Στο πλαίσιο του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων «Στη δική μας τάξη, η μοναδικότητα θα λάμψει» (Συμπερίληψη – Αλληλοσεβασμός – Διαφορετικότητα), το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στον μαθητικό διαγωνισμό «Αυτό που μας ενώνει», ο οποίος υλοποιείται με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία (3 Δεκεμβρίου) και στόχο έχει να ενισχύσει την ενσυναίσθηση των παιδιών και τη θετική στάση απέναντι στη διαφορετικότητα στους δημόσιους χώρους.¨Αυτό-που-μας-ενώνει¨-Παγκόσμια-Ημέρα-Ατόμων-με-Αναπηρία-2025
Συζητήσαμε λοιπόν με τα παιδιά για το πώς οι χώροι πρασίνου, όπως το πάρκο της γειτονιάς, μπορούν να λειτουργούν ως τόποι όπου όλοι μπορούν να παίξουν και να…
Μετάβαση στο άρθρο»