Με ιδιαίτερη χαρά σάς παρουσιάζουμε τη σύνθεση του νεοσύστατου Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων. Με κοινό όραμα τη δημιουργία ενός συνεργατικού και δημιουργικού περιβάλλοντος για τα παιδιά μας,ο Σύλλογός μας στοχεύει στην ενδυνάμωση των δεσμών μεταξύ σχολείου και οικογένειας.
Το Διοικητικό Συμβούλιο απαρτίζεται από τους:
-
Πρόεδρος: Παπουτσίδου Χριστίνα
-
Αντιπρόεδρος: Βενέτης Θεόδωρος
-
Γενικός Γραμματέας: Γαλάνη Ελένη
-
Ταμίας: Φωτίου Γεωργία
-
Μέλη: Βαρελάκη Μαρία