Ρουτίνα για Οργάνωση και Σύνθεση Πληροφοριών: “Χρώμα, σύμβολο, εικόνα”
Σκοπός: Η ρουτίνα αυτή ενθαρρύνει τους/τις μαθητές/τριες να εντοπίσουν τη βασική ιδέα από την ενότητα «Πάσχα» από αυτά που άκουσαν και παρακολούθησαν χρησιμοποιώντας ένα χρώμα, ένα σύμβολο και μια εικόνα.
Πεδίο εφαρμογής: Η ρουτίνα αυτή χρησιμοποιήθηκε για να βελτιώσει την κατανόηση των μαθητών/τριών σχετικά με όσα παρουσιάστηκαν στην τάξη για το Πάσχα.
Αξιολόγηση: Τα παιδιά επιλέγουν χρώματα, σύμβολα και εικόνες, που νοηματοδοτούν για αυτά το Πάσχα. Συγκεκριμένα, τα παιδιά επέλεξαν τη λαμπάδα και το πασχαλινό κόκκινο αυγό αλλά και το σοκολατένιο, τα οποία αποτυπώνονται στις παρακάτω φόρμες.