Αγαπητοί γονείς , αγαπημένα μου παιδιά,

Φθάσαμε φέτος στις διακοπές του Πάσχα

Αυτό  το  Πάσχα  όμως  θα είναι  πολύ  διαφορετικό από τα προηγούμενα.

Θα ήταν καλό αυτές τις άγιες μέρες να ζήσουμε με κατάνυξη τη Μεγάλη Εβδομάδα, πάντα μένοντας σπίτι

και χωρίς εξ αποστάσεως  μαθήματα . 

 Μας λείπετε πολύ και ευχόμαστε να περάσετε όμορφα!

Αγαπημένα  μας  παιδιά, εγώ  και  οι  δασκάλες/δάσκαλοι   σας  ευχόμαστε  να  περάσετε  μαζί  με  την  οικογένεια  σας 

ΚΑΛΟ  ΠΑΣΧΑ  με χαρά  και  κυρίως  ΥΓΕΙΑ

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ - Δευτερά

Θα τα πούμε ξανά εξ αποστάσεως τη Δευτέρα 27 Απριλίου

                                                                               Η Διευθύντρια του Σχολείου

                                                                                       Παπατσάνη Αικατερίνη