Μετά την εστίασή μας στην αξία της τελείας και τη βιωματική διερευνητική ανάλυση του χρωματικού κύκλου, εστιάσαμε στην έννοια της γραμμής και τα είδη της.
Διερευνήσαμε τις αρχικές ιδέες των παιδιών με το ερώτημα
– Τι είναι η γραμμή; Μπορείς να κάνεις μία γραμμή;
και στη συνέχεια με την τεχνική brainstoriming/ ιδεοθύελλα ανταλλάξαμε τις ιδέες μας για τα διαφορετικά είδη γραμμών – την ευθεία, την καμπυλωτή, την κυματιστή/ τη γραμμή θάλασσα, τη γραμμή κάστρο, τη γραμμή βουνό κλπ,
στη συνέχεια, τα παιδιά προσκλήθηκαν να δημιουργήσουν το ανθρωπάκι τους με μαλλιά διαφορετικών γραμμών.
Για το pdf πατάτε Η Γραμμή.
Γενικεύσαμε τις γνώσεις, με το εκπαιδευτικό βίντεο “Το ταξίδι μίας κόκκινης γραμμής”
και αναζητήσαμε αντίστοιχες χρωματιστές γραμμές στο χώρο.