Ανάγκες και επιθυμίες των παιδιών
Τα δικαιώματα των παιδιών
Δράση με θέμα “το δάσος”
Τα νήπια του Νηπιαγωγείου μας, του 18ου Νηπιαγωγείου Αγρινίου και του Νηπιαγωγείου Αγγελοκάστρου συμμετείχαν σε δράση με τίτλο “Από το φυσικό δάσος στις Μονάδες Εισόδου – Εξόδου Η/Υ” σε συνεργασία με την κα Δάντε Αριάδνη στο χώρο του Μουσείου Ιστορίας Εκπαίδευσης Αιτωλοακαρνανίας στο Αγγελόκαστρο.
ΕΚΛΟΓΕΣ
Ερωτηματολόγιο Μαϊου
“Όλοι μαζί είμαστε πάντα πιο δυνατοί”
Καλή σχολική χρονιά!
Παιχνίδια για το Περιβάλλον

Παίξτε και διασκεδάστε με ποικιλία εκπαιδευτικών παιχνιδιών για το περιβάλλον από τη WWF ακολουθώντας τον σύνδεσμο




















