Πανελλήνια Ημέρα Κατά της Σχολικής Βίας και του Σχολικού Εκφοβισμού.

ΤΜΗΜΑ 2
Με αφορμή την Ημέρα ενάντια στον Σχολικό Εκφοβισμό επεξεργαστήκαμε το παραμύθι “Η Μόνα σε καινούριο σχολείο”, ένα παραμύθι γραμμένο από παιδιά Δημοτικού για παιδιά, που δημιουργήθηκε στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Διακρατικού Προγράμματος Δάφνη . Στο τέλος δημιουργήσαμε μια ομαδική αφίσα στέλνοντας το δικό μας μήνυμα για αγάπη και φιλία. Όσο διαφορετικοί και αν είμαστε μπορούμε να είμαστε φίλοι.
Οι Απόκριες στο Νηπιαγωγείο μας.
Μικροί Επιστήμονες.

ΤΜΗΜΑ 2
Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε το βίντεο που δημιουργήθηκε για την ολοκλήρωση του Καινοτόμου Περιβαλλοντικού – Πολιτιστικού Προγράμματος το σχολικό έτος 2021-2022 στο Τμήμα 2 του Νηπιαγωγείου μας. Ένα πρόγραμμα που συνδύασε τη Λογοτεχνία με τις Φυσικές Επιστήμες και έδωσε την δυνατότητα στους μικρούς μας μαθητές μέσα από πολλές παιγνιώδεις δραστηριότητες και πειραματισμούς να ανακαλύψουν τα μυστήρια της φύσης.
Μικροί Δημιουργοί Μεγάλα Έργα

ΤΜΗΜΑ 2
Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε το βίντεο που δημιουργήθηκε για την ολοκλήρωση του Καινοτόμου Πολιτιστικού Προγράμματος Μικροί Δημιουργοί Μεγάλα Έργα που υλοποιήθηκε το σχολικό έτος 2021-2022 στο Τμήμα 2 του νηπιαγωγείου μας.
https://drive.google.com/file/d/1JXgRbTrQcr02vBYB3bf75YDWDksgSyGw/view?usp=sharing
Χριστουγεννιάτικες Κατασκευές.
Τα Χριστούγεννα που αγαπάμε!!!
Ομιλία της ψυχολόγου της Επιτροπής Διεπιστημονικής Υποστήριξης του σχολείου μας..
Εβδομάδα Κώδικα Οκτώβριος 2022 Τμήμα 1
Code Week 2022

ΤΜΗΜΑ 2
Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού είναι μια πρωτοβουλία βάσης που έχει ως στόχο να κάνει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό προσιτό σε όλους, με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο. Το τμήμα μας συμμετείχε υλοποιώντας δύο δράσεις για την εβδομάδα προγραμματισμού.
Μες το χώρο περπατώ, ποιο είναι το όνομα αυτό;
Αρχές σχολικής χρονιάς και από τις πρώτες δραστηριότητες που κάνουμε στο Νηπιαγωγείο είναι η αναγνώριση του ονόματός μας, αλλά και η αναγνώριση των ονομάτων των συμμαθητών μας. Ετοιμάζουμε με χαρτοταινίες στο πάτωμα του σχολείου ένα πλέγμα. Η δραστηριότητα μας αφορά ένα παιχνίδι προγραμματισμού με τη χρήση των καρτών Coby Roby με σκοπό την εισαγωγή στον προγραμματισμό και την ενδυνάμωση της ομάδας. Τα παιδιά χωρίζονται σε δύο ομάδες. Η μία αναλαμβάνει τον ρόλο του cody (Οδηγός- Γράψιμο κώδικα) κι η άλλη τον ρόλο του Roby (ρομπότ) που εκτελεί τις εντολές. Παιδιά της πρώτης ομάδας διαλέγουν τέσσερα ονόματα και τα τοποθετούν στο πλέγμα. Στη συνέχεια τοποθετούν βελάκια δημιουργώντας μια πορεία προς το όνομα στόχο. Τέλος κάποιο παιδί αναλαμβάνει το ρόλο του οδηγού που θα κατευθύνει τον Roby της δεύτερης ομάδας στο όνομα στόχο. Όταν το παιδί φτάσει στον προορισμό του λέει ποιο είναι το όνομα. Αν απαντήσει σωστά κερδίζει η ομάδα του και οι ρόλοι των ομάδων αντιστρέφονται.
Coding is interesting and fun!
Μέσα από τη συγκεκριμένη δραστηριότητα στόχος είναι τα παιδιά να έρθουν σε επαφή με τις βασικές έννοιες του προγραμματισμού και την κωδικοποίηση/ ακολουθία μοτίβου , τα παιδιά προσπαθούν να αναπαράγουν χρωματικά μοτίβο κατασκευασμένα από γλωσσοπίεστρα.



































































