίητο δώρο από τα χέρια ενός παιδιού είναι αρκετά για να γεμίσουν την καρδιά της. Γιατί μια μητέρα δεν περιμένει τίποτα περισσότερο από το να δει το παιδί της καλά, χαρούμενο και γεμάτο αγάπη.
Αφιερώσαμε , λοιπόν, χρόνο σ’ αυτή τη μέρα. Όχι μόνο για να τιμήσουμε τις μητέρες μας, αλλά και για να θυμηθούμε τη δύναμη και τη σημασία του μητρικού ρόλου στην κοινωνία. Της είπαν τα παιδιά πόσο την αγαπάνε και της είχαν πολλές εκπλήξεις..
Τα νήπια παρατήρησαν το γράμμα του Μιρό ,το περιέγραψαν και έμαθαν πως γράφετε η λέξη μαμά…
Στη συνέχεια φιλοτέχνησαν τον δικό τους πίνακα ζωγραφικής με τη λέξη μαμά.
Έπειτα συζητήθηκε στην ολομέλεια τι κάνουν με τη μαμά και γιατί την αγαπούν…Ζωγράφισαν το πορτραίτο της μαμάς τους.
Έγραψαν την κάρτα για την μαμά τους και την φιλοτέχνησαν…
Τα παιδιά ετοιμάζουν την αφίσα με τα μηνύματα για την γιορτή της μητέρας.
Ζωγραφίζουν για τη μαμά τους
Φτιαχνουν τις καρδιές τους με τις λέξεις που αποκαλούμε την μαμά,μάνα ,μητέρα,μανούλα για να τους την χαρίσουν με μια μεγάλη αγκαλιά.
Ετοιμάζουμε το κέρασμα παγωτό για τις μανούλες. Τα παιδιά παρατηρούν και καταγράφουν τα υλικά και στη συνέχεια εκτελούν την συνταγή.
Ετοιμάζουν τα δωράκια για τις μαμάδες…Φτιάχνουν ένα αναμνηστικό καδράκι, με πηλό κατασκευάζουν το εαυτό τους με την μαμά τους
και το ζωγραφίζουν.
Φιλοτεχνούν τις φωτογραφίες τους με γλωσσοπίεστρα και παγιέτες
Ετοιμάζουν τα στέμματα για τις πριγκίπισσες της καρδιάς τους..
Όλα έτοιμα για την γιορτή…
Το παιχνίδι μας “μάτι ματάκια που κρύβεται το ζουζουνάκι;”. Οι μαμάδες μαντεύουν που είναι κρυμμένα τα ματάκια των παιδιών τους.
Οι πριγκίπισσες της καρδιάς μας…με τα βραβεία της καλύτερης μαμάς!
Οι αναμνηστικές μας φωτογραφίες την ημέρα της γιορτής με την μαμά τους.
Η Περιφερειακή Επόπτρια Ποιότητας της Εκπαίδευσης της Κρήτης και η Σύμβουλος Εκπαίδευσης ΠΕ70 της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της 3ης Ενότητας Ν. Χανίων κ. Παντελάκη Νεκταρία διοργάνωσαν διαδικτυακή επιμορφωτική ημερίδα για εκπαιδευτικούς και γονείς την Τετάρτη 14 Μαΐου 2025, 18.00-20.30, με θέμα «Η Κυβερνοασφάλεια μας αφορά όλους». Στο διαδικτυακό σεμινάριο συμμετείχαν και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας
Σήμερα Τρίτη 13 Μαίου οι μαθητές/-τριες του Νηπιαγωγείου μας παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Δες την Τροφή με Άλλο Μάτι” του Λυκείου Ελληνίδων. Μαζί με την εμψυχώτρια του προγράμματος παρατήρησαν και σχολίασαν έργα δημοφιλών ζωγράφων, καθώς και έμαθαν για το food art.
Κατα τη διάρκεια του εκπαιδευτικού προγράμματος είχαν την ευκαιρία να δημιουργήσουν τα δικά τους πορτρέτα προσώπων με λαχανικά.
Τα πορτρέτα αυτά επεξεργαστήκαν περαιτέρω και δημιουργικά κατά την επιστροφή τους στο σχολείο.
Την Τρίτη 6 Μαΐου πραγματοποιήσαμε μια ξεχωριστή επίσκεψη στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής!
Μόλις φτάσαμε, μας υποδέχτηκαν με χαμόγελα οι υπεύθυνοι του πάρκου του Δήμου Βόλου και μας εξήγησαν πόσο σημαντικό είναι να γνωρίζουμε και να ακολουθούμε τους κανόνες του δρόμου.
Περπατήσαμε μέσα στο πάρκο, όπου υπήρχαν μικρογραφίες δρόμων, φανάρια, διαβάσεις πεζών, πινακίδες και κυκλικοί κόμβοι – όλα όπως στον πραγματικό δρόμο, αλλά σε μικρότερη κλίμακα! Μάθαμε πώς να περνάμε τον δρόμο με ασφάλεια, τι σημαίνουν τα χρώματα του φωτεινού σηματοδότη και πότε πρέπει να δίνουμε προτεραιότητα.
Το πιο διασκεδαστικό μέρος ήταν όταν κάναμε βιωματικά παιχνίδια και οδηγήσαμε μέσα στο πάρκο ακολουθώντας τους κανόνες!
Μάθαμε πώς να οδηγούμε σωστά, να σταματάμε στα σήματα και να προσέχουμε τους πεζούς και τους άλλους οδηγούς.
Στο τέλος, μιλήσαμε όλοι μαζί για αυτά που μάθαμε και πώς μπορούμε να γίνουμε υπεύθυνοι πεζοί και μελλοντικοί οδηγοί.
Ήταν μια πολύ όμορφη και χρήσιμη εμπειρία που θα μας βοηθήσει στην καθημερινότητά μας.
Ευχαριστούμε τον Δήμο Βόλου για την συνεργασία και την ευκαιρία αυτή που δόθηκε στους μαθητές μας!
Σήμερα Τρίτη 6 Μαίου το σχολείο μας επισκέφτηκε το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής όπου τα παιδιά έλαβαν μέρος σε σχετικές βιωματικές δραστηριότητες και δραστηριότητες επίδειξης από τις εμψυχώτριες του εκπαιδευτικού προγράμματος. Τα παιδιά έλαβαν βιωματικές γνώσεις σχετικά με:
την ορθή συμπεριφορά τους μέσα στο αμάξι
την ορθή συμπεριφορά των πεζών
και την ορθή οδήγηση βάσει των σημάτων του ΚΟΚ
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής μας – τα παιδιά έκαναν έρευνα πεδίου – φωτογραφίζοντας και αναπαριστώντας μέσω σχεδίου τα σήματα που έβλεπαν για να τα επεξεργαστούμε περαιτέρω μέσα στην τάξη.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή