Στόχοι: Τα παιδιά μέσα από πλούσιο εποπτικό υλικό σε είδος και περιεχόμενο, να ανακαλέσουν πρότερες γνώσεις σχετικά με το Πάσχα, να συνεργαστούν και να συν αποφασίσουν ισότιμα με τα μέλη της ομάδας τους για το θέμα που θα διαπραγματευτούν.
Δραστηριότητα σχετική με την Θεματολογία του Πάσχα:
1. Κάθε μαθητής / τρια επιλέγει από το τοίχο – Gallery Walk “Εικαστική Διαδρομή” μία εικόνα, ανάλογα με τα ενδιαφέροντα της ομάδας του.
2. Δημιουργούνται 5 διαφορετικές θεματικές ενότητες με κεντρικό θέμα το «Πάσχα» :
α) Η ζωή του Χριστού
β) Η Μεγάλη Εβδομάδα
γ) Ήθη και έθιμα του Πάσχα
δ) Παραδοσιακά τοπικά έθιμα ανά περιοχές της Ελλάδας
ε) Το Πάσχα στον κόσμο
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
3. Κάθε ομάδα κάνει τη δική της διερεύνηση και στη συνέχεια παρουσιάζει το υλικό στην ολομέλεια
4. Κάθε ομάδα επιλέγει το θέμα – εικόνα που την εντυπωσίασε από τη συλλογή μιας άλλης ομάδας
![]() |
![]() |
5. Οι εικόνες, που εντυπωσίασαν συνολικά τους μαθητές / τριες από όλες τις ομάδες και τις συζητούσαν για τις επόμενες μέρες ήταν η εικόνα με τον Επιτάφιο μέσα στη θάλασσα, έθιμο που πραγματοποιείται στην Ύδρα αλλά και οι φημισμένοι Μπότηδες της Κέρκυρας.
![]() |
![]() |
Η Διαφοροποιημένη Διδασκαλία του “Gallery Walk” Εικαστική Διαδρομή δημιουργήθηκε από την εκπαιδευτικό
Γενικής Αγωγής ΠΕ 60 κ. Τσιτσιμελή Μαριέττα.