ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ E-TWINNING:

«Από τον σπόρο στον καρπό… μια Ελλάδα στη χούφτα μου κρατώ». From the seed to the fruit … i hold a Greece in my handful.

Το πρόγραμμα θα διαρκέσει όλη τη χρονιά και το νηπιαγωγείο μας θα συνεργαστεί με άλλα δύο νηπιαγωγεία, το νηπιαγωγείο της Αγίας Παρασκευής Ν. Θεσσαλονίκης και το Griekse School Utrecht στην Ολλανδία.

Τα προγράμματα e twinning είναι μια Eυρωπαϊκή δράση μέσω της οποίας σχολεία από διαφορετικές Eυρωπαϊκές χώρες, συνεργάζονται ώστε να αποκομίσουν παιδαγωγικά, κοινωνικά και πολιτισμικά οφέλη.

Επίσης θα γίνουν κάποιες τηλεδιασκέψεις μέσω της πλατφόρμας του e twinning, με σκοπό να «συναντηθούν» εικονικά τα νήπια μας με τα νήπια από τα άλλα νηπιαγωγεία, όπως και με τις δασκάλες τους για να ανταλλάξουμε ιδέες, να δούμε πως  προσέγγισαν το θέμα τα άλλα παιδιά Αυτό το εικονικό ταξίδι θα δώσει στα νήπιά μας την ευκαιρία να συνεργαστούν με άλλα νήπια και θα προσπαθήσουν να επικοινωνήσουν μεταξύ τους ανταλλάσσοντας εμπειρίες και φτάνοντας στη μάθηση μέσα από τα βιώματά τους.

Παρουσίαση των σχολείων:

2ο Νηπιαγωγείο Κυμίνων

 

 

 

 

 

 

 

Το Νηπιαγωγείο της Ουτρέχτης έχει δύο τμήματα Νήπια 1 (Νηπιαγωγός Ήρια Ασανάκη) και Νήπια 2 (Νηπιαγωγός Ρένα Τζάνη). Στο σχολείο φοιτούν παιδιά από την Ελλάδα, αλλά και παιδιά Ελλήνων μεταναστών 2ης και 3ης γενιάς που μιλούν Ολλανδικά ή Αγγλικά ως μητρική ή δεύτερη γλώσσα.

Η Ουτρέχτη, δήμος και πρωτεύουσα της Ολλανδικής επαρχίας της Ουτρέχτης, είναι η τέταρτη μεγαλύτερη πόλη της Ολλανδίας.

Το νηπιαγωγείο Αγίας Παρασκευής Θεσσαλονίκης αποτελείται από δύο τμήματα. Το Α1 και το Α2 τα οποία συμμετέχουν στο πρόγραμμα e twinning. Η Αγία Παρασκευή είναι κωμόπολη του δήμου Θέρμης, της Περιφερειακής Ενότητας Θεσσαλονίκης και προάστιο της πόλης της Θεσσαλονίκης. Βρίσκεται σε απόσταση 24 χλμ. νοτιοανατολικά της Θεσσαλονίκης (Πηγή: https://el.wikipedia.org).

 

 

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε στο παρακάτω link:

<div class=»padlet-embed» style=»border:1px solid rgba(0,0,0,0.1);border-radius:2px;box-sizing:border-box;overflow:hidden;position:relative;width:480px;height:352px;max-width:100%»><iframe src=»https://padlet.com/padlets/x516lxbr7l7nlbt7/embeds/preview_embed» style=»width:100%;height:100%;display:block;padding:0;margin:0″ frameborder=»0″></iframe></div>

 

Το θέμα ενσωματώθηκε στο Αναλυτικό Πρόγραμμα , προσεγγίστηκε διαθεματικά και συνδέθηκε με  τις εξής γνωστικές περιοχές :

Παιδί και περιβάλλον: με στόχο τα νήπια να αποκτήσουν γνώσεις σχετικά με την σπορά, τις αγροτικές εργασίες, να κατανοήσουν την αλληλεπίδραση που υπάρχει φυσικό περιβάλλον , το κλίμα και τις ανθρώπινες εργασίες.

Παιδί και μαθηματικά: με στόχο την προσέγγιση χρονικών έννοιων μέσα από βιωματικές δράσεις και φύλλα εργασίας  σχετικά με την εξέλιξη και ανάπτυξη του φυτού

Παιδί και Λογοτεχνία μέσα από την ανάγνωση λογοτεχνικών κειμένων όπως η Τουλιπίτσα της Ζωρζ Σαρή, και Φυτρώνει φυτρώνει ο σπόρος , της Σ. Γκοντουιν

Παιδί και Έργα Τέχνης μέσα από την προσέγγιση έργων τέχνης του Βίνσετ Βαν  Γκογκ όπως: Vincent van Gogh, Noon: Rest from work (after Millet), Tascen portfolio, Van Gogh, , 2001,  Σπορέας το ηλιοβασίλεμα» 1888 (Βαν Γκογκ) ΜΕΛΕΤΗ ΑΠΟ ΤΗΝ :  ΜΑΡΙΑ   ΟΥΖΟΥΝΟΓΛΟΥ
[http://texni-zoi.blogspot.com/2013/03/blog-post_18.html], κ.α.