Μια μέρα που μας θυμίζει την ανάγκη που έχουν τα ζώα και κυρίως τα αδέσποτα, για αγάπη και φροντίδα.
Έτσι και εμείς κάτι θα κάνουμε για αυτά με την υπόσχεση να μην τα ξεχνάμε τις υπόλοιπες μέρες του χρόνου.
Τα νήπια και των δύο τμημάτων συναντιόνται για να παρακολουθήσουν video το οποίο θα γίνει αφορμή για προβληματισμό και συζήτηση.
Φτιάχνουμε αφίσα γράφοντας το σύνθημα “Αγαπώ και φροντίζω τα ζώα” την οποία αναρτούμε στην αυλή του Νηπιαγωγείου προς ενημέρωση των γονιών .Ομαδική εργασία με την συμμετοχή όλων τω νηπίων.
Στη συνέχεια ετοιμάζουμε κεσεδάκια με νερό για τα αδέσποτα που περνάνε έξω από την αύλειο χώρο.
Ταΐστρες με φυστικοβούτυρο και σπόρους για τα πουλιά που μας επισκέπτονται
Σκοπός του συγκεκριμένου προγράμματος είναι να αποκτήσουν οι μαθήτριες και οι μαθητές γνώσεις προετοιμασίας πριν την εκδήλωση ενός σεισμού, κατά τη διάρκεια και μετά την εκδήλωσή του.
Ξεκινάμε το θέμα με ρουτίνα σκέψης ώστε να ενεργοποιήσουμε και να κεντρίσουμε το ενδιαφέρον των παιδιών.
Τι σας έρχεται στο μυαλό όταν ακούτε τη λέξη Σεισμός;
Ο μύθος του Εγκέλαδου. Ζωγραφίζουμε…
Φτιάχνουμε το εσωτερικό της γης με πλαστελίνη και εξηγούμε το φαινόμενο του σεισμού
Τί θα έκανα σε περίπτωση σεισμού αν ήμουν στο σπίτι;
Σεισμός και ηφαίστεια
Τί χρειαζόμαστε σε περίπτωση σεισμού;
Παίζουμε παιχνίδι με τα αντικείμενα που χρειαζόμαστε σε περίπτωση σεισμού
Τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης
Ζωγραφίζουμε το τραγούδι του σεισμού
Παίζουμε παιχνίδι για το σεισμό: ο Εγκέλαδος ξυπνάει και όποιο παιδί αγγίξει θα πρέπει να πει κάτι που κάνουμε ή δεν κάνουμε σε περίπτωση σεισμού
Με αυτοσχέδιο σεισμογράφο κάνουμε τα δικά μας σεισμογραφήματα
Στο τέλος του προγράμματος κάνουμε σπιτάκια που στηρίζονται σε σύρμα πίπας και πλαστελίνη για να δώσουμε την αίσθηση του σεισμού
Οι αιτήσεις εγγραφών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024.Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Για το σχολικό έτος 2024-2025 εγγράφονται μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020.
Oι γονείς/ κηδεμόνες εγγράφουν ηλεκρονικά τα νήπια με τη είσοδό τους στη σελίδα
Οι προετοιμασίες για τα Χριστούγεννα ξεκινούν με το στόλισμα του δέντρου .Τα νήπια διακοσμούν τα κλαδιά με χειροποίητα δικά τους στολίδια.
Διαβάζουμε τη Γέννηση και ζωγραφίζουμε.
Στολίζουμε με τον δικό μας τρόπο δέντρο συνδέοντας ένα τρίγωνο και ένα παραλληλόγραμμο.
Δημιουργούμε κολάζ με έλατα χρησιμοποιώντας μικρά χρωματιστά χαρτάκια.
Φτιάχνουμε ημερολόγια και χαρίζουμε και ένα στο δημοτικό σχολείο.
Στολίζουμε σακουλάκια με την τεχνική του τυπώματος για να βάλουμε μέσα τα μυρωδάτα κουλουράκια που θα φτιάξουμε στην τάξη.
Έτοιμες και οι κάρτες μας.
Φτιάχνουμε κουλουράκια προσθέτοντας με πολλή προσοχή τα υλικά μας.
Ετοιμάζουμε πρόσκληση για να καλέσουμε τους φίλους μας από την πρώτη Δημοτικού. Φέτος θα τους τραγουδήσουμε παραδοσιακά κάλαντα.
Τέλος, συμμετέχοντας στο διαγωνισμό προγράμματος το Αστέρι της ευχής, φτιάχνουμε μία αφίσα την οποία εκθέτουμε και στην αυλή του Νηπιαγωγείου προς ενημέρωση και των γονιών.
Σκοπός του 1ου εργαστηρίου δεξιοτήτων με τίτλο: “Εγώ και οι συμμαθητές μου” είναι οι μαθητές/τριες α) να ανακαλύψουν τον εαυτό τους και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους, να αποδεχτούν την εμφάνισή τους και τη διαφορετικότητά τους, β)να γνωρίσουν ο ένας τον άλλον και να δημιουργήσουν μια δυνατή ομάδα γ)να γνωρίσουν το σχολείο τους την τάξη τους και τους/τις συμμαθητές/τριες και να αναπτυχθούν υγιείς σχέσεις ανάμεσά τους.
Ξεκινάμε το πρώτο εργαστήρι φτιάχνοντας το συμβόλαιο με τους κανόνες της τάξης. Υποσχόμαστε πως θα τους τηρούμε και φτιάχνουμε την ομάδα μας δημιουργώντας και ομαδικές εργασίες.
Παρουσιάζουμε τον εαυτό μας, τον ζωγραφίζουμε, μιλάμε για τα χαρακτηριστικά μας και τις προτιμήσεις μας.
Παίρνουμε τα απαραίτητα υλικά και φτιάχνουμε τον σπουδαίο εαυτό μας σε ανθρωπάκι.
Στη συνέχεια συζητάμε για το σχολείο μας και τους συμμαθητές μας .
Λέμε όμορφα και ευγενικά λόγια για τους φίλους μας.
Διαβάζουμε τις ιστορίες Τομ το σαλιγκάρι, Το ασχημόπαπο και Τα χέρια δεν χτυπάνε τα χέρια αγαπάνε και συμφωνούμε ότι είναι όμορφο να αγαπάμε τους φίλους μας, να τους σεβόμαστε και να τους βοηθάμε.
Το θέμα μας τελειώνει με κοινωνιόγραμμα. Αν πηγαίναμε ταξιδάκι με ένα τρένο ποιούς από τους συμμαθητές μας θα παίρναμε μαζί μας;
τα παιδιά απαντούν και ζωγραφίζουν φατσούλες στα βαγόνια του τρένου.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή