Το 2ο Νηπιαγωγείο Φιλιατρών υλοποίησε τη δράση «Κοιτάζω με Καλοσύνη – Τα Θαύματα του Σχολείου μας»https://blogs.sch.gr/2nipfiliat/2026/02/26/koitazo-me-kalosyni-ta-thaymata-toy-scholeioy-mas/, με στόχο την πρόληψη της ενδοσχολικής βίας και του εκφοβισμού.
…
