Συμμετοχή στον 9ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Συγγραφής Παραμυθιού

Με μεγάλη χαρά και περηφάνια ανακοινώνουμε ότι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας έλαβαν μέρος στον 9ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Συγγραφής Παραμυθιού από Εκπαιδευτικούς που προκηρύχτηκε από τη  Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης με θέμα: “Chat με έναν Δράκο”

Η δημιουργική αυτή πρωτοβουλία αποδεικνύει την αγάπη της ομάδας μας για τη λογοτεχνία και την παιδική φαντασία, αλλά και τη συνεχή διάθεση των νηπιαγωγών του σχολείου μας για έμπνευση και καλλιτεχνική έκφραση. Το παραμύθι που δημιουργήθηκε αποτελεί καρπό δημιουργικής γραφής και αναδεικνύει το πνεύμα καινοτομίας και καλλιέργειας της γλώσσας που προωθούμε στο σχολείο μας.

Συγχαρητήρια στους εκπαιδευτικούς μας για την εξαιρετική συμμετοχή!

Chat με έναν Δράκο

unnamed1  unnamed2