Με το συγκεκριμένο εργαστήριο το οποίο εντάσσεται στην θεματική: «Ζω καλύτερα-ευ ζην/οδική ασφάλεια» ως στόχο, είχαμε να κάνουμε μια εισαγωγή στο στο θέμα της οδικής ασφάλειας, το οποίο προσεγγίστηκε μέσα από βιωματικές δραστηριότητες. Έχοντας ως αφορμή, τα οδικά έργα που γίνονταν την περίοδο αυτή στους δρόμους τις πόλης μας και που είχαν παρατηρήσει τα παιδιά, καθώς και τον «Ιππότη Ευγένιο», από το βιβλίο “Γίνε Ιππότης της Οδικής Ασφάλειας” https://drive.google.com/drive/folders/1kok_jJq2E5bZJnXofT13EA1l5RhnCvI1?usp=sharing ο οποίος καλεί τα παιδιά να συμμαχήσουν μαζί του και να ιδρύσουν το Τάγμα των Ιπποτών της Οδικής Ασφάλειας, τα παιδιά ενίσχυσαν τις γνώσεις τους όσον αφορά την ασφαλή τους μετακίνηση ως πεζοί και επιβάτες. Μέσα από, παρακολούθηση σχετικών επιμορφωτικών βίντεο και υλικού από το διαδίκτυο αλλά και μέσα από βιωματικά παιχνίδια οι μαθητές πήραν πληροφορίες σχετικά με το πώς πρέπει να διασχίζουμε με ασφάλεια το δρόμο, τα φανάρια, έμαθαν τα πιο βασικά σήματα οδικής κυκλοφορίας και σε ποιες κατηγορίες χωρίζονται (απαγορευτικά, προειδοποιητικά, υποχρεωτικά), αλλά και για την σωστή συμπεριφορά που πρέπει να έχουν οι επιβάτες οχήματος Ι.Χ. και ΜΜΜ. Ακόμη με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου (3 Ιουνίου) μιλήσαμε για τα μέσα μεταφοράς που είναι φιλικά προς τον πλανήτη και την σημασία που έχει το να υιοθετήσουμε πιο βιώσιμους τρόπους μετακίνησης για να μειώσουμε τις εκπομπές καυσαερίων που εκπέμπουν τα συμβατικά μέσα μεταφοράς.
Μέσα από το συγκεκριμένο εργαστήριο οι μαθητές, ήρθαν σε επαφή με έννοιες όπως πεζός, όχημα, οδική συμπεριφορά, κ.ά. κατανόησαν πως για την ασφαλή μετακίνηση είναι απαραίτητη και η ακοή, πέρα από την όραση, έμαθαν σχετικά με τις διαβάσεις των πεζών και ανέπτυξαν δεξιότητες επικοινωνίας, κριτικής σκέψης, συνεργασίας, υπευθυνότητας και ψηφιακού γραμματισμού.



