ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ! Διάδωσε καλοσύνη! Σπάσε τη σιωπή!

Το 2ο Νηπιαγωγείο Φιλιατρών υλοποίησε τη δράση «Κοιτάζω με Καλοσύνη – Τα Θαύματα του Σχολείου μας»https://blogs.sch.gr/2nipfiliat/2026/02/26/koitazo-me-kalosyni-ta-thaymata-toy-scholeioy-mas/, με στόχο την πρόληψη της ενδοσχολικής βίας και του εκφοβισμού.

IMG 20260227 125214 eikona Viber 2026 05 26 18 37 46 265


Μετάβαση στο άρθρο»