ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ στο Νηπιαγωγείο μας
Αυτές τις ημέρες ασχολούμαστε στο σχολείο μας με το πολύ ενδιαφέρον και επίκαιρο θέμα της ανακύκλωσης.
Και αφού συζητήσαμε πολύ, ήρθαμε σε επαφή με ποικίλο εποπτικό υλικό, βιβλία, βίντεο, εργασίες κ.τ.λ., περάσαμε και στην πράξη, εντός και εκτός σχολείου…
Φτιάξαμε χαρτοπολτό και να…το δικό μας χαρτί!!!
Αλλά και αφού συζητήσαμε εκτενώς για την κομποστοποίηση προχωρήσαμε στην πράξη
Οι μαθητές με βιωματικό τρόπο και εμφανώς ενθουσιασμένοι, αντιλήφθηκαν, πώς όλοι μας μπορούμε να συμβάλουμε με πολλούς τρόπους στην προστασία του πλανήτη μας.








