Η Αποταμίευση στο Νηπιαγωγείο μας.
Σχετικά με την Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης, η Φένια Φεγγαρένια έφερε τον φίλο της τον Κουμπαρά για να μας μιλήσει για την έννοια της αποταμίευσης. Μαζί του ήρθε και ο φίλος του ο μέρμηγκας να βοηθήσει καθώς μας μίλησε για την έννοια του “αποθέματος” της τροφής που χρειάζεται να προετοιμάσει ώστε το χειμώνα να μην πεινάσει. Γεμίσαμε το σακούλι του μέρμηγκα λοιπόν με φασόλια.
Αφού μιλήσαμε για την αποταμίευση και τα παιδιά είπαν τι θα μπορούσαν να αγοράσουν με τα χρήματα που θα μαζέψουν στον κουμπαρά, συζητήσαμε ότι δεν μπορούμε να αγοράσουμε τα πάντα.. Καταγράψαμε, λοιπόν, τις απαντήσεις τους και στη συνέχεια ζωγραφίσανε τι δεν αγοράζεται…
Στο τέλος φτιάξαμε το δικό μας κουμπαρά για να κάνουμε αποταμίευση και να έχουμε έτσι χρήματα να ψωνίσουμε όταν χρειαστούμε κάτι και να βοηθάμε τους γονείς μας όπως είπαν κάποια παιδάκια.
Εθνική Επέτειος του ΟΧΙ
Τιμήσαμε και φέτος την επέτειο του ιστορικού ΟΧΙ των Ελλήνων απέναντι στον πόλεμο, στην υποδούλωση, στην υποταγή. Τιμήσαμε τους ήρωες προγόνους μας που αγωνίσθηκαν για την Ελευθερία μας, την Ειρήνη και την Εθνική Κυριαρχία μας.
Ξεκινήσαμε με την αποσαφήνιση των εννοιών ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΕΤΕΙΟΣ, ΕΘΝΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ, ΣΥΜΒΟΛΟ αλλά και τα δίπολα ΚΑΤΟΧΗ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, ΕΙΡΗΝΗ-ΠΟΛΕΜΟΣ, ΟΧΙ-ΝΑΙ.
ΕΙΡΗΝΗ-ΠΟΛΕΜΟΣ: Από αυτό το δίπολο ξεκινήσαμε γιατί αυτό ως έννοιες είναι γνώριμο στα παιδιά. Χρησιμοποιώντας ως εποπτικό υλικό τις ήδη προϋπάρχουσες απόψεις των παιδιών αλλά και το διαδίκτυο, μιλήσαμε για την Ειρήνη, το σύμβολό της 🕊️ , το σήμα της, ☮️, τα δεινά του πολέμου, και με την ανάγνωση του βιβλίου ΕΙΡΗΝΗ του Αριστοφάνη σε διασκευή για παιδιά της Σοφίας Ζαραμπούκα,
φτιάξαμε το καδράκι μας για να μεταφέρουμε το μήνυμα της Ειρήνης,
ζωγραφίσαμε το δικό μας σύμβολο της Ειρήνης, τα δικά μας περιστέρια της Ειρήνης με τα χέρια μας γιατί ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΙΡΗΝΗ.
Μετά γίναμε μια αλυσίδα της Ειρήνης
και τραγουδήσαμε ” Αν όλα τα παιδιά της Γης”.
Παίξαμε και ένα παιχνίδι με καρδιές κομμένες στη μέση σε διαφορετικό σχήμα όπου με το τραγούδι της ειρήνης έπρεπε το κάθε παιδί να βρει το ταίρι του ώστε να σχηματιστεί η καρδιά. Αγαπάμε την ΕΙΡΗΝΗ που μας δίνει ζεστασιά και αγάπη στη καρδιά. 
Με την βοήθεια του διαδικτύου παρακολουθήσαμε το βίντεο
για το ιστορικό των γεγονότων.
Μιλήσαμε με αφορμή το βίντεο για την 28η Οκτωβρίου, συζητήσαμε για τη λέξη ΟΧΙ, ότι είναι μια δυνατή λέξη και τι σημαίνει ενώσαμε τις φωνούλες, ενώσαμε και τη 28 Οκτωβρίου 1940 και συζητήσαμε ότι οι Έλληνες είπαν όχι στο πόλεμο, όχι στη λύπη, στη πείνα όχι στους Ιταλούς με αρχηγό το Μουσολίνι που ήθελε να μπει από τα βουνά της Πίνδου σε όλη την Ελλάδα και επειδή δεν τα κατάφερνε ζήτησε βοήθεια από τον αρχηγό των Γερμανών τον Χίτλερ ( είδαμε ποιοι είναι και ζωγραφίσαμε τις σημαίες των χωρών τους και τις βάλαμε στη παρεούλα μαζί με το ΟΧΙ και τη φράση 28 Οκτωβρίου 1940.)
Στη συνέχεια μάθαμε τον ΕΘΝΙΚΟ ΥΜΝΟ της Ελλάδας μας, και αφού χειροτεχνήσαμε τη δική μας σημαία φωνάξαμε δυνατά ΑΕΡΑΑΑΑΑ!

Όλοι μαζί, μία ομάδα, κάναμε ομαδικές εργασίες με θέμα το δίπολο ΟΧΙ-ΝΑΙ, και αυτό μάς έδωσε μεγάλη χαρά γιατί συνεργαστήκαμε και σε μεγάλη ομάδα αλλά και σε μικρές συναποφασίζοντας και δημιουργήσαμε όμορφο αποτέλεσμα.
Ομαδική αφίσα που κάναμε τα βουνά της Πίνδου
και ζωγράφισαν τα παιδιά το δικό τους στρατιώτη
και κολλήσαμε το ΟΧΙ και τη λέξη ΑΕΡΑΑ που αποκαλύφθηκαν με το πειραματισμό μας με τα υλικά: ζεστό νερό, σόδα, κουρκουμά και αντισηπτικό.

ΟΧΙ στον πόλεμο ΝΑΙ στην Ειρήνη

Ζήτω η 28η Οκτωβρίου 1940
Σεισμός: Γνώση και Προετοιμασία
Σεισμός είναι η αισθητή ανατάραξη της επιφάνειας ενός ουράνιου σώματος λόγω απότομων μετακινήσεων μαζών, που συνοδεύεται από σεισμικά κύματα που μεταφέρουν την ενέργεια του σεισμού. Σε πλανήτες με στερεό φλοιό, όπως η Γη, οι σεισμοί προκαλούν ανατάραξη της επιφάνειας του φλοιού και ο σεισμός γίνεται έτσι αισθητός από τους ανθρώπους αλλά και τα ζώα. Ο σεισμός γίνεται και σε άλλα ουράνια σώματα όπως η Σελήνη, ο Άρης και ο Ήλιος, σε κάποιο άλλο άστρο, πλανήτη ή δορυφόρο πλανήτη. https://el.m.wikipedia.org/wiki/%CE%A3%CE%B5%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82
Η Ελλάδα είναι σεισμογενής τόπος, με ιστορικό πληθώρας σεισμικών δονήσεων που συχνά έχουν δυσάρεστες συνέπειες. Για το λόγο αυτό, το ΥΠΑΙΘΑ, σε συνεργασία με τον ΟΑΣΠ, για το καλό όλων των μαθητών ζητά από από κάθε σχολική μονάδα να συντάξει Σχέδιο Αντιμετώπισης για Σεισμό και για άλλες φυσικές καταστροφές, το οποίο εκτός των άλλων μέτρων που λαμβάνει η σχολική μονάδα, είναι να οργανώνει άσκηση εκκένωσης κτιρίου, τουλάχιστον τρεις φορές κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, ώστε σε περίπτωση σεισμού, όλοι να γνωρίζουμε Τι και Πώς πρέπει να συμπεριφερθούμε εκείνη την ώρα.
Στο νηπιαγωγείο μας, ασχοληθήκαμε με το θέμα αυτό για μία βδομάδα, με στόχο να μάθουμε τι είναι ο σεισμός, πώς προετοιμαζόμαστε για να τον αντιμετωπίσουμε και τί πρέπει να κάνουμε εκείνη την ώρα και κάναμε και την άσκηση σεισμού και εκκένωσης του κτιρίου.
Μάθαμε τι είναι ο σεισμός
και ανακαλύψαμε τα εσωτερικά στρώματος της γης, είδαμε πώς είναι η Γη κάτω από το έδαφος και πώς προκαλούνται οι σεισμοί: ότι είναι δηλαδή ένα φυσικό φαινόμενο που προκαλείται από τη κίνηση των “πλακών” ” τεκτονικών πλακών” , κάναμε και τη κατασκευή με τη Γη και το υπέδαφος (που δείχνει όλα τα στρώματα : μανδύας, φλοιός εξωτερικός πυρήνας, πυρήνας).
Μάθαμε το Μύθο του Εγκέλαδου, του αρχηγού των Τιτάνων
και ζωγραφίσαμε τη μάχη του με τη θέα Αθηνά.
Με αφορμή την Αίτνα, το βουνό που πέταξε η Αθηνά στον Εγκέλαδο, μιλήσαμε για τα ηφαίστεια. Μάθαμε για το ενεργό ηφαίστειο της Σαντορίνης, ζωγραφίσαμε ηφαίστεια φυσώντας με καλαμάκι
και κάναμε προσομοίωση την έκρηξη ενός ηφαιστείου,
αφού πρώτα καταγράψαμε τα υλικά που χρειαζόμασταν.
Κάναμε παιχνίδι με τις παλάμες μας, θεωρήσαμε ότι είναι οι πλάκες που μετακινούνται και ό,τι έχουν πάνω πέφτουν.
Γνωρίσαμε το όργανο που μετράει την ένταση του σεισμού
και κατασκευάσαμε αυτοσχέδιους σεισμογράφους.
Καταγράψαμε σεισμό μικρής, 3 Richter, και μεγάλης έντασης, 7 Richter.
Προετοιμάσαμε το βαλιτσάκι του σεισμού και το περιεχόμενό του.
Έγιναν πολλές ασκήσεις σεισμού σε διάφορες στιγμές του ωρολογίου προγράμματος ( παρεούλα,δεκατανιό, τραπεζάκια, γωνιές δραστηριοτήτων, τουαλέτα διάλειμμα)
Είδαμε πολλά βίντεο:
Η εβδομάδα ολοκληρώθηκε με την άσκηση σεισμού παίρνοντας και τον έπαινο επιτυχούς συμμετοχής μας.
Ολοήμερο και πάλι, είμαστε όλοι στην αγκάλη
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΞΑΝΑ
Με πολλή χαρά και αδημονία ξεκινήσαμε και πάλι στο ολοήμερο τμήμα μας, το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα, όπως είναι η επίσημη ονομασία του, το ΠΟΠ, όπως το λέμε εμείς.
Όλα τα μέλη του ΠΟΠ φέτος, είναι νήπια και η πλειοψηφία τους, περυσινά. Αυτό σημαίνει, ότι ήδη γνωρίζουν το χώρο, τον τρόπο λειτουργίας, τους κανόνες, αλλά το κυριότερο, θυμούνται, αναπολούν και ανακαλούν αναμνήσεις, ευχάριστες από ό,τι καταλαβαίνουμε, αφού μέχρι στιγμής το πρόγραμμα είναι ένα Αναδυόμενο Πρόγραμμα, γεγονός που μας δίνει μεγάλη χαρά. Γιατί; Επειδή, λειτουργεί και ως αξιολόγηση (με θετικό πρόσημο), αλλά γιατί κυρίως αποτελεί το κίνητρο για μάθηση και νέων βασισμένων στα παλαιότερα.
Ένας μήνας και κάτι, στο Ολοήμερο, θυμηθήκαμε και οργανώσαμε τί θέλουμε να κάνουμε. Να παίξουμε, να ζωγραφίσουμε, να γίνουμε ομάδες,
να γίνουμε ΟΜΑΔΑ,
να τραγουδήσουμε,
να χορέψουμε, να κόψουμε, να κολλήσουμε, να συνθέσουμε δημιουργικά, τραγούδια-εικαστικές δημιουργίες
-χορογραφίες-παραμύθια-ιστορίες λόγου -ποιηματάκια- ρυθμικές συνθέσεις με τα μουσικά όργανα, να παίξουμε όλοι μαζί στην αυλή, να παίξουμε σε μικρές ομάδες στις γωνιές των δραστηριοτήτων, να συνεργαστούμε σε ομαδικές κατασκευές και σε εικαστικές συνθέσεις,
να γνωρίσουμε και πάλι τα υλικά και τον τρόπο χρήσης τους, να φάμε όλοι μαζί κάτι που μας αρέσει πολύ, να ξεκουραστούμε, να χαλαρώσουμε, να διαβάσουμε βιβλία, να ακούσουμε παραμύθια και ιστορίες και άλλα πολλά.
Ένα από τα πολλά που αγαπήσαμε από πέρυσι είναι το τραγούδι μας με το μήλο και το πορτοκάλι, που μας ενώνει, μας κάνει φίλους και μας δίνει ζεστές αγκαλιές.
Θελήσαμε και φέτος να το τραγουδήσουμε, να το χορέψουμε, φέραμε μήλα και πορτοκάλια, παίξαμε με αυτά πολλά παιχνίδια, κινητικά, ισορροπίας, ρίψεων, κυλήσεων, τα φάγαμε, τα ήπιαμε και με τα μήλα συνθέσαμε δημιουργικές κατασκευές.

Σκεφθήκαμε να φτιάξουμε σουπλά διακοσμημένα με στάμπες μήλων, στα οποία δώσαμε ένα χαρακτήρα. Έτσι, ένα αποτύπωμα έγινε ζωάκι, άλλο ανθρωπάκι, άλλο βουνό, άλλο αυτοκίνητο κλπ, πώς; Μα με τη φαντασία μας και τους μαρκαδόρους μας. Τώρα,τα σουπλά βρίσκονται στο σπίτι μας και αν θέλουμε μπορούμε να στολίσουμε και τον τοίχο μας!

Παίξαμε και πάλι με τα ονόματά μας, με το αρχικό μας, διαβάσαμε παραμύθια,
παίξαμε παιχνίδια φωνολογικά με τους ήχους του ονόματός μας, μετρήσαμε πόσα γράμματα έχει το όνομά μας και προχωρήσαμε στο να φτιάξουμε το πορτραίτο του ονόματός μας σε έναν ιδιαίτερο πίνακα.
Αλλά επίσης, γίναμε κύκλος, πιάσαμε γερά τα χέρια, υποστηρίζουμε ο ένας τον άλλον, προσφέρουμε θάρρος, αγάπη, χαρά και αγκαλιά, αγόρια και κορίτσια, γίναμε κρίκοι στην αλυσίδα της Φιλίας, γράψαμε το όνομά μας σε παραλληλόγραμμα χαρτιά,
ζωγραφίσαμε τι νιώθουμε και ενώσαμε τους κρόκους σαν γλυκό τσαμπί σταφύλι γιατί είμαστε όλοι ΦΙΛΟΙ. 
Όλοι μαζί ξανά, με μια μεγάλη δυναμωτική αγκαλιά, μία ομάδα με συνεργασία, σεβασμό, αποδοχή, τρυφερότητα, φροντίδα! 
Όλα έχουν μία αρχή, όπως το όνομά μου!
Όλα έχουν την αρχή τους, όπως το όνομά μας.
Οι δημιουργικές δραστηριότητες με το όνομά μας είναι στο επίκεντρο. Θέλοντας να μάθουμε για τον εαυτό μας αρχίζουμε από το όνομά μας και κυρίως αρχίζουμε από το αρχικό μας, την πρώτη φωνούλα που ακούμε, την πρώτη φωνούλα που λέμε.
Παίξαμε πολλά παιχνίδια με το αρχικό μας γράμμα, το ξεχωρίσαμε, το αναγνωρίσαμε, βρήκαμε λέξεις που αρχίζουν από αυτό, το τραγουδήσαμε,
το χορέψαμε, το ζωγραφίσαμε, το κόψαμε, το κολλήσαμε,
και στο τέλος, χειροτεχνήσαμε το πορτραίτο του και στολίσαμε τις τάξεις μας.
Ζωγραφίσαμε με πινέλα, οδοντόβουρτσες και νερομπογιές σε χαρτί Α4 κι έπειτα ξεκολλώντας τη χαρτοταινία αποκαλύψαμε το αρχικό γράμμα του ονόματός μας.
” Το αρχικό γράμμα του ονόματός μου μαθαίνω και ψηλά στον ουρανό πετώ”. Ζωγραφίσαμε συννεφάκια, χρωματίσαμε το αρχικό μας γράμμα με μαρκαδόρους, ξυλομπογιές ή λαδοπαστέλ,
ζωγραφίσαμε τον εαυτό μας, τα κόψαμε και τα
κολλήσαμε.

Παίξαμε ένα παιχνίδι αναγνώρισης. Κινηθήκαμε, λοιπόν, στο ρυθμό της μουσικής και στην παύση τα παιδιά επέλεγαν το αρχικό τους γράμμα το οποίο εμπεριείχε το όνομά τους και το οποίο δημιουργήθηκε σε εργαλείο του διαδικτύου.
Τέλος, το ζωγραφίσαμε
και κολλώντας τη φωτογραφία μας “σκαρφαλώσαμε” επάνω του.
Με έμπνευση το παραμύθι ” Πού σε πάει το όνομά σου’
ταξιδέψαμε με τις φωνούλες του ονόματός μας.
Έτσι μάθαμε ότι “το αρχικό μου γράμμα είναι αυτό και ποτέ δεν το ξεχνώ αυτό μπαίνει πάντα μπροστά και οι υπόλοιπες φωνούλες ακολουθούν παιδιά.”
Κόψαμε και χωρίσαμε τα γράμματα του ονόματός μας. Έπειτα, σκάψαμε στην άμμο,
ανακαλύψαμε την καρτέλα μας και με τη βοήθειά της το ανασυνθέσαμε. 
Το ονοματοσαλιγκαράκι μας αφήνει τα ίχνη του με το όνομά μας.
Παγκόσμια Ημέρα των ζώων 2024
Η Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων είναι διεθνής ημέρα δράσης για τα δικαιώματα των ζώων και την καλή διαβίωσή τους.
Γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 4 Οκτωβρίου, η ημέρα γιορτής του Φραγκίσκου της Ασίζης, προστάτης άγιος των ζώων.
Η αποστολή της Παγκόσμια Ημέρας των Ζώων είναι “Να αυξήσει την κατάσταση των ζώων, προκειμένου να βελτιώσει τα πρότυπα καλής διαβίωσης σε όλο τον κόσμο. Το χτίσιμο του εορτασμού της Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων ενώνει το κίνημα καλής διαβίωσης των ζώων, κινητοποιώντας το σε παγκόσμια δύναμη για να κάνει τον κόσμο ένα καλύτερο μέρος για όλα τα ζώα.
Μέσω της καλλιέργειας της ευαισθητοποίησης και της εκπαίδευσης μπορεί να δημιουργηθεί ένας κόσμος όπου τα ζώα θα αναγνωρίζονται πάντα ως αισθανόμενα όντα και θα αντιμετωπίζονται με πλήρη ευγένεια,πάντα για τη καλή διαβίωσή τους.”
Η συζήτηση σχετικά με την παγκόσμια ημέρα των ζώων ξεκίνησε στην ολομέλεια, όταν ένα ποντικάκι λούτρινο, μπήκε στο Νηπιαγωγείο για να μας πει ότι θέλει σπίτι, ζεστασιά, αγάπη γιατί ήταν μόνο του και κρύωνε. Τα παιδιά ανέφεραν για το τι χρειάζονται τα ζωάκια για να είναι χαρούμενα και ασφαλή. Όλα τα παιδιά ανταποκρίθηκαν με ενθουσιασμό και είπαν πολλές ωραίες ιδέες όπως: νερό, αγκαλιά, ασφάλεια, φροντίδα, φαγητό, μπάνιο, παιχνίδι, σπίτι ζεστό και καθαρό, φιλιά, αγάπη. Στη συνέχεια, το κάθε παιδί αναφέρθηκε σε ζωάκια που αγαπά, κάποια παιδιά μίλησαν για την γατούλα τους, άλλα για το σκυλάκι τους άλλα για τη χελώνα τους άλλα για το παπαγαλάκι τους! Ολοκληρώσαμε με την ιδέα των παιδιών ως απάντηση στο ερώτημα “τι μπορούμε να κάνουμε εμείς για όλα τα ζώα της Γης”, να φτιάξουμε όλοι μαζί την αφίσα της αγάπης και της φροντίδας των ζώων,
ώστε να τη βλέπουμε καθημερινά και να θυμόμαστε. Χωρισμένοι σε ομάδες, όπου η κάθε μία είχε διαφορετική αποστολή, ζωγραφίσαμε τα ζώα, τα κόψαμε και σε ένα μεγάλο χαρτί τα κολλήσαμε γύρω από μια μεγάλη καρδιά, γράψαμε τις ιδέες μας που είχαμε προηγουμένως αναφέρει και που αποτελούν τα δικαιώματα των ζώων. Στο τέλος ζωγραφίσαμε μέσα στη καρδιά μια πατούσα αφού αναφερόμαστε με τη συγκεκριμένη αφίσα στη γιορτή των ζώων και στα δικαιώματα τους.
Στο τέλος γίναμε όλοι μαζί μια αλυσίδα – αγκαλιά και είπαμε όλοι μαζί το παρακάτω ποίημα:
Φυσικά στο τέλος δεν έλειψε και ο χορός για τη γιορτή των ζώων με το παρακάτω τραγούδι:
Παγκόσμια Ημέρα Ηλικιωμένων
Η Παγκόσμια Ημέρα των Ηλικιωμένων, γνωστή και ως «Παγκόσμια Ημέρα για την Τρίτη Ηλικία» εορτάζεται κάθε χρόνο την 1η Οκτωβρίου. Υιοθετήθηκε από τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ το 1990, για να αποτίσει τον οφειλόμενο φόρο τιμής στους ηλικιωμένους, αλλά και να επισημάνει τα προβλήματα, που αντιμετωπίζουν. Πηγή: https://www.sansimera.gr/worldays/56
Στο νηπιαγωγείο η ημέρα γιορτάζεται με αναφορά στις γιαγιάδες και στους παππούδες των παιδιών, οι οποίοι προσφέρουν αγάπη, χαρά, στα εγγόνια τους αλλά και έμπρακτη συμπαράσταση στους γονείς των παιδιών.
Τα παιδιά, έδειξαν την αγάπη τους στους παππούδες τους, με τα δύο τους χεράκια, χειροτέχνησαν ένα δωράκι για εκείνους.
Έμαθαν τραγούδια και έπαιξαν παζλ στον υπολογιστή της τάξης, αφού πρώτα μίλησαν για τους αγαπημένους τους παππούδες και γιαγιάδες.
11η Πανελλήνια και Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού
Την 11η Ημέρα Πανελλήνιου Σχολικού Αθλητισμού 2024, που εναρμονίζεται με την Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2024, γιορτάσαμε την Παρασκευή 27/9/2024στο Νηπιαγωγείο μας, σε σύμπραξη με τα γειτονάκια μας, τα παιδιά του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ερμούπολης, με κοινές αθλοπαιδιές που συνδιοργανώσαμε οι εκπαιδευτικοί και των δύο σχολείων.
Ακολουθώντας τις επιταγές του ΥΠΑΙΘΑ για τη διοργάνωση διαφόρων εκδηλώσεων και εναρμονιζόμενοι το μήνυμα του Υπουργού Παιδείας,
αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μία κυκλική διαδρομή με σταθμούς με διάφορες αθλητικές δραστηριότητες, όπου ομάδες αποτελούμενες από 6 παιδιά και των δύο σχολείων, με συνοδεία των εκπαιδευτικών, θα περνούν από κάθε σταθμό άθλησης και θα αθλούνται. Οι σταθμοί ήταν 7: τρέξιμο, άλματα με εμπόδια, αναπηδήσεις σε τραμπολίνο, ρίψεις μπάλας σε μπόουλινγκ, καλαθοσφαίριση (μπάσκετ), κυβισθήσεις (βαρελάκια), ισορροπία και αναρριχήσεις (τσουλήθρα ψηλή).

Οι ομάδες ξεχώριζαν με βάση το χρώμα καθώς τα παιδιά είχαν χρωματιστά κορδελάκια δεμένα στο χεράκι τους και άλλαζαν σταθμό κάθε 7 λεπτά.
Στο τέλος δόθηκε σε κάθε παιδάκι ο έπαινος συμμετοχής τους ως αναμνηστικό της μέρας αυτής.
Ολοκληρώσαμε με ζωντάνια, χαρά και χαμόγελα 
Οι πρώτες 7 μέρες στο Νηπιαγωγείο
Η σχολική χρονιά ξεκίνησε και φέτος, την Τετάρτη 11/9/24, με τον αγιασμό από τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη μας, Δωρόθεο Β’ μαζί με τα γειτονάκια μας, το 6ο και το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Ερμούπολης με τα οποία μοιραζόμαστε εκτός από την κοινή αυλή, κοινές δράσεις και δραστηριότητες, γεγονός που μας δίνει ιδαίτερα μεγάλη χαρά και οδηγεί αβίαστα προς την ομαλή μετάβαση των παιδιών στο Δημοτικό αλλά και στη Αποδοχή όλων με τις ιδιαιτερότητές μας.
Οι πρώτες μέρες, κύλησαν ομαλά, με την προσαρμογή των παιδιών, σε συνεργασία με τους γονείς, οι οποίοι βοηθούν με τον δικό τους τρόπο στην ομαλή προσαρμογή. 
Οι Νηπιαγωγοί φροντίσαμε με κάθε τρόπο, πρακτικό και συναισθηματικό, να νιώθουν τα παιδιά ότι βρίσκονται σε ένα ασφαλές υλικό και συναισθηματικό περιβάλλον, όπου μπορούν να παίζουν, να οργανώνουν δραστηριότητες, να συνάπτουν φιλίες, να χτίζουν σχέσεις εμπιστοσύνης, να μαθαίνουν, να χαίρονται.
Αργά και σταθερά, ομαλά και αβίαστα, τα παιδιά γνωρίστηκαν μεταξύ τους, βρήκαν τους περυσινούς φίλους τους, γνώρισαν τις Νηπιαγωγούς τους, αλλά και τις Κούκλες της Τάξης,
οι οποίες καθημερινά έχουν μία έκπληξη για τα παιδιά, αλλά ταυτόχρονα είναι αυτές που τα παιδιά μπορούν να αγκαλιάσουν και να πουν αυτό που τα απασχολεί και να νιώθουν ήρεμα και ασφαλή.
Η Φένια Φεγγαρένια και ο Αριθμο -Βατραχούλης είναι καθημερινά κοντά μας, όπως και ο Βατραχούλης Πηδηχτούλης Μακ Κουίξ-Κουίξ που μας μαθαίνει ωραία παιχνιδοτράγουδα.
https://youtu.be/ztot2swVKEo?si=q6oMo8xemikWZS8M