Οι αιτήσεις εγγραφών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024.Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Για το σχολικό έτος 2024-2025 εγγράφονται μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020.
Oι γονείς/ κηδεμόνες εγγράφουν ηλεκρονικά τα νήπια με τη είσοδό τους στη σελίδα
Οι προετοιμασίες για τα Χριστούγεννα ξεκινούν με το στόλισμα του δέντρου .Τα νήπια διακοσμούν τα κλαδιά με χειροποίητα δικά τους στολίδια.
Διαβάζουμε τη Γέννηση και ζωγραφίζουμε.
Στολίζουμε με τον δικό μας τρόπο δέντρο συνδέοντας ένα τρίγωνο και ένα παραλληλόγραμμο.
Δημιουργούμε κολάζ με έλατα χρησιμοποιώντας μικρά χρωματιστά χαρτάκια.
Φτιάχνουμε ημερολόγια και χαρίζουμε και ένα στο δημοτικό σχολείο.
Στολίζουμε σακουλάκια με την τεχνική του τυπώματος για να βάλουμε μέσα τα μυρωδάτα κουλουράκια που θα φτιάξουμε στην τάξη.
Έτοιμες και οι κάρτες μας.
Φτιάχνουμε κουλουράκια προσθέτοντας με πολλή προσοχή τα υλικά μας.
Ετοιμάζουμε πρόσκληση για να καλέσουμε τους φίλους μας από την πρώτη Δημοτικού. Φέτος θα τους τραγουδήσουμε παραδοσιακά κάλαντα.
Τέλος, συμμετέχοντας στο διαγωνισμό προγράμματος το Αστέρι της ευχής, φτιάχνουμε μία αφίσα την οποία εκθέτουμε και στην αυλή του Νηπιαγωγείου προς ενημέρωση και των γονιών.
Σκοπός του 1ου εργαστηρίου δεξιοτήτων με τίτλο: “Εγώ και οι συμμαθητές μου” είναι οι μαθητές/τριες α) να ανακαλύψουν τον εαυτό τους και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους, να αποδεχτούν την εμφάνισή τους και τη διαφορετικότητά τους, β)να γνωρίσουν ο ένας τον άλλον και να δημιουργήσουν μια δυνατή ομάδα γ)να γνωρίσουν το σχολείο τους την τάξη τους και τους/τις συμμαθητές/τριες και να αναπτυχθούν υγιείς σχέσεις ανάμεσά τους.
Ξεκινάμε το πρώτο εργαστήρι φτιάχνοντας το συμβόλαιο με τους κανόνες της τάξης. Υποσχόμαστε πως θα τους τηρούμε και φτιάχνουμε την ομάδα μας δημιουργώντας και ομαδικές εργασίες.
Παρουσιάζουμε τον εαυτό μας, τον ζωγραφίζουμε, μιλάμε για τα χαρακτηριστικά μας και τις προτιμήσεις μας.
Παίρνουμε τα απαραίτητα υλικά και φτιάχνουμε τον σπουδαίο εαυτό μας σε ανθρωπάκι.
Στη συνέχεια συζητάμε για το σχολείο μας και τους συμμαθητές μας .
Λέμε όμορφα και ευγενικά λόγια για τους φίλους μας.
Διαβάζουμε τις ιστορίες Τομ το σαλιγκάρι, Το ασχημόπαπο και Τα χέρια δεν χτυπάνε τα χέρια αγαπάνε και συμφωνούμε ότι είναι όμορφο να αγαπάμε τους φίλους μας, να τους σεβόμαστε και να τους βοηθάμε.
Το θέμα μας τελειώνει με κοινωνιόγραμμα. Αν πηγαίναμε ταξιδάκι με ένα τρένο ποιούς από τους συμμαθητές μας θα παίρναμε μαζί μας;
τα παιδιά απαντούν και ζωγραφίζουν φατσούλες στα βαγόνια του τρένου.
Με αφορμή τον εορτασμό της Επετείου του ΟΧΙ τονίστηκε ιδιαίτερα το πολύτιμο, για τους ανθρώπους αγαθό, της Ειρήνης και της Ελευθερίας. Μέσα από εικόνες εξιστορίσαμε γεγονότα , μιλήσαμε για τους ήρωες που πολέμησαν με θάρρος και τόλμη, διαβάσαμε βιβλία όπως την ιστορία με τον Γίγαντα και τον Νάνο , τραγουδήσαμε σχετικά τραγούδια. Κάναμε γλώσσα και μαθηματικά .Φτιάξαμε το σκηνικό με τις εργασίες μας και αφού φορέσαμε τα καλά μας κάναμε την γιορτούλα μας απαγγέλοντας τα ποιήματά μας!
TO ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΕΥΧΕΤΑΙ ΕΙΡΗΝΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ !!!
Ήρθε και φέτος η ώρα να φτιάξουμε το λαχανόκηπό μας στην αυλή του Νηπιαγωγείου. Πήραμε όλα τα σχετικά και βγήκαμε στην αυλή για εργασία και μεγάλη χαρά αφού σε λίγο καιρό θα φάμε με πολλή όρεξη τη δική μας σαλάτα. Μαρούλι ,ρόκα και σπανάκι σε λίγο καιρό θα γεμίσουν το παρτέρι μας!!!
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα