Τα Επαγγέλματα του Μέλλοντος στην Ψηφιακή Εποχή, τηλεδιάσκεψη με Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή

Στο 2ο Γυμνάσιο Χαλκίδας την Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2022, πραγματοποιήθηκε τηλεδιάσκεψη με την Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο της ενημέρωσης των μαθητών/τριών του σχολείου για τις επαγγελματικές προοπτικές που παρέχονται από το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό ίδρυμα. Η εν λόγω εκπαιδευτική δραστηριότητα εντάσσεται στο πλαίσιο των μαθημάτων του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων και της Τεχνολογίας για τον επαγγελματικό προσανατολισμό της Γ΄ Γυμνασίου και υπήρξε ιδιαίτερα σημαντικό για τη μαθητική κοινότητα.
Οι μαθητές/τριες είχαν μια πρώτη επαφή με τέσσερις βασικές ειδικότητες της σχολής
– Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Επιχειρηματικότητα
– Περιβαλλοντικές Επιστήμες και Πράσινη Οικονομία
– Γεωπονικές Επιστήμες και Ρομποτική
– Τεχνολογία Τροφίμων και Ανάπτυξη Νέων Προϊόντων
και συμμετείχαν ενεργά στην παρουσίαση θέτοντας ερωτήματα και απορίες στην κεντρική ομιλήτρια κ. Καλαϊτζίδου Εύα, διευρύνοντας τις γνώσεις τους σχετικά με τη λειτουργία και τους τομείς επιστημονικού και τεχνολογικού ενδιαφέροντος της σχολής.
274056919 10224681413937074 8913691642996142361 n
Δημοσιεύσεις

Δελτίο τύπου: «Μα τι είναι Κοινωνική Ανθρωπολογία;»

Δελτίο τύπου 2ου Γυμνασίου Χαλκίδας

Στο 2ο Γυμνάσιο Χαλκίδας την Τρίτη, 8/2 και την Πέμπτη 10/2/2022, μέλη του Συλλόγου Κοινωνικών Ανθρωπολόγων Ελλάδας παρουσίασαν το εγκεκριμένο από το ΥΠΑΙΘ εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Μα τι είναι Κοινωνική Ανθρωπολογία;» στο πλαίσιο του εργαστηρίου για τον επαγγελματικό προσανατολισμό και ενημέρωσαν διαδικτυακά τους /τις μαθητές/τριες της Γ’ τάξης για την επιστήμη της Κοινωνικής Ανθρωπολογίας.

Το πρόγραμμα παρουσιάστηκε πιλοτικά στο 2ο Γυμνάσιο Χαλκίδας.

Οι μαθητές/τριες είχαν μια πρώτη επαφή με την ενδιαφέρουσα και μοντέρνα αυτή επιστήμη που ανοίγει νέους και άγνωστους επαγγελματικούς δρόμους στο πλατύ κοινό.

Ειδικότερα, γνώρισαν επαγγελματίες κοινωνικούς ανθρωπολόγους που εργάζονται σε διαφορετικούς τομείς και έμαθαν για την πορεία της επιστήμης στο χρόνο και τις πολλές και διαφορετικές προοπτικές που αυτή προσφέρει για εργασία και έρευνα. Επίσης, μέσω της χρήσης πολυμεσικού υλικού και ειδικότερα παρατηρώντας μια σκηνή στο μακρινό «φανταστικό» νησί Άλμπατρος, όπου οι άνθρωποι σκέφτονται και πράττουν πολύ διαφορετικά από εμάς επιχείρησαν να «αποδεσμευτούν» για λίγο από τα «πολιτισμικά τους γυαλιά» και να δουν τον κόσμο μέσα από τα μάτια των άλλων. Ο αναστοχασμός που ακολούθησε τους βοήθησε να κατανοήσουν την πολυμορφία του κόσμου μας και ότι μέσα από τη συνάντηση με τον άλλο τελικά ανακαλύπτουμε και τον ίδιο μας τον εαυτό. Επιπλέον, η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού προγράμματος από τους/τις μαθητές/τριες λόγω της εξ αποστάσεως παρουσίασης έγινε μέσω συμπλήρωσης ηλεκτρονικής φόρμας που ήταν πολύ εύχρηστη. Η πρόσβαση στην φόρμα αξιολόγησης έγινε είτε μέσω της ηλεκτρονικής τους τάξης eclass ή μέσω σάρωσης QR Code από τα κινητά τους που αποκλειστικά χρησιμοποίησαν κατά τη διάρκεια της παρουσίασης για τον συγκεκριμένο σκοπό.

Μάλιστα, η γνωριμία τους με την κοινωνική ανθρωπολογία αναμένεται να διευρυνθεί κατά την προγραμματισμένη τους επίσκεψη στο Πάντειο Πανεπιστήμιο την άνοιξη, όπου για μια ημέρα ως μικροί φοιτητές και φοιτήτριες  θα παρακολουθήσουν παραδόσεις μαθημάτων της κοινωνικής ανθρωπολογίας, θα συνομιλήσουν με φοιτητές/τριες και καθηγητές/τριες του τμήματος, θα επισκεφθούν την εντυπωσιακή βιβλιοθήκη του Παντείου και θα απολαύσουν ένα αναψυκτικό στη φοιτητική καφετέρια του Πανεπιστημίου βιώνοντας μια εμπειρία ιδιαίτερα προκλητική και ενδιαφέρουσα.

Τέλος για την επιτυχία της διαδικτυακής δράσης του σχολείου ευχαριστούμε θερμά τον εκπαιδευτικό κ. Κώστα Ζησόπουλο ΠΕ78 που συνέβαλε με την απαραίτητη διαμεσολάβησή του στη διαδικτυακή επικοινωνία με τον Σύλλογο Κοινωνικών Ανθρωπολόγων Ελλάδας, την υποδιευθύντρια του σχολείου μας κ. Χριστίνα Τσομώκου ΠΕ86 που παρείχε την τεχνική υποστήριξή της και φυσικά τον Σύλλογο Κοινωνικών Ανθρωπολόγων Ελλάδας και κυρίως τα μέλη του κ. Ράια Λιγνού και κ. Σάββα Τριανταφυλλίδη για την εξαιρετική παρουσίασή τους και τη μοναδική ευκαιρία που μας πρόσφεραν να γνωρίσουμε την επιστήμη και το έργο τους.

thumbnail 5

thumbnail 4

thumbnail 1

thumbnail 3

 

Δημοσιεύσεις

Εργαστήριο Κοινωνικής Ανθωπολογίας – Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο

eviatop

eviaportal

egnomi

 

Συμμετοχή στον «Πανελλήνιο Διαγωνισμό στη Στατιστική»

 



Λήψη αρχείου

 

Ψηφιακό απολυτήριο Γυμνασίου / Λυκείου

Ψηφιακό απολυτήριο Γυμνασίου / Λυκείου: κλικ εδώ!

Μπορείτε να εκδώσετε απόσπασμα απολυτηρίου για εσάς ή τα παιδιά σας, αρκεί η αποφοίτηση να έχει γίνει:

  • κατά το σχολικό έτος 2016 – 2017 και μετά
  • από δημόσιο / ιδιωτικό γυμνάσιο ή από δημόσιο / ιδιωτικό γενικό ή επαγγελματικό Λύκειο ή Εργαστηρίο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Ε.Ε.Ε.ΕΚ.).

Θα χρειαστείτε τους προσωπικούς σας κωδικούς πρόσβασης στο Taxisnet.

Το απόσπασμα που θα εκδώσετε έχει μοναδικό κωδικό επαλήθευσης και προηγμένη ηλεκτρονική σφραγίδα και μπορείτε:

  • είτε να το αποστείλετε ηλεκτρονικά
  • είτε να το εκτυπώσετε και να το καταθέσετε σε δημόσια υπηρεσία

Ημέρες και ώρες ενημέρωσης γονέων από 07-02-2022

 

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,

Mπορείτε να καλείτε στο σχολείο (2221024094) για να ενημερώνεστε για θέματα φοίτησης, επίδοσης των μαθητών/τριών στις ημέρες και ώρες όπως φαίνονται στο παρακάτω έγγραφο.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ οι ημέρες και ώρες, ισχύουν από 07-02-2022. ΚΛΙΚ ΕΔΩ!

 

 

 

Διαγωνισμός Στατιστικής: Συμμετοχή του 2ου Γυμνασίου Χαλκίδας

Το 2ο Γυμνάσιο Χαλκίδας με 8 ομάδες μαθητών της Β και της Γ Τάξης, υπεύθυνο τον εκπαιδευτικό κ. Αλεξίου  Ιωάννη,,  και τους συμμετέχοντες  εκπαιδευτικούς κ. Παπαμανώλη Ανδρέα και Τερζάκη Αργύρη, πήρε μέρος στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Στατιστικής  και ακολουθεί σχετική ανακοίνωση.

Συγχαρητήρια σε όλους και καλή επιτυχία στη συνέχεια!

 



Λήψη αρχείου

 

[edit] http://www.eviatopblog.gr/2022/02/2_02133788267.html[/edit(edit) https://eviaportal.gr/2o-gymnasio-chalkidasn-panellinio-diagonismo-statistikis/ (/edit)

Οδηγίες για self-test και συνολικό πρόγραμμα.

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες, από τη Δευτέρα 17-01-2022, όλοι οι μαθητές/τριες (εμβολιαμένοι και ανεμβολίαστοι) ωφείλουν να κάνουν δύο self-test κάθε εβδομάδα, την Δευτέρα και την Πέμπτη μετά το σχολείο και το αποτέλεσμα το δηλώνετε κάθε φορά στο edupass. Επίσης, έχει δοθεί στους μαθητές, στις μαθήτριες το συνολικό πρόγραμμα που θα ισχύει (εκτός απροόπτου). Το πρόγραμμα έχει δοθεί στα τμήματα και επίσης μπορείτε να το βρείτε στο “ενημερωτικό μάθημα” στην eclass.

ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΕΟΔΥ ΓΙΑ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ 11-01-2022

 

ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΕΟΔΥ ΓΙΑ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ 11-01-2022



Λήψη αρχείου

ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΝΑΡΞΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΕΣΤ

Ακολουθεί το πρωτόκολλο για την επανέναρξη των σχολείων.



Λήψη αρχείου

 

Ανακοινοποίηση: Βιωματικό σεμινάριο σε γονείς για την ενδυνάμωση του γονεϊκού ρόλου

2ο Γυμνάσιο Χαλκίδας

«Βιωματικό σεμινάριο σε γονείς

για την ενδυνάμωση του γονεϊκού ρόλου»

Αφορά τους γονείς και κηδεμόνες ΟΛΩΝ των τάξεων του σχολείου μας

Το 2ο Γυμνάσιο Χαλκίδας σε συνεργασία με το «Κέντρο πρόληψης των εξαρτήσεων και προαγωγής της ψυχοκοινωνικής υγείας Π.Ε Εύβοιας» υλοποιεί σεμινάριο σε γονείς – με τη μορφή σταθερής ομάδας – που θα εκδηλώσουν ενδιαφέρον να παρακολουθήσουν με συνέπεια τις συναντήσεις. Η ομάδα έχει στόχο να στηρίξει τους γονείς στο δύσκολο γονεϊκό τους ρόλο και τους δίνει την δυνατότητα, μέσα από την ενεργή συμμετοχή τους, να μοιραστούν και να επεξεργαστούν σκέψεις, αγωνίες και φόβους με τους άλλους γονείς.

Θα γίνουν 5 ή 6 δίωρες συναντήσεις ξεκινώντας από τα μέσα του Ιανουαρίου 2022 (κατά πάσα πιθανότητα) και απογεύματα Τετάρτης στις 17:00 ή άλλη πιο βολική ημέρα και ώρα. Εάν ενδιαφέρεστε και μπορείτε να παρακολουθήσετε τις συναντήσεις με συνέπεια, παρακαλούμε επιστρέψτε συμπληρωμένη στο σχολείο (με το παιδί σας) το παρακάτω «Έντυπο εκδήλωσης ενδιαφέροντος» έως την Παρασκευή 14-01-2022.

Μορφή PDF

Μορφή doc

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση