Με αφορμή την αλληλογραφία μας με το Νηπιαγωγείο Ροδόπολης στα πλαίσια της παιδαγωγικής του Φρενέ μιλήσαμε με τα παιδιά για τον Ταχυδρόμο και το ταξίδι ενός γράμματος.
Πρώτα πρώτα φτιάξαμε τη γωνιά των φίλων δια αλληλογραφίας και στολίσαμε τα γραμματά τους.
Κάναμε εικασίες για το πως θα φτάσει με ασφάλεια το γράμμα στους φίλους μας, παρατηρήσαμε εικόνες κουβεντιάσαμεπινακας αναφορας
Χρησιμοποιήσαμε τις παρακατω εικόνες χρονική ακολουθια και φτιάξαμε την χρονική ακολουθια της ιστορίας και έπειτα αφου συζητήσαμε για το τι είναι κόμικ και ποιες οι διαφορές τους με τα υπόλοιπα παραμύθια φτιάξαμε το δικό μας κόμικ γράφοντας τα δικά μας λόγια στην ιστορία.
Στην συνέχεια στολίσαμε την πόρτα της τάξης μας με έναν τεράστιο Ταχυδρόμο φτιαγμένο από το περίγραμμα του σώματος ενός συμμαθητή μας.
Φτιάξαμε και τη γωνιά του ταχυδρομείου σε λίγες μερες ξεκινά η εσωτερική αλληλογραφία ένα παιδάκι θα αναλαμβάνει χρέη ταχυδρόμου και φορώντας το καπέλο και την ταχυδρομική τσάντα θα κάνει τις διανομές.
Μάθαμε και το Ττ το φτιάξαμε με πλαστελίνη και ζωγραφίσαμε μια λεξούλα που σκεφτήκαμε που αρχίζει από Ττ.
Δεν παραλείψαμε και τα μαθηματικά. Ομαδοποιήσαμε φακέλους και φτιάξαμε πίνακα διπλής εισόδου μέγεθος, χρώμα.
Κατασκευή ο ταχυδρόμος κουβαλά γράμμα πατρόν ΕΔΩ
Χρήσιμο υλικό από το pinterest
Tέλος παρακολουθήαμε ενα επεισόδιο απο τη σειρά Πατ ο Ταχυδρόμος.https://youtu.be/XYQihhpz7_4