Αξιολόγηση Εργαστηρίου-Συνολική αποτίμηση και αναστοχασμός πάνω στην υλοποίηση
Εκδηλώσεις Διάχυσης
Στο τέλος του προγράμματος , σύμφωνα με την περιγραφική αυτοαξιολόγηση των παιδιών και
τις απόψεις που εξέφρασαν αυθόρμητα στην ολομέλεια ,
τα παιδιά αναγνώρισαν το φαινόμενο της ενδοσχολικής βίας και τις μορφές της , τα συναισθήματα που προκαλεί η βία και
την έννοια του δίκαιου και του άδικου.
Συνειδητοποίησαν τη σπουδαιότητα του παρατηρητή στην αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού και
απόκτησαν τη δυνατότητα να υπερασπίζονται τον εαυτό τους
και τους άλλους όταν εκφοβίζονται. Αντιλήφθηκαν ότι όλοι είναι διαφορετικοί αλλά ίσοι και ότι τα φαινόμενα βίας πρέπει να εξαληφθούν.
Παρατηρώντας την εικαστική έκφραση των παιδιών ,οι γνώσεις τους έχουν διαφοροποιηθεί συγκριτικά με τις αρχικές τους αντιλήψεις.
Έμαθαν τον τρόπο διαχείρισης καταστάσεων ενδοσχολικής βίας και τις στάσεις που μπορούν να τηρούν απέναντι σε αυτές.
Ολοκληρώνοντας τον συγκεκριμένο κύκλο δεξιοτήτων πραγματοποιήθηκαν εκδηλώσεις διάχυσης στο ενδοσχολικό περιβάλλον.
Τα τμήματα της πρώτης και της δευτέρας δημοτικού του 18ου και 29ου Δημοτικού σχολείου, καθώς και τα παιδιά του 10ου Νηπιαγωγείου ξεναγήθηκαν
στην έκθεση των εργασιών των παιδιών σχετικά με την ενδοσχολική βία που αφορούσε στη θεματική ενότητα του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων “Δε μαλώνω, δε μαλώνω, αγκαλιά μεγάλη απλώνω”
από όλα τα εργαστήρια που πραγματοποιήθηκαν .
Τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά, αντιλήφθηκαν τον στόχο των εργαστηρίων και παρακολούθησαν
με ιδιαίτερο ενθουσιασμό τα έργα των νηπίων. Εν κατακλείδι το σύνθημα <<Ναι στη φιλία,Όχι στη βία>> ακούστηκε ομόφωνα από όλα τα παιδιά.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ



ΌΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΑΛΛΑ ΙΣΟΙ
Ευχαριστούμε πολύ τους συναδέλφους και τα παιδιά των σχολείων που συμμετείχαν στην παρουσίαση των εργασιών μας.