Αειφόρο 2ο Νηπιαγωγείο Χολαργού – 2nd Sustainable Kindergarten of Cholargos

Βραβευμένο Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο – Eco Schools – Πρεσβευτής 17 Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης – Τεχνικές Freinet

  • Καλώς Ήρθατε-Welcome
  • Εγγραφές
  • Αναρτήσεις
  • Οδηγός Γονέων
  • Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας
  • Νέο Πρόγραμμα Σπουδών
    • ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
      • Εφαρμογή Νέου Προγράμματος Σπουδών – Τμήμα 1
      • Εφαρμογή Νέου Προγράμματος Σπουδών – Τμήμα 2
      • Εφαρμογή Νέου Προγράμματος Σπουδών – Τμήμα 3
    • ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ
    • ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΣΚΕΨΗΣ
      • Τα 6 Καπέλα του De Bono
      • Φύλλο Αξιολόγησης
    • ΡΟΥΤΙΝΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ
      • “Βλέπω-Σκέφτομαι-Αναρωτιέμαι”
      • “Χρώμα-Σύμβολο-Εικόνα”
  • Εκπαιδευτικό Έργο
    • 2024-25
      • testtt
      • 1. Διδασκαλία, Μάθηση, Αξιολόγηση
      • 2. Σχολική Διαρροή – Φοίτηση
      • 3. Σχέσεις μεταξύ Μαθητών/τριών
      • 4. Σχέσεις Μεταξύ Μαθητών/τριών και Εκπαιδευτικών
      • 5. Σχέσεις μεταξύ Σχολείου και Οικογένειας
      • 6. Ηγεσία-Οργάνωση και Διοίκηση Σχολ. Μονάδας
      • 7. Σχολείο και Κοινότητα
      • 8. Συμμετοχή Εκπαιδευτικών σε Επιμορφωτικές Δράσεις
      • 9. Συμμετοχή Εκπαιδευτικών σε Εθνικά και Ευρωπαϊκά Προγράμματα
  • Εργαστήρια Δεξιοτήτων
    • 2024-2025
      • 1.Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ: “Αλληλοσεβασμός και Διαφορετικότητα στο Νηπιαγωγείο”
      • 2.Ζω Καλύτερα – Ευ Ζην:”Δεν Μαλώνω, δεν μαλώνω αγκαλιά μεγάλη Απλώνω”
      • 3.Δημιουργώ και Καινοτομώ: “Μικροί Μετεωρολόγοι”
      • 4. Φροντίζω το Περιβάλλον: “Προστατέψτε το Δάσος – είναι Πηγή Ζωής”
    • 2023-2024
      • Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ: “Συνεργασία στο Νηπιαγωγείο”
        • “Συνεργασία στο Νηπιαγωγείο”
  • Διαφοροποιημένη Διδασκαλία
    • 2024-25
      • Διάγραμμα K-W-L-H
      • Διάγραμμα Venn
      • Κύβος – Cubing
      • Μενού – learning menu
      • Μοντέλο Frayer
      • “Παιχνίδι Ρόλων”
      • “Πες το σαν τραγούδι!”
      • Πίνακες Επιλογών – Choice Boards
      • Προσωπική Agenda
      • “Τοίχος Γκράφιτι”
      • “Τοίχος Γκράφιτι”2
      • Τρίλιζα – Think-Tac-Toe
      • “3-2-1 Σύνοψη”
      • “Gallery Walk” Εικαστική Διαδρομή
  • Τμήμα Ένταξης
  • Αειφόρο Σχολείο – Η Πορεία Μετασχηματισμού
    • Σχολικός Κήπος: Μετατροπή & Διαμόρφωση
    • Η Νέα μας Αυλή: Το Πριν & το Μετά – Βίντεο
  • Οικολογικά Σχολεία – Eco Schools
  • Eνεργός Πολίτης
    • Global Action Days – GAD
  • Παιδαγωγική Freinet
    • Τεχνικές Freinet
      • H Συνέλευση των Παιδιών
      • Μικρά Βιβλία
      • Τί Νέα;
      • Tυπογραφείο-Εφημερίδα
      • Υπαίθρια Τάξη
      • Υπαίθρια Βιβλιοθήκη I
      • Υπαίθρια Βιβλιοθήκη II
  • ΤΠΕ-Προγραμματισμός-Ρομποτική-STEM
    • Code Week 2024
      • Certificate of Excellence
    • Ρομποτική
    • ΤΠΕ
    • Προγραμματισμός με CodyFeet – Κάτω τα χέρια από το Δάσος
    • Ψηφιακό Βιβλίο
  • Πορεία στη Δημοκρατία
  • Παιδαγωγικές Δράσεις
  • Γιορτές
  • Μελαγχολικό Φθινοπωράκι
  • 28η Οκτωβρίου
  • 17η Νοεμβρίου
  • Χειμώνας Παγερός
  • Είναι Χριστούγεννα!!!
  • Άνοιξη Γλυκιά
  • 25η Μαρτίου
  • Πάσχα Στο Νηπιαγωγείο
  • Μετάβαση στο Δημοτικό
  • Υπαίθρια Τάξη
  • Σχολικός Κήπος
  • Εβδομάδα Περιβάλλοντος
  • Ανακυκλώνουμε
  • Κάδοι ΑΦΗΣ-Ανακύκλωση Μπαταριών
  • Παγκόσμια Ημέρα Καλοσύνης
  • Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου
  • Bravo Schools
  • Make-A-Wish Ελλάδας
  • European School Radio
  • Παιδική HELMEPA
  • “Βιβλία σε Ρόδες”
  • eΤwinning
  • Το ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΚΙ Mας
  • Εσωτ. Αξιολόγηση Σχολ. Μονάδας
  • Επιμορφώσεις
  • Διακρίσεις & Βραβεύσεις
  • Είπαν για μας
  • Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων
  • Ανακοινώσεις
  • Ιδέες
  • Επικοινωνία

Ημερίδα: “Τα Σαφή όρια πλάθουν Ευτυχισμένα Παιδιά”

Δημοσιεύθηκε 20 Φεβρουαρίου 2022 από τον/την Κανελλοπούλου Ναταλία

ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ

Κατηγορία: Αναρτήσεις, Επιμορφώσεις.

Πλοήγηση άρθρων

« “Εκστρατεία Ενημέρωσης” Ανακύκλωσης Μπαταρίας
Η “Cosmic φ” Δίπλα μας »

Τα Πρόσφατα Άρθρα Μας!

  • Λιομάζωμα 20 Νοεμβρίου 2025
  • Χρυσοπράσινο Σταφύλι 2 Νοεμβρίου 2025
  • H Αυλή του σχολείου μας…Αλλιώς 17 Οκτωβρίου 2025
  • Σκύβω-Καλύπτομαι-Κρατιέμαι 28 Σεπτεμβρίου 2025
  • Τί κάνουμε στο Αειφόρο Νηπιαγωγείο μας; Διασύνδεση Νηπίων – Προνηπίων 18 Σεπτεμβρίου 2025
  • (χωρίς τίτλο) 2 Σεπτεμβρίου 2025
  • ” Έρχομαι στο Νηπιαγωγείο” 15 Ιουνίου 2025
  • Οργανικά Υλικά Πετώ και…Κομποστοποιώ 13 Ιουνίου 2025
  • Το Δάσος, πηγή Ζωής 12 Ιουνίου 2025
  • Διάχυση Αποτελεσμάτων 9 Ιουνίου 2025
  • “One World, Many Holidays” – Διεθνές Πρόγραμμα etwinning 9 Ιουνίου 2025
  • Αυτοαξιολόγηση Μαθητών/τριών στο Νηπιαγωγείο 9 Ιουνίου 2025
  • Ποδηλατώ, Κυκλοφορώ και Εξοικονομώ όλο το χρόνο!! 9 Ιουνίου 2025
  • Certificate – Global Action Days 8 Ιουνίου 2025
  • Η Μελισσούλα η Χρυσή: Διδακτικό Σενάριο – 5Ε 31 Μαΐου 2025
  • Προστατέψτε το Δάσος-είναι Πηγή Ζωής – 4o Εργαστήριο Δεξιοτήτων 27 Μαΐου 2025
  • Ο Ανήσυχος Ταξιδευτής 2Π επισκέπτεται το σχολείο μας. 24 Μαΐου 2025
  • Οι ΤΠΕ στο Νηπιαγωγείο 24 Μαΐου 2025
  • Κυκλοφορώ και Οδηγώ πάντα με ασφάλεια 23 Μαΐου 2025
  • -Τί ώρα είναι παιδιά; Βλέπουμε την ώρα στο Nέο Ηλιακό Ρολόϊ της Αυλής μας!! 23 Μαΐου 2025

Ετικέτες

1.Διδασκαλία Μάθηση Αξιολόγηση (58) 2.Σχολική Διαρροή-Φοίτηση (2) 3.Σχέσεις μεταξύ Μαθητών/τριών (47) 4.Σχέσεις μεταξύ Μαθητών/τριών και Εκπαιδευτικών (29) 5.Σχέσεις μεταξύ Σχολείου και Οικογένειας (16) 6.Ηγεσία-Οργάνωση και Διοίκηση Σχολ. Μονάδας (14) 7.Σχολείο και Κοινότητα (15) 2024-25 (42) 2024-2025 (5) Αγάπη (4) Αειφορία (9) Αλληλοσεβασμός (7) Ανακυκλώνω-Μειώνω-Επαναχρησιμοποιώ (6) Βιοσιμότητα (16) Βιωματική Μάθηση (3) Βοτανόκηπος (5) Διαφορετικότητα (3) Διαφοροποιημένη Διδασκαλία (4) Δικαιοσύνη και Ισχυροί Θεσμοί (4) Εκπαιδευτικό Έργο 2025-26 (4) Ενεργός Πολιτειότητα (8) Ενσυναίσθηση (6) Επαναχρησιμοποιώ (3) Εργαστήρια Δεξιοτήτων (4) Κάνε τη συνείδηση συνήθεια (9) Κομποστοποίηση (3) Μετάβαση στο Δημοτικό (4) Μοναδικές Στιγμές (10) Νέο Πρόγραμμα Σπουδών (6) Ο Πλανήτης είναι το Σπίτι Μας (13) Πολίτες του Κόσμου (14) Πράσινες Πόλεις (9) ΣΤΟΧΟΣ 3-Καλή Υγεία και Ευημερία (2) ΣΤΟΧΟΣ 4-Ποιοτική Εκπαίδευση (32) ΣΤΟΧΟΣ 5-Ισότητα των Φύλων (2) ΣΤΟΧΟΣ 10-Λιγότερες Ανισότητες (6) ΣΤΟΧΟΣ 13-Δράση για το Κλίμα (13) ΣΤΟΧΟΣ 15-Ζωή στην Στεριά (5) ΣΤΟΧΟΣ 16-Ειρήνη (3) Συμμετοχή στα Κοινά (8) Συμπερίληψη (5) Συνεργασία (15) Σχολικός κήπος (6) ΤεχνικέςFreinet (3) Υπαίθρια Τάξη (3)

Ιστορικό

  • Νοέμβριος 2025
  • Οκτώβριος 2025
  • Σεπτέμβριος 2025
  • Ιούνιος 2025
  • Μάιος 2025
  • Απρίλιος 2025
  • Μάρτιος 2025
  • Φεβρουάριος 2025
  • Ιανουάριος 2025
  • Δεκέμβριος 2024
  • Νοέμβριος 2024
  • Οκτώβριος 2024
  • Σεπτέμβριος 2024
  • Ιούνιος 2024
  • Μάιος 2024
  • Απρίλιος 2024
  • Μάρτιος 2024
  • Φεβρουάριος 2024
  • Ιανουάριος 2024
  • Δεκέμβριος 2023
  • Νοέμβριος 2023
  • Οκτώβριος 2023
  • Σεπτέμβριος 2023
  • Ιούνιος 2023
  • Μάιος 2023
  • Απρίλιος 2023
  • Μάρτιος 2023
  • Φεβρουάριος 2023
  • Ιανουάριος 2023
  • Δεκέμβριος 2022
  • Νοέμβριος 2022
  • Σεπτέμβριος 2022
  • Αύγουστος 2022
  • Ιούλιος 2022
  • Ιούνιος 2022
  • Μάιος 2022
  • Μάρτιος 2022
  • Φεβρουάριος 2022
  • Ιανουάριος 2022
  • Οκτώβριος 2021
  • Σεπτέμβριος 2021
  • Αύγουστος 2021
  • Φεβρουάριος 2021
  • Δεκέμβριος 2020
  • Οκτώβριος 2020
  • Σεπτέμβριος 2020
  • Αύγουστος 2020
  • Μάιος 2020

Kατηγορίες

  • 17 Στόχοι Βιώσιμοι Ανάπτυξης (72)
  • 2024-25 (4)
  • 2024-25 (1)
  • 25η Μαρτίου (2)
  • Beebot (2)
  • Cosmic φ (6)
  • e-twining (3)
  • Eco Schools-Οικολογικά Σχολεία (37)
  • Erasmus (1)
  • European School Radio (1)
  • Global Action Days (2)
  • Helmepa (1)
  • Make-A-Wish (Κάνε-μια-ευχή Ελλάδας) (4)
  • Αειφόρο Σχολείο (84)
  • Ανακοινώσεις (82)
  • Αναρτήσεις (77)
  • Βιωματική Μάθηση (16)
  • Γιορτές (4)
  • Γιορτές Σχολείου (7)
  • Διαγωνισμοί (5)
  • Διακρίσεις – Βραβεία (6)
  • Διαφοροποιημένη Διδασκαλία (2)
  • Δικαιώματα (1)
  • Διοικητική Λειτουργία (3)
  • ΕΓΓΡΑΦΕΣ 2021 – 2022 (1)
  • Είναι Χριστούγεννα (3)
  • Έκθεση Ζωγραφικής (2)
  • Εκπαιδευτικό Έργο (43)
  • Ενεργητική Μάθηση (11)
  • Επιμορφώσεις (1)
  • Εργαστήρια Δεξιοτήτων (5)
  • Η Αυλή Μας (8)
  • Ιδέες (11)
  • Κάδοι ΑΦΗΣ (1)
  • Καταπολέμηση του Εκφοβισμού – Bullying (1)
  • Κλιματική Αλλαγή (1)
  • Κοινωνικές Δράσεις (28)
  • Λαχανόκηπος (9)
  • Μετάβαση στο Δημοτικό (3)
  • Μοναδικές Στιγμές (53)
  • Νέο Πρόγραμμα Σπουδών (5)
  • Οι Συμμετοχές του 2ου Ν/Γ (21)
  • Οι Φίλοι μας τα Ζώα (1)
  • Οικολογικά Σχολεία (23)
  • Ομαδοσυνεργατική Μέθοδος (4)
  • Παγκόσμιες Ημέρες (8)
  • Παιδαγωγική και Μαθησιακή Λειτουργία (1)
  • Πολίτες του Κόσμου (26)
  • Πολιτιστικά Δράσεις (1)
  • Πολιτιστικές Δράσεις (8)
  • Πορεία Μετασχηματισμού του σχολείου μας σε Αειφόρο (13)
  • Πορεία στη Δημοκρατία (3)
  • Ρομποτική (1)
  • Ρομποτική-Stem (1)
  • Συνεργατική Μέθοδος (6)
  • Σχέσεις Σχολείου – Οικογένειας (1)
  • Σχολικός Εκφοβισμός (1)
  • Σχολικός Κήπος (13)
  • Τέχνη στο Νηπιαγωγείο (1)
  • Τεχνικές Freinet (3)
  • Τμήμα Ένταξης (2)
  • ΤΠΕ (2)
  • ΤΠΕ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ – ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ – STEM (2)
  • Υπαίθρια Τάξη (2)
  • Χριστούγεννα (4)
  • Χωρίς κατηγορία (1)

Πρόσφατα σχόλια

  • ΔΑΜΑΣΤΙΩΤΗ ΓΑΡΥΦΑΛΛΙΑ στο “Σκύλος Οδηγός” και Συναισθημάτων
  • Κανελλοπούλου Ναταλία στο Παγκόσμια Ημέρα Μπαταρίας – Πορεία υπέρ της Ανακύκλωσης Μπαταριών!!!
  • Ευγ.Α. στο Παγκόσμια Ημέρα Μπαταρίας – Πορεία υπέρ της Ανακύκλωσης Μπαταριών!!!
  • Κανελλοπούλου Ναταλία στο Παγκόσμια Ημέρα Μπαταρίας – Πορεία υπέρ της Ανακύκλωσης Μπαταριών!!!
  • ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΥΠΑΤΗΣ στο Παγκόσμια Ημέρα Μπαταρίας – Πορεία υπέρ της Ανακύκλωσης Μπαταριών!!!

Σελίδες

  • “3-2-1 Σύνοψη”
  • “Gallery Walk” Εικαστική Διαδρομή
  • “Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο”: Η Πορεία Μετασχηματισμού του Ν/Γ μας
  • “Βλέπω-Σκέφτομαι-Αναρωτιέμαι”
  • “Παιχνίδι Ρόλων”
  • “Πες το σαν τραγούδι!”
  • “Συνεργασία στο Νηπιαγωγείο”
  • “Τοίχος Γκράφιτι”
  • “Τοίχος Γκράφιτι” 2
  • “Χρώμα-Σύμβολο-Εικόνα”
  • 17η Νοεμβρίου
  • 2023-24
  • 2024-25
  • 28η Οκτωβρίου
  • 3. Σχέσεις μεταξύ Μαθητών/τριών
  • 4. Σχέσεις Μεταξύ Μαθητών/τριών και Εκπαιδευτικών
  • 4. Φροντίζω το Περιβάλλον : “Προστατέψτε το Δάσος – είναι Πηγή Ζωής”
  • 5. Σχέσεις μεταξύ Σχολείου και Οικογένειας
  • 6 Καπέλα του De Bono
  • 6. Ηγεσία-Οργάνωση και Διοίκηση Σχολ. Μονάδας
  • 7. Σχολείο και Κοινότητα
  • 8. Συμμετοχή Εκπαιδευτικών σε Επιμορφωτικές Δράσεις
  • 9. Συμμετοχή Εκπαιδευτικών σε Εθνικά και Ευρωπαϊκά Προγράμματα
  • Bravo Schools
  • Certificate of Excellence
  • Code Week 2024
  • Eνεργός Πολίτης
  • eΤwinning
  • Global Action Days – GAD
  • H Συνέλευση των Παιδιών
  • test 1
  • testtt
  • Tυπογραφείο-Εφημερίδα
  • Άνοιξη Γλυκιά
  • Γιορτές
  • Διάγραμμα K-W-L-H
  • Διακρίσεις – Βραβεύσεις
  • Διαφ.Διδασκαλία ’24-’25
  • Διαφοροποιημένη Διδασκαλία
  • ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
  • ΕΓΓΡΑΦΕΣ 2025-2026
  • Είπαν για μας
  • Έκθεση Εσωτ. Αξιολόγησης Ε. Έρ. Σχολ. Μονάδας 2021-22
  • Εκπαιδευτικές Δράσεις
  • Εκπαιδευτικό Έργο
  • Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ-Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη
  • Επικοινωνία
  • Επιμορφώσεις
  • Επιμορφώσεις
  • ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΣΚΕΨΗΣ
  • Εργαστήρια Δεξιοτήτων
    • Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2024-25
  • Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας Ν/Γ
  • Εφαρμογή – Τμήμα
  • ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
  • Εφαρμογή Νέου Προγράμματος Σπουδών – Τμήμα 2
  • Εφαρμογή Νέου Προγράμματος Σπουδών – Τμήμα 3
  • Ζω Καλύτερα – Ευ Ζην: “Δεν Μαλώνω, δεν μαλώνω αγκαλιά μεγάλη Απλώνω”
  • Η Νέα μας αυλή – Πριν και Μετά
  • Ιστολόγιο – Κοινών. Δίκτυα
  • Καλώς Ήρθατε -Welcome to our school
  • Κύβος – Cubing
  • Μελαγχολικό Φθινοπωράκι
  • Μελισσούλα, η χρυσή!
  • Μενού – learning menu
  • Μετάβαση στο Δημοτικό
  • Μοντέλο Frayer
  • Οδηγός Λειτουργίας για Γονείς
  • Οικολογικά Σχολεία
  • Οικολογικά Σχολεία – Eco Schools
  • Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου
  • Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου – 3 Ιουνίου
  • Παιδαγωγική Freinet
  • Παιδαγωγική Freinet
  • Παιδική HELMEPA
  • Πάσχα Στο Νηπιαγωγείο
  • Πίνακες Επιλογών – Choice Boards
  • Πορεία στη Δημοκρατία
  • Πορεία στη Δημοκρατία
  • Πρόγραμμα “Βιβλία σε Ρόδες”
  • Προγραμματισμός με CodyFeet – Κάτω τα χέρια από το Δάσος
  • Προσωπική Agenda
  • Ρομποτική
  • ΡΟΥΤΙΝΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ
  • Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων 2ου Ν/Γ Χολαργού
  • Σχολικός Κήπος: Το πριν και Το μετά
  • Τα Μικρά Βιβλία
  • Τεχνικές Freinet
  • Τί Νέα;
  • Τμήμα Ένταξης – Τ.Ε
  • Το ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΚΙ μας
  • ΤΠΕ
  • ΤΠΕ στο Ν/Γ
  • Τρίλιζα Think-Tac-Toe
  • Υπαίθρια Βιβλιοθήκη
  • Υπαίθρια Βιβλιοθήκη II
  • Υπαίθρια Τάξη
  • Φηφιακό Βιβλίο
  • Φύλλο Αξιολόγησης
  • Χειμώνας Παγερός
  • Χριστούγεννα

Σαν σήμερα

24/11/1859: Ο Κάρολος Δαρβίνος δημοσιεύει το μνημειώδες έργο του «Η καταγωγή των ειδών».
   - Σχετικές αναρτήσεις

European SchoolRadio Logo

e-Twinning

etwinning
Διαχείριση
  • Σύνδεση
  • Entries RSS
  • Comments RSS
  • Εκπαιδευτικές Κοινότητες & Ιστολόγια ΠΣΔ
e-Twinning
etwinning logo
Φιλοξενείται στο https://blogs.sch.gr | Θέμα:Cute Frames από Ying Zhang
Όροι χρήσης blogs.sch.gr | Δήλωση προσβασιμότητας
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Accessibility by WAH
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων
  • Εκπαιδευτικές κοινότητες και ιστολόγια
  • Σύνδεση
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα Μη αποδοχή