Παραμυθοσαλάτα
Με αφορμή ένα καζάνι που έφερε στο σχολείο μας η κα Νατάσα, αποφασίσαμε να «μαγειρέψουμε» μια παραμυθοσαλάτα.
Δώσαμε στους μαθητές παλιά παραμύθια, διαλέξαμε τους ήρωες, τον τόπο, το χρόνο, και κόψανε τις εικόνες.
Όλες οι εικόνες μπήκαν στο καζάνι, ανακατεύτηκαν…
…..ύστερα η καθεμία έγινε μια πρόταση κι όλες οι προτάσεις έγιναν ένα νέο παραμύθι με αναπάντεχα και διασκεδαστικά αποτελέσματα :Μια φορά κι ένα καιρό…

