Αγαπητοί γονείς των νέων μας μαθητών/τριών, των προνηπίων μας!!!

Σας προσκαλούμε την Παρασκευή, 20 Ιουνίου στις 08.30 στο χώρο του Νηπ/γείου μας  για να γνωρίστούμε καλύτερα και όλοι μαζί να κάνουμε πιο ομαλή και ευχάριστη την μετάβαση των παιδιών μας από τον Παιδικό Σταθμό στο περιβάλλον του Νηπιαγωγείου.

Λίγες εικόνες..για μας …..

Σας περιμένουμε όλους με χαρά,

Η Προϊσταμένη και ο Σύλλογος Διδασκόντων του Αειφόρου 2ου Νηπιαγωγείου Χολαργού

Οργανικά Υλικά Πετώ και…Κομποστοποιώ

IMG 9643 2

Στα πλαίσια του Αειφόρου σχολείου μας και της συνεχούς Δράσης μας  στην Κομποστοποιήση Οργανικών Υλικών για την παραγωγή δικού μας Compost φτιάξαμε και την ταμπέλα μας για του δύο Κομποστοποιητές, που συντηρούμε εδώ και 2 χρόνια στην σχολική μας μονάδα.

att.rr6rE0RsT0nYVdQNYSLxSu0A4NWC66c0BM MvKcRCvc att.D MLY1 7qziaPEqD70FpMq3ChCahOFXeg0kN4TQZxF4
att.4WhD2jmQpmY0LdSV wE8VOM g5xh47MiPDnWhMK1jRs att.lZAPoJ0QHPAfq3OItRPbb6Z1puuiJJe6kUTFmJvmFT8

“Οργανικά Υλικά Πετώ και Κομποστοποιώ” είπαν τα παιδιά και το σύνθημά τους έγινε ταμπέλα για την Γωνιά της Κομποστοποιήσης στον Σχολικό μας Κήπο. Όλη την χρονιά κάθε μερά η ρίψη οργανικών υλικών από τους μαθητές/τριες ήταν καθημερινή. Το νέο μας compost το Φθινόπωρο θα είναι έτοιμο!!!! Συγχαρητήρια Θερμά παιδιά. Σας αξίζουν.

0F59B99C BC37 4BEE AF01 B2C006D7C964

38C331BF 0989 4348 BD45 0B6CACF8A5BD

IMG 9643 2

Το Δάσος, πηγή Ζωής

IMG 9514Τιμώντας την Ημέρα Περιβάλλοντος με ιδιαίτερη χαρά οι μαθητές/τριες μας και με αντιπροσωπεία γονέων, υποδέχτηκαν στις 10 Ιουνίου 2025 στο γειτονικό μας δασάκι, εκπροσώπους του Δήμου Χολαργού, την  Αντιδήμαρχο Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Ποιότητας Ζωής Χολαργού, κ. Κατερίνα Γκούμα,τον Αντιδήμαρχο Δόμησης, Περιβάλλοντος, Κλιματικής Αλλαγής και Πολιτικής Προστασίας κ. Βασίλη Σιαμάνη και τον κ. Γ. Ανδριτσάκη, οι οποίοι και ανταποκρίθηκαν άμεσα στην πρόσκλησή των παιδιών.

Στα πλαίσια του 4ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων: “ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ – Προστατέψτε το δάσος είναι πηγή ζωής” τα παιδιά είχαν επισκεφθεί το χώρο και κατέγραψαν όσα θεώρησαν πως χρειάζονται βελτίωση, αλλά και όσα  καθημερινά απειλούν το χώρο πρασίνου και επομένως όλους εμάς.

Οι εκπρόσωποι του Δήμου μας, άκουσαν με ιδιαίτερη προσοχή τα παιδιά και ιδιαίτερα τα συνθηματα τους:

BAF6DF71 C877 4AB8 8693 110249E840CE

0680B52B B53D 4EB6 9D8C E238D238B638

“Καθαρίζουμε τα Δάση”,

Δεν ανάβουμε φωτιά στο Δάσος”,

“Μαζεύουμε τα σκουπίδια μας”,

“Φροντίζουμε τα δέντρα, τα πουλιά και τα  ζώα του Δάσους”, 

“Δεν πετάμε τσιγάρα”

“Αγαπάμε τη φύση”,

93D03454 072B 4282 B206 5DB67CBD3645

και κυρίως τις προτάσεις τους για την ανάπλαση του χώρου και την ανακατασκευή των ζημιών. Στο τέλος άνοιξαν το μεγάλο πανό που δημιούργησαν συνεργατικά και τα 3 τμήματα μαζί και είπαν το τραγούδι:

“Σαν περνώ μέσ΄ απ΄το δάσος πάντα τραγουδώ..

τα πουλιά καλημερίζω τα φτεράκια τους αγγίζω ωωω πόσο τ΄αγαπώ.

Έλα πιάσε με απ΄το χέρι πάμε συντροφιά..

και στον ήλιο που μας βλέπει στέλνω δυο γλυκά φιλιά ωωω δυο γλυκά φιλιά !”

391732B0 5DF3 4554 BB1B D9B6F7BA4053

388F899A 5A76 4AB9 9132 13322A0699D1

Η υπέροχη αυτή συνάντηση έκλεισε με την υπόσχεση από τους υπεύθυνους, πως θα κάνουν το καλύτερο, που μπορούν, ώστε το δασάκι μας να είναι κατάλληλος και ασφαλής χώρος αναψυχής και δροσιάς για όλους, μικρούς και μεγάλους και ευχηθήκαμε όλοι μαζί:

” Καλό Καλοκαίρι χωρίς φωτιές !!!” γιατί όλοι μας

“Αγαπάμε και φροντίζουμε το Δάσος!!!”

B7F4D955 A076 4FCB BDE8 729184C50461

Διάχυση Αποτελεσμάτων

Άλλη μια σχολική χρονιά φτάνει στο τέλος της. Διανύσαμε πολλές όμορφες και συγκινητικές στιγμές και κάποιες από αυτές από τα διάφορα προγράμματα, που εφαρμόσαμε, αποφασίσαμε να τις μοιραστούμε με τους γονείς των μαθητών/τριών μας. Στις 11 Ιουνίου οι γονείς ήταν καλεσμένοι των 3 τμημάτων του σχολείου μας και μαθητές/τριες και εκπ/κοί παρουσίασαν την διάχυση αποτελεσμάτων στα ακόλουθα:

  • Την Εφαρμογή του Νέου Αναλυτικού Προγράμματος στο Νηπ/γείο
  • Εργαστήρια Δεξιοτήτων, όπως “Οι Μικροί Μετεωρολόγοι”
  • Διεθνές Πρόγραμμα etwinning  “One World – Many Holydays”
  • Διδακτικό Σενάριο με την Εφαρμογή των 5Ε και το Νέο Αναλυτικό Π.Σ  με θέμα την “Μέλισσα”

04E31BA4 4072 406A 839F CDDDFF04B53F

B16F085C 1666 4D14 894C C2DCAA6F809E

6A34CD88 EE78 42B6 95E2 EB2DCB8751D2

“One World, Many Holidays” – Διεθνές Πρόγραμμα etwinning

Stigmiotypo othonhs 2025 06 09 7.20.43 mm

Με μεγάλη χαρά ολοκληρώθηκε για το σχολικό έτος 2024-25 το διεθνές πρόγραμμα eTwinning, που συμμετείχε φέτος το Νηπιαγωγείο μας μαζί με άλλα σχολεία της Ευρώπης.Stigmiotypo othonhs 2025 06 09 6.59.13 mm

Stigmiotypo othonhs 2025 06 09 7.01.35 mm

Το θέμα του προγράμματος ήταν:

“One World, Many Holidays” – Ένας Κόσμος, Πολλές Γιορτές

και μπορείτε να δείτε τις δράσεις όλων των μαθητών/τριών

εδώ: –>  One world – Many Holidays

Stigmiotypo othonhs 2025 06 09 6.59.29 mm

Πολλά πολλά συγχαρητήρια στους μαθητές και τις μαθήτριες του Ολοήμερου Τμήματος 2 και ιδιαίτερα στην εκπαιδευτικό κ. Μαργαρίτα Χατζηαποστόλου για την προσπάθεια και την ολοκλήρωση του διεθνούς αυτού ευρωπαικού έργου συνεργασίας.

Αυτοαξιολόγηση Μαθητών/τριών στο Νηπιαγωγείο

Όπως κάθε Σεπτέμβρη, ένα υπέροχο ταξίδι ξεκίνησε για τους μικρούς μας μαθητές και μαθήτριες. Ένα ταξίδι ανακάλυψης και εξέλιξης σε όλους τους τομείς, γνωστικό, συναισθηματικό, κοινωνικό. Μέσα από κατάλληλες παιδαγωγικές πρακτικές, οργανωμένο μαθησιακά περιβάλλον, ερεθίσματα και ευκαιρίες διερεύνησης και βιωματικής προσέγγισης της μάθησης,  τα παιδιά κατάφεραν να αναπτύξουν τις ικανότητες τους, να καλλιεργήσουν δεξιότητες του 21ου αιώνα και να κατακτήσουν τους προσωπικούς τους στόχους.

Από τη συμπλήρωση του Φύλλου Γνωριμίας μαθητή/τριας στην έναρξη της σχολικής χρονιάς, με την βοήθεια των γονέων τους, μέχρι τη δημιουργία αυτοσχέδιων βιβλίων/παραμυθιών στη λήξη της και της παρουσίασης των καλών πρακτικών ανά τμήμα παρουσία γονέων, ήταν ξεκάθαρη η εξελικτική πορεία όλων των μαθητών/τριών μας.

Stigmiotypo othonhs 2025 06 17 6.57.05 mm

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Stigmiotypo othonhs 2025 06 17 6.57.34 mm 1

Δείτε τα βιβλία των παιδιών εδώ —> ΜΙΚΡΑ ΒΙΒΛΙΑ Freinet

και πιο κάτω…..

Η συμμετοχή τους σε καινοτόμα προγράμματα και δράσεις, η ανάπτυξη πρωτοβουλιών για συμμετοχή στην κοινότητα  και η ανάληψη της προσωπικής ευθύνης, αποτυπώθηκε με ποικίλους τρόπους.

Οι μαθητές / τριες παρατηρούσαν και σύγκριναν τις αλλαγές στο ιχνογράφημά τους, στον τόνο της φωνής τους, στην συμμετοχή τους στη ολομέλεια. Η συστηματική παρατήρηση και οι καταγραφές των εκπαιδευτικών τόσο της γενικής όσο και της ειδικής αγωγής, συνέβαλαν στην αποτελεσματικότητα του εκπαιδευτικού σχεδιασμού και στην εφαρμογή τεχνικών διαφοροποιημένης διδασκαλίας.

20250506 120108 20250506 120246 20250506 120413
20250520 085306 20250520 090031

20250520 090739

Η σταδιακή εξοικείωση των μαθητών/τριών με τις διαδικασίες της αξιολόγησης και της αυτοαξιολόγησης μέσα από τα εργαστήρια δεξιοτήτων και όχι μόνο, σε χαρτί ή στο Ηλεκτρονικό Υπολογιστή (ΤΠΕ) —> ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΟ ΝΗΠ/ΓΕΙΟ, αλλά και η  συμπλήρωση του ατομικού φακέλου προόδου με τα  δικά τους –  portfolio, ενίσχυσε τη διαμόρφωση της θετικής εικόνας για τον εαυτό τους, βοηθώντας στην ανάπτυξη της ενσυναίσθησης, της αυτοσυγκέντρωσης  αλλά και της καλλιέργειας μεταγνωστικών στρατηγικών,  που αποτελούν απαραίτητες προϋποθέσεις για την ανταπόκριση του παιδιού στα μαθησιακά δεδομένα.

att. tGWPYTqTywGbpuLTIu5vVHDu56b0m GyoWNleHuXtQ

Stigmiotypo othonhs 2025 06 17 7.03.09 mm

20250522 122924 20250522 122957 20250522 123126

Τα φύλλα εργασίας αποτέλεσαν και αυτά ένα σημαντικό εργαλείο για τη γνώση τους και την προσωπική τους πρόοδο, ενώ ενίσχυσαν και την ανάπτυξη της κριτικής τους σκέψης καθώς ήταν αποτέλεσμα προσωπικού σχεδιασμού από τα ίδια τα παιδιά και όχι έτοιμες φωτοτυπίες.

att.EsnNOMb6iQKbtEWRndBDydakCou3OcP6TZGF5bb9S4A att.0FTmz6ZPF0UAlSUtv u4S llBwAYLoCV0Lf2eI2lU3Q

Με το κλείσιμο αυτής της σχολικής χρονιάς τα παιδιά αναγνώρισαν με αίσθημα ικανοποίησης την προσπάθεια, που κατέβαλαν όλη τη σχολική περίοδο  εκφράζοντας την επιθυμία  να συνεχίσουν,  προκειμένου να ανακαλύψουν νέους δρόμους, νέες εμπειρίες με σκοπό να χτίσουν γερές βάσεις για το μέλλον τους.

Ποδηλατώ, Κυκλοφορώ και Εξοικονομώ όλο το χρόνο!!

IMG 9402 2

Στο Αειφόρο Νηπιαγωγείο μας δεν περιμένουμε την Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου, στις 3 Ιουνίου  για να μειώσουμε το Περιβαλλοντικό μας απωτύπωμα.

Οι μαθητές/τριες μας, όταν είναι καλός ο καιρός, μεταφέρονται και αποχωρούν προς και από το Νηπιαγωγείο μας με το ποδήλατο ή το πατίνι τους, σχεδόν όλο το χρόνο. Γνωρίζουν καλά πλέον μέσα από τις αειφόρες πρακτικές, που εφαρμόζουμε τόσα χρόνια, ότι αυτή τους η “πράσινη συνήθειαμειώνει το καυσαέριο και βοηθά στην διατήρηση του καθαρού οξυγόνου, που όλοι μας έχουν ανάγκη.

Μπορεί και είναι όντως δύσκολο μερικές φορές να μεταφέρονται τα ποδήλατα από συνοδούς είτε από τον παππού ή την γιαγιά, αλλά τους ευχαριστούμε όλους τόσο πολύ, αφού και αυτοί αντιλαμβάνονται την προσπάθεια των παιδιών μας για την δημιουργία και διατήρηση ενός πιο βιώσιμου τρόπου ζωής για ένα καλύτερο μέλλον.

Η συμμετοχή των παιδιών καθημερινά είναι μεγάλη και είμαστε πολύ χαρούμενοι που όλοι μαζί βοηθάμε για την προστασία του πλανήτη μας.

A62B6B82 3D38 4465 BD12 3D3FF77F9C33 2

61D81286 6BC0 4AEB B521 86B3932BEB99 2 CDB54284 3260 41B1 BF94 D79F31BA61A9 2 7C01A349 310F 4A35 9124 F8C2C3E6BAC2 2
att.T4Nbq8qVy1d5ES1QTpjVk3fxNwsO1oOmEgAxFEntkEc 2 att.gy3d lD69EqPbDaWzmr3Wxiql6BT3es15dInUOA0Q s 2

3EDF634C 8628 42D1 BCFD E895F70AEDD0 2

att.wFMfDv0dkS6dd4gVVSWvzhh3jtnHXtL5raaAkYJRQiQ 2 att.eR7dXW2HapiO9URf9c84Z77lcQeg4hffGOVKNc2KhTk 2

att.lkS3UKlbpKVf36UJxRjVBlyx4RMCNo10SSE2xAI6Puc 2

EBA12542 C6E9 470A B3EA 5E10FB806D31 2 D22DC0BB D277 4F73 A853 EBDFE7453DB4 2

9A60B450 4D54 446C 96FE 409AFEDE8BA0 2

ΠΟΔΗΛΑΤΩ – ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΚΑΙ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ.

ΚΑΝΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ🌱,  ΣΥΝΗΘΕΙΑ❤️ !!!!!

Η Μελισσούλα η Χρυσή: Διδακτικό Σενάριο – 5Ε

Stigmiotypo othonhs 2025 06 08 10.34.00 mm

ΘEMA:Η Μέλισσα

Ηλικιακή Ομάδα:Προνήπια–Νήπια
Διάρκεια:5 ημέρες,1 ημέρα κάθε φάση των 5Ε.
Διαθεματική προσέγγιση:Γλώσσα,Μαθηματικά,Τέχνη,ΤΠΕ,Αειφορία

🔄 Δομή βασισμένη στο μοντέλο των 5Ε:

«Κυρία,ο Μ.και η Τ.στο διάλειμμα σκότωσαν μια μέλισσα», «Πώς ένιωσες για αυτό;»

«Λυπημένος, γιατί η μέλισσα είναι το έντομο, που διατηρεί τον πλανήτη ζωντανό και αν τη σκοτώνουμε,  η γη μας θα χαθεί!»

Ο διαμοιρασμός αυτού του περιστατικού στην ολομέλεια της τάξης μας έγινε η αφόρμηση για να ασχοληθούμε με τον θαυμαστό κόσμο της μέλισσας, την σημαντικότητα και την αξία της, τόσο στη φύση όσο και στην ανθρώπινη ζωή.

Μέσα από τις δραστηριότητες που ακολουθούν, τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με την μέλισσα και ανακάλυψαν τα πολλαπλά οφέλη, που προσφέρει στον πλανήτη μας.

🔸 1.Engage /Εμπλοκή – Ημέρα 1η 

Σκοπός: Ενεργοποίηση προϋπαρχουσών γνώσεων – πρόκληση ενδιαφέροντος

🔍 Δραστηριότητα:

Παρουσίαση μικρού –>βίντεο με θέμα:Γιατί είναι τόσο σημαντικές οι ΜΕΛΙΣΣΕΣ;

Μέσω συζήτησης και ιδεοθύελλας τα παιδιά εκφράζουν τις υπάρχουσες γνώσεις και απόψεις τους σχετικά με την χρησιμότητα της μέλισσας.

Στο τέλος της συζήτησης γίνεται καταγραφή του διαγράμματος Κ-W-H-L των δύο πρώτων στηλών, δηλαδή των προϋπαρχουσών γνώσεων/τι ξέρω ήδη, αλλά και των αποκτημένων γνώσεων με τη λήξη της θεματικής ενότητας/τι θέλω να μάθω;

att.3kEEfb21YdbWOLfL8wNUBcUeVJR0VDVBLaBRxtT0RVo

Ιδεοθύελλα

Ρουτίνα Σκέψης: K-W-H-L (K & W)

K(Know) – Τι Ξέρω;
Τα παιδιά απαντούν στην ερώτηση: 👉Τι ξέρουμε για τις μέλισσες;

att.6l eCYxTQ995F6Ek5Y6maPrYip6S3Wp3HFuywXtfTsU

Τα παιδιά ζωγραφίζουν τι ξέρουν για την μέλισσα και  η Νηπιαγωγός τα καταγράφει

W(Want to know)-Τι Θέλω να Μάθω;
Τα παιδιά απαντούν στην ερώτηση: 👉 Τι θέλουμε να μάθουμε για τις μέλισσες;

✏️ Τα παιδιά εκφράζουν ερωτήσεις όπως:

  • Πώς γεννιέται η μέλισσα;
  • Γιατί είναι πολύτιμη η μέλισσα;
  • Πώς φτιάχνεται μια κυψέλη;
  • Με ποιον τρόπο ο μελισσοκόμος συλλέγει το μέλι;
  • Ποια είναι τα μέρη του σώματος μιας μέλισσας;

att.H8OthcFZn212foxmXFgnz0qjMeBHNAjGXOD5vvDnlwE

Καταγραφή ερωτήσεων παιδιών με εικόνες, τις οποίες η νηπιαγωγός καταγράφει

att.7YT5zpTcI5ZxdFP XSiUfAOK jTh3H45 GYBYoQvmN4

📌 Τα δεδομένα του πίνακα K-W τοποθετούνται σε αφίσα στην τάξη

🔸 2.Explore / Εξερεύνηση – Ημέρα 2η 

Σκοπός: Παρατήρηση – Πειραματισμός – Έρευνα

🔍 Δραστηριότητες:

  • Παρατήρηση φωτογραφιών/βίντεο/ προϊόντων από κοντά (μικροσκόπιο, διαφάνειες).
  • Παιχνίδι ρόλων: “Ο χορός των μελισσών μέσα κι έξω απ’ την κυψέλη”.
  • Κατασκευή «Ο κύκλος Ζωής της μέλισσας» με χαρτόνι.

«Ο κύκλος Ζωής της μέλισσας»

Stigmiotypo othonhs 2025 06 08 10.34.00 mm

Παρατήρηση και επεξεργασία προϊόντων

att.v9aL MkQcxjm13jSdAGJUpR9a7iVbbZQ6PjoKbn MwU att.DFsOzSmT7aLOcpNOqytOe8Nydstjk6YuW K4KJb Hwo

Ο Χορός των μελισσών

att.Tpl8 OFmp6y0H7GCN4HnCOwa8JJQjMhnWTDqdkzTBn4 att.Cxdhdi4ExPgBXMbCqKO2gSN6x7MPYw 45ch 81L1QJ0

H(Ηow)-Πώς θα το Μάθω;

Τα παιδιά απαντούν στην ερώτηση:👉 Πώς μπορούμε να μάθουμε όλα αυτά, που θέλουμε;

Οι ιδέες των παιδιών

  • Ψάχνοντας πληροφορίες στο διαδίκτυο
  • Να διαβάσουμε βιβλία
  • Παίζοντας παιχνίδια
  • Φτιάχνοντας κατασκευές

att.wFDC4qr64cQZIAm15kTUHFjpBR5Htdkph2B9kfSV93M

📌 Τα παιδιά ζωγραφίζουν με ποιον τρόπο θα φτάσουν στην γνώση και τα νέα δεδομένα του πίνακα Η και συμπληρώνουν την 3η στήλη

🔸 3.Explain /Εξήγηση – Ημέρα 3η

Σκοπός: Δομημένη κατανόηση – διατύπωση εννοιών

🔍 Δραστηριότητα:

  • Ανάγνωση του βιβλίου: “Η μυστική ζωή των μελισσών”
  • Συζήτηση για την οργάνωση στην κυψέλη και τους ρόλους:βασίλισσα,εργάτριες,κηφήνες
  • Επεξήγηση της διαδικασίας για την παραγωγή μελιού

att.fj5dJP65kbyq2tBjDYdA17H3QCe2CW89NZlidBk9Dm0

  • Δημιουργία πίνακα με τις λέξεις-κλειδιά: κυψέλη, νέκταρ, μελισσοκόμος, επικονίαση

att.ploW9g mMab5FmAxRExo IiOq nbNmUC9237Ydr13U

🔸 4.Elaborate /Επέκταση – Ημέρα 4η 

Σκοπός: Εφαρμογή και σύνδεση με τη ζωή των παιδιών

🔍 Δραστηριότητες:

Ακολουθούν δραστηριότητες, που εντάσσονται στα θεματικά πεδία του Νέου Αναλυτικού Προγράμματος για το Νηπιαγωγείο:

Παιδί & Επικοινωνία: Σύνθεση λέξεων

att.rGAzwcs3CwyP3QapScS UwivZ79FobJJu ZEg4ArNc

Παιδί, Σώμα Δημιουργία & ΄Εκφραση: Κατασκευή κυψέλης/μέλισσας 3D από χαρτί

att.29VE3i0z 1iBVOwpc86MAOm jhQN qvWvDHp3MoiX0 att.j6YoRjlRL027sHIvb6NHYmfI2CQba8Het8BhC Kzd I

Παιδί & Θετικές Επιστήμες/Μαθηματικά: Μετρώ τα γράμματα, που συνθέτουν μια λέξη και κάνω αντιστοίχηση με τον αριθμό

att.rN ap4RKChzqlRuDAteuId4OjgD31sHXjU ZeSyCa8U

Παιδί & Θετικές Επιστήμες: Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνίας- Ρομποτική: To ρομποτάκι Beebot συναντά τη μέλισσα

att.JA8Z927EC7lTGv7a08rCdHYcEHaHF6 UNQQtmrUtdU0

Παιδί Εαυτός & Κοινωνία/Αειφορία: Δημιουργία πλακάτ με τη σημαντικότητα της ύπαρξης των μελισσών. Διάχυση των αποτελεσμάτων στους μαθητές/τριες των άλλων τμημάτων

att.NmHO6Qk3arkF3tw 0h9P4fWOr4nhULakHMpDz9eLddE att.xGyDXQlld3 wsi5dzVbWmg CJ6RD8fw8TrVEJsFabWY att.tl5M6a5N8 sckFVdeffthlhZJDeu312VAGI9v76hUgI

att.odGWb5VlWMcLBuexCDQMOteb8HAUoWRC6Zxtn2eVaCA

🔸 5.Evaluate / Αξιολόγηση – Ημέρα 5η

Σκοπός: Αναστοχασμός – Αξιολόγηση γνώσεων & δεξιοτήτων

L(learned) – Τι ‘Εμαθα;

👉 Τα παιδιά συμπληρώνουν το τελευταίο μέρος της αφίσας

att.KF7gkKP6TbreW8bm P69c5y0jaIjhu3216eab00sDfc att.MPFIavnmFobBpVUuhNhF4vIcMLtposdQoyhlz8cScLc

Τι μάθαμε για την μέλισσα: Συμπλήρωση της 4ης στήλης L – Τί έμαθα; του Πίνακα Κ-W-H-Latt.M1ToacC09yZqCVLBHPMOfuv0jRZQa E2oMuTIO9Exb4

💬 Συζήτηση – Επαναφορά αρχικών ερωτήσεων (W). Ποιες απαντήθηκαν;

🎓 Αξιολόγηση μέσω

Προφορικής παρουσίασης/αφήγησης από τα παιδιά και συμπλήρωσης ατομικού ερωτηματολογίου

att.fbknbU8XYvXGnEgc2WXhtWiopK1W0D4BX79l3mR9LDw

Ομαδικής κατασκευής: «Το βιβλίο της Μελισσούλας» με ζωγραφιές και λεζάντες

att.xTehfTfIpLkMinpvI VkU6Kr4T0tO6xTyMyjo1cNQRM att.Ndla9ZhA36VDQg 3PDYt2Tvs4wHXqN37 0Zr9NxP po

att.Deplqmx5 D VJZSTEqmOOWt6WjQeTfeA 8HHPohfFqA

Το Διδακτικό Σενάριο για την μέλισσα, που εφαρμόστηκε πάνω στο μοντέλο των 5Ε και το Νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου,

εφαρμόστηκε στο Ολοήμερο Τμήμα 2 από την Εκπαιδευτικό ΠΕ60 κ. Χατζηαποστόλου Μαργαρίτα.

Τους ευχαριστούμε όλους πολύ.