Στο πρώτο εργαστήρι στην πρώτη μας δραστηριότητα είδαμε πολλά video με τον κύκλο του Νερού και το ταξίδι της σταγονούλας για να καταλάβουμε σε όλο το φάσμα του κύκλου του Νερού. Ακούσαμε επίσης πολύ όμορφο τραγούδι με το ταξίδι της σταγονούλας.
Στην δεύτερη δραστηριότητά μας αποτυπώσαμε με χαρτοκολλητική ατομική με τον κύκλο του Νερού
Στο ίδιο εργαστήρι στην τρίτη δραστηριότητα επεξεργαστήκαμε το ποιήμα του Ζαχαρία Παπαντωνίου και κάναμε αντιστοίχιση στίχων με εικόνα με χαρτοκολλητική
Στο επόμενο εργαστήρι κάναμε πειράματα… Νερο+Ζάχαρη
Νερό + Αλάτι
Νερό + Λάδι
Νερό + Νόμισμα
Νερό + Χαρτί
Προβληματιστηκαμέ για το τί γίνεται σε κάθε περίπτωση.Το χαρήκαμε πολύ.
Μετά στην τηλεόραση κάναμε εμπέδωση των όσων μάθαμε απο το wardwall ,κουιζ, αινίγματα, χρησιμότητα και μή του νερού, κρυπτόλεξο, σταυρόλεξο
Σε άλλο εργαστήρι έχοντας τον κύκλο του Νερού σε φωτογραφία περιγράψαμε τις εικόνες ομαδικά.
Κάναμε μαθηματικά με τον κύκλο του Νερού
Στο τελευταίο εργαστήρι εξασκηθήκαμε στον προγραμματισμό του ρομπότ που έχουμε στο σχολείο μας ταξιδεύοντας πάνω στην πίστα του κύκλου του Νερού,
Τα παιδιά επέλεγαν το σημείο που θέλανε να πάει το ρομπότ και το σημείο εκκίνησης το επέλεγε η δασκάλα ώστε ο προγραμματισμός των κινήσεων να είναι άλλοτε πιο εύκολος και άλλοτε πιο δυσκολος επιλέγοντας στο πιο δύσκολο επίπεδο να προγραμματιστεί το ρομπότ να κάνει στροφή .Ο προγραμματισμός γίνεται πατώντας πάνω στο ροπμότ τα βελάκια των 4 κατευθύνσεων τόσες φορές όσες θέλουμε να κάνει τα αντίστοιχα βήματα μπροστά , αριστερά, πίσω και δεξιά.
Τα παιδιά το διασκέδασαν ιδιαίτερα εξασκώντας την μηχανιστική σκέψη τους και την μαθηματική διεργασία του προγραμματισμού.
Ολοκληρώσαμε και τον τρίτο κύκλο εργαστηρίων με θέμα ”Ο Κύκλος του Νερού” μέσα απο την εκπαιδευτική ρομποτική ”STEAM”
με επιτυχία !