17 Νοεμβρίου 2024
Επιλέξαμε το συγκεκριμένο θέμα με σκοπό την ανάδειξη του εδάφους ως ένα πολύπλοκο, φυσικό και βιολογικό σύστημα που σε σχέση με τις ανθρώπινες δραστηριότητες αποτελεί ένα σημαντικό πεδίο για παιχνίδι, πειράματα και κατασκευές.
Μέσα σε ένα πλούσιο σε ερεθίσματα περιβάλλον, τα νήπια διευρύνουν τις γνώσεις τους για το έδαφος και τη σχέση του με φυτικούς οργανισμούς και ζωικούς οργανισμούς. Ακόμα μέσα από την επικοινωνία, τη συνεργασία, τη συζήτηση, τη δράση, την ένταξή τους σε ομάδες καλύπτουν στόχους συναισθηματικούς και κοινωνικούς.
Αφού, σε προηγούμενη δράση, επισκεφθήκαμε πάρκο της κοινότητας των Κρηνίδων με αφορμή την θεματική ενότητα που θα ξεκινούσαμε για το έδαφος, ασχοληθήκαμε με τη ρουτίνα σκέψης Χρώμα – Εικόνα- Εικόνα με σκοπό να ανασύρουμε πρότερες γνώσεις των παιδιών και να ενεργοποιήσουμε το ενδιαφέρον τους.

Ετοιμάσαμε ιστόγραμμα χρησιμοποιώντας το λογισμικό goggle-it

Φέραμε χώμα σε κεσεδάκι από την αυλή μας και το μελετήσαμε με μεγεθυντικό φακό διαχωρίζοντας τα συστατικά που βλέπαμε με τον φακό μας.




Ζωγραφίσουμε το έδαφος της αυλής μας.

Διαβάζουμε την ιστορία “Η ζωή κάτω από τη ΓΗ”

Φτιάχνουμε ατομικό και ομαδικό κολάζ με θέμα το έδαφος


Μεταφέρουμε υλικά από τη αυλή και δημιουργούμε τα στρώματα του εδάφους σε πλαστικό δοχείο

Βρίσκουμε και κυκλώνουμε τα ζωάκια που φτιάχνουν τη φωλιά τους κάτω από το έδαφος


Φυτεύουμε σιτάρι σε ατομικό κυπελάκι




Δημιουργούμε την γωνιά των μικρών αγροτών…

Διαβάζουμε το βιβλίο “Μεγαλώνει μεγαλώνει το φυτό”

Κάνουμε μαθηματικά ζωγραφίζοντας σε σειρά εικόνες ανάπτυξης του φυτού


Όπως κάθε χρόνο φυτεύουμε το λαχανόκηπό μας στην αυλή του σχολείου





Γράφουμε ταμπέλες και τις κρεμάμε


Παιχνίδι μνήμης, με εικόνες που αφορούν το τι χρειάζεται ένα φυτό για να μεγαλώσει

Κάνουμε μαθηματικά ζωγραφίζοντας σε σειρά, τα στάδια ανάπτυξης του φυτού


Και το εργαστήρι τελειώνει με ατομικό φύλλο αξιολόγησης, με το ερώτημα τι μας άρεσε περισσότερο από τις δράσεις που κάναμε και γιατί



3 Νοεμβρίου 2024
Στο πλαίσιο του 1ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων για την φετινή σχολική χρονιά με θέμα το “ΕΔΑΦΟΣ”, επισκεφθήκαμε πάρκο της κοινότητας Κρηνίδων. Καθίσαμε στο έδαφος ,μαζέψαμε φυσικά υλικά, παίξαμε παιχνίδια αλλά και επινοήσαμε παιχνίδια με υλικά που βρήκαμε στο πάρκο.


1 Νοεμβρίου 2024
Τιμώντας την Επέτειο της 28ης Οκτωβρίου δουλέψαμε με πολλή όρεξη ατομικά αλλά και ομαδικά. Ετοιμάσαμε το σκηνικό για την γιορτή μας την οποία παρουσιάσαμε στους προσκεκλημένους μας.
Με την ιστορία “ο γίγαντας και ο νάνος” ξεκίνησε το θέμα μας.


Ζωγραφίσαμε τον χάρτη της Ελλάδας

Βρήκαμε και κυκλώσαμε την λέξη ΑΕΡΑ!

Ενώσαμε τα γράμματα της λέξης ΣΗΜΑΙΑ

Ετοιμάσαμε κολάζ με τους γενναίους φαντάρους μας

Με στένσιλ φτιάξαμε το περιστέρι της ΕΙΡΗΝΗΣ

Το σκηνικό για την γιορτή μας





23 Οκτωβρίου 2024
Η χρονιά ξεκινάει με δραστηριότητες σχετικά με το όνομά μας αλλά και με το αρχικό μας γράμμα. Παίζουμε, ζωγραφίζουμε, κολλάμε…


Κάνουμε το αρχικό γράμμα μας ανθρωπάκι.






Συνεργατικές δραστηριότητες με το όνομά μας.




Ψαρεύουμε το όνομά μας!



Η beebot ψάχνει τα ονόματά μας.

9 Σεπτεμβρίου 2024

1ο Νηπιαγωγείο Κρηνίδων
Ο αγιασμός της φετινής σχολικής χρονιάς 2024-2025 θα γίνει την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου,
ώρα 9.00 το πρωί, στην αυλή του 2ου Δημοτικού Σχολείου. Μετά τον αγιασμό θα γίνει ενημερωτική συνάντηση στο χώρο του Νηπιαγωγείου
29 Μαΐου 2024
Στο πλαίσιο της ομαλής μετάβασης των νηπίων στην Α τάξη του Δημοτικού σχολείου, οργανώθηκε δράση στην αυλή του Νηπιαγωγείου με την συνεργασία των εκπαιδευτικών του Νηπιαγωγείου και του δασκάλου των εικαστικών του Δημοτικού σχολείου. Τα παιδιά της Α Δημοτικού επισκέφθηκαν το Νηπιαγωγείο και αφού παίξανε στον αύλειο χώρο ,χωρίστηκαν σε μεικτές ομάδες με τα νήπια και στη συνέχεια σε χαρτιά Α3 δημιούργησαν όμορφα έργα με τέμπερες. Τα έργα τους εκτέθηκαν σε μια μικρή έκθεση ζωγραφικής στους γονείς των νηπίων την ώρα του σχολάσματος.








Στο τέλος της δράσης κεράσαμε τους φίλους μας δροσερό χυμό.

23 Μαΐου 2024
Σκοπός του 4ου εργαστηρίου δεξιοτήτων είναι η ευαισθητοποίηση των νηπίων στη σωστή διαχείριση των απορριμμάτων , η διάκριση των υλικών που ανακυκλώνονται, η σημασία της επαναχρησιμοποίησης. Ακόμα να γνωρίσουν το ρομπότ Beebot και τη λειτουργία του και να δίνουν τις οδηγίες για σωστό προγραμματισμό.
Η ενότητα ξεκινάει με την παρακάτω ρουτίνα σκέψης: Τι σας έρχεται στο μυαλό όταν ακούτε τη λέξη ανακύκλωση;
Τα παιδιά ζωγραφίζουν την απάντησή τους.


Ανακυκλώνουμε στο χαρτί μας χαρτί και πλαστικό

Στους μπλε κάδους κόβουμε και κολλάμε τα σωστά ανακυκλώσιμα υλικά


Bάζοντας τα σωστά χρώματα εμφανίζεται το σήμα της ανακύκλωσης


Μετράμε ανακυκλώσιμα υλικά και βάζουμε το σωστό αριθμό

Διαβάζουμε και ζωγραφίζουμε ποίημα για την ανακύκλωση

Ψάχνουμε και αναγνωρίζουμε σχετικές λέξεις και τις γράφουμε σε φύλλο εργασίας



Βλέπουμε σχετική ταινία και την αποτυπώνουμε στο χαρτί

Παιχνίδι με διάφορα αντικείμενα: τα διαχωρίζουμε ανάλογα με το υλικό τους



Η beebot ανακυκλώνει



