ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ

Στα πλαίσια του εορτασμού του Πολυτεχνείου, ασχοληθήκαμε τις προηγούμενες μέρες με τα γεγονότα του Πολυτεχνείου.  Οι μαθητές παρακολούθησαν σχετικά βίντεο στο διαδίκτυο, παρατήρησαν τις αφίσες που είχαμε αναρτήσει, γνώρισαν τους ήρωες της Ντενεκεδούπολης (ανάγνωση και επεξεργασία παραμυθιού) και  μέσα από αυτές τις δραστηριότητες  οι μαθητές κατενόησαν τις έννοιες Δημοκρατία – δικτατορία και πως επηρεάζουν τη ζωή μας.Ακολούθησε ομαδική εργασία για τη δικτατορία και τη δημοκρατία ενώ παράλληλα εκφράστηκαν δημιουργικά φτιάχνοντας  τον αγαπημένο ήρωα της   Ντενεκεδούπολης. Παρατήρησαν μέσα από φωτογραφίες και πίνακες  την πρόσοψη του Πολυτεχνείου την ανέλυσαν ως προς τα σχήματα και  ζωγραφίζοντας και κόβοντας τα αντίστοιχα σχήματα δημιούργησαν το Πολυτεχνείο.  Κατά την επεξεργασία της θεματικής δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στην σημασία της Ειρήνης  και οι μαθητές έφτιαξαν περιστέρια και έγραψαν τη λέξη ΕΙΡΗΝΗ. Τα νήπια συνεργάστηκαν και  έφτιαξαν πανό με τις λέξεις  ΨΩΜΙ – ΠΑΙΔΕΙΑ- ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.  Επίσης μέσα από το χρονικό των γεγονότων του Πολυτεχνείου άκουσαν και έμαθαν σχετικά τραγούδια, τα οποία είπαμε με μουσικά όργανα στη γιορτή μας. Τα ίδια τα παιδιά επιμελήθηκαν και τον στολισμό της τάξης επιλέγοντας τις εργασίες που θα βάλουμε στο σκηνικό και στο ταμπλό μας. Επίσης στη γιορτή οι Νηπιαγωγοί των πρωινών και Ολοήμερων Τμημάτων (στην τάξη τους) έπαιξαν κουκλοθέατρο την Ντενεκεδούπολή

 

 

2
Το σκηνικό της γιορτής

 

 

P1010949
Η Ντενεκεδούπολη
P1010954
Τα περιστέρια της Ειρήνης

 

P1010944
Το Πολυτεχνείο

Από το κουκλοθέατρο που παίξαμε στο Νηπιαγωγείο τη μέρα της γιορτής

P1010965
Η ΝΤΕΝΕΚΕΔΟΥΠΟΛΗ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *