Πίνακες επιλογών – Choice Boards
Στόχος: Nα μάθουν τα παιδιά με βάση τα ενδιαφέροντα τους, γεγονός, που αυξάνει το κίνητρο της ενεργούς συμμετοχής, καθώς οι μαθητές/τριες έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν δραστηριότητες, που τους/τις ενδιαφέρουν με σεβασμό στην διαφορετικότητα των παιδιών, επιτρέποντας διαφορετικούς τρόπους προσσέγγισης της γνώσης και της αξιολόγησης.
Να ενισχυθεί η αυτονόμηση και η υπευθυνότητα των μαθητών/τριών , αφού καλούνται να πάρουν οι ίδιοι/ες την απόφαση για το τρόπο μαθήματος.
Δραστηριότητα: Στα πλαίσια της διαφοροποιημένης διδασκαλίας, έχοντας ως θέμα την Άνοιξη, χρησιμοποιήσαμε τον πίνακα επιλογών, όπου τα παιδιά επέλεγαν ποιά στήλη του πίνακα θα ακολουθήσουμε κάθε φορά.
Στην δραστηριότητα υπάρχει η δυνατότητα να προσαρμοστεί η διδασκαλία στις ανάγκες των μαθητών/τριών, με δραστηριότητες διαφορετικού επιπέδου δυσκολίας ή διαφορετικών τύπων (οπτικό, λεκτικό, πρακτικό κτλ).
Παρατίθεται ο συγκεκριμένος πίνακας επιλογών για την άνοιξη και τα παραρτήματα- επεξηγήσεις. Ακολουθούν και αντίστοιχες φωτογραφίες.
![]() |
![]() |
2. Ένωση καρτελών- Παιχνίδι παζλ
![]() |
![]() |
3. Τα παιδιά ζωγραφίζουν τα ζωάκια τους για να φτιάξουν τον δικό τους κήπο της Άνοιξης
![]() |
![]() |
4. «Ο κήπος μας» ζωγραφισμένος με τα δάχτυλα και με τέμπερες.
![]() |
![]() |
5. Τα παιδιά βρήκαν και αντιστοίχησαν το κάθε μέρος του λουλουδιού με την αντίστοιχη ορολογία του.
![]() |
![]() |