Το δικό μας παραμύθι!
Τα παιδιά συνθέτουν το δικό τους πρώτο παραμύθι με αφορμή δύο κάρτες που διάλεξαν από το παραμυθόκουτο (γάτα, βασίλισσα), καλλιεργώντας τη φαντασία , το λόγο και την δημιουργικότητά τους. (Η εκπαιδευτικός σε ρόλο γραφέα)
Η γάτα της βασίλισσας (16-1-2024)
Μια φορά και έναν καιρό ήταν μια βασίλισσα που ζούσε σε ένα πολύ όμορφο και στολισμένο παλάτι. Το όνομά της ήταν Αγάπη. Μία νύχτα , μια μαύρη γάτα με τρομακτικά μάτια πλησίασε την βασίλισσα και την παρακάλεσε να την πάρει στο παλάτι να μείνουν μαζί,να γίνουν φίλες, να μην είναι μόνη της.
Η βασίλισσα αφού την άκουσε της είπε: «Αυτό είναι δύσκολο ,γιατί με τις βρώμικες πατούσες σου μπορεί να ανέβεις πάνω στο κρεβάτι μου και μου το λερώσεις».
«Συμφωνώ» είπε η γάτα «γι`αυτό θα κοιμάμαι στο πάτωμα». Η βασίλισσα είπε: «Καλή ιδέα, νομίζω». Από τότε έζησαν μαζί στο παλάτι αυτές καλά και εμείς καλύτερα!
Τα παιδιά ζωγράφισαν τις σκηνές του παραμυθιού και αποφάσισαν να τις παίξουν.
Πρόγραμμα αγωγής υγείας “Στοματική υγιεινή”
Επισκέφθηκε το σχολείο μας η κ. Σοφία Τέφα , επισκέπτρια υγείας για να παρουσιάσει στους μαθητές πρόγραμμα αγωγής υγείας με τίτλο “Στοματική υγεία “. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να μάθουν πόσο σημαντική είναι η στοματική υγιεινή ,πως επιδρά σ` αυτή η διατροφή, ποια τρόφιμα είναι ωφέλιμα και ποια όχι, και πως καθημερινά φροντίζουμε τη στοματική υγεία.
Κοπή Πρωτοχρονιάτικης Πίτας
ΕΥΧΕΣ!
Επίσκεψη του Αη-Βασίλη στο σχολείο μας!
Με πολλή χαρά και έκπληξη οι μαθητές/τριες του 2ου Νηπαιαγωγείου Βραχναιίκων υποδέχτηκαν τον Αη-Βασίλη στο χώρο του σχολείου τους. Μοίρασε χαμόγελα και δώρα (γουράκια -βραχιολάκια ) σε όλα τα παιδιά !
Ευχαριστούμε τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου Βραχναιίκων ,που βοήθησε τον Αη-Βασίλη να βρει τον δρόμο για το σχολείο μας και για την προσφορά του στα δωράκια! Τους ευχόμαστε “Καλά Χριστούγεννα και Καλή χρονιά με υγεία και χαρές!”
Χριστουγεννιάτικες δραστηριότητες
Τα παιδιά στόλισαν το χριστουγεννιάτικο δέντρο.
Διαβάσαμε βιβλία.
Έβαλαν τη λέξη στη σωστή εικόνα.
Έβαλαν τις εικόνες στη σωστή σειρά και έφτιαξαν μια ιστορία.
“Ποιο ρούχο κάθε φορά φοράει ο Αη-Βασίλης;” Τοποθέτησαν τις καρτέλες στη σωστή σειρά.
Έδωσαν τις δικές τους ευχές !
Έπαιξαν το παιχνίδι “Βρες τα ίδια”
Τοποθέτησαν τις εικόνες στη σωστή γιορτή.
Έφτιαξαν χριστουγεννιάτικες κάρτες.
Έπαιξαν το “Καλικαντζαροχωριό”
“Κινήσου σαν…” (αγγελάκι, μπάλα, στρατιωτάκι, ταρανδάκι, Αη-Βασίλης κλπ). Τα παιδιά είναι χωρισμένα σε ομάδες.
Τα παιδιά χωρισμένα σε ομάδες προσπαθούν ν` απαντήσουν σε ερωτήσεις που έχουν σχέση με τα Χριστούγεννα.Όποια ομάδα βρίσκει πρώτη την απάντηση παίρνει ένα καπάκι. Νικήτρια η ομάδαπου θα μαζέψει τα περισσότερα.
Ετοιμάσαμε το γράμμα στον Αη-Βασίλη!
Χριστουγεννιάτικες κατασκευές: Αη Βασίλης, χριστουγεννιάτικες μπάλες, άγγελοι, φάτνη
Στήσαμε το σκηνικό , κάναμε πρόβες για τη χριστουγεννιάτικη γιορτή μας με τίτλο “Η Γιρλάντα της Αγάπης” και ετοιμάσαμε το χώρο για να υποδεχτούμε τους γονείς.
Συγκέντρωση τροφίμων για το ίδρυμα “Κιβωτός της Αγάπης” στην Πάτρα.
Διδακτική αξιοποίηση του βιβλίου «Αουτς»
Η εκπαιδευτικός διάβασε το βιβλίο στα παιδιά.
Ποια ζώα συνάντησε ο σκντζόχοιρος μέχρι να απαλλαχτεί από αυτά που κουβαλούσε στην πλάτη του και να μπει στη φωλιά του;
Τα παιδιά δημιουργούν το χάρτη του παραμυθιού.
Είχαν την ιδέα να κάνουν τον χάρτη επιτραπέζιο παιχνίδι.
Βάζουν σε διαδοχική σειρά όλα τα αντικείμενα που καρφώθηκαν στην πλάτη του σκαντζόχοιρου .
Χωρίζονται σε ομάδες και αναλαμβάνουν να ζωγραφίσουν σε μικρά χαρτάκια τα αντικείμενα που καρφώθηκαν στα αγκάθια του.
Τα κολλούν στην πλάτη τους με σελοτέιπ και προσπαθούν με διάφορους τρόπους που υποδεικνύει κάθε φορά η ομάδα να τα ξεφορτωθούν χωρίς να τα βγάλουν με τα χέρια (στριφογυρίζοντας στο χαλί, τρίβοντας πλάτη με πλάτη, ακουμπώντας την πλάτη σε ένα τοίχο κλπ) . Νικήτρια η ομάδα που θα βγάλει τα περισσότερα.
Ζωγράφισαν σκαντζοχοιράκια!
Στο τέλος διασκέδασαν με ένα τραγουδάκι!
Μιας και βρισκόμαστε στον μήνα των Χριστουγέννων είδαμε και το παρακάτω τρυφερό βιντεάκι!
Ερωτηματολόγιο για γονείς
Σας παρακαλούμε να εκφράσετε τις δικές σας προτάσεις σχετικά με το τι άλλο θα επιθυμούσατε να
περιέχεται στο ιστολόγιο του σχολείου ή απλά να διατυπώσετε τις εντυπώσεις
σας ή τις ιδέες σας για νέες προσθήκες παιδαγωγικού περιεχομένου.